abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217788795
quote:
Leiding KIT delft het onderspit
Hoe diep de Israëlhaat is doorgesijpeld in de Nederlandse samenleving blijkt nu de directeur van het Koninklijk Instituut van de Tropen moet opstappen. Waarom? Hij faciliteerde het vijftigjarig jubileum van het CIDI. En dat mag niet, vinden de medewerkers.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 29 mei 2025 @ 17:07:22 #252
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217788933
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 16:48 schreef Aether het volgende:
Koninklijk Instituut van de Tropen
Tja, bijna iedere keer krijgen de pro-Palestijnse activisten met stampij schoppen en drammen hun zin. Dit blijft schrikbarend om te zien. Het zou eens tijd worden dat zulke mensen keihard worden aangepakt, denk hierbij aan ontslag als je denkt de directie te kunnen dwingen een bepaald standpunt in te nemen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217788973
quote:
14s.gif Op donderdag 29 mei 2025 17:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, bijna iedere keer krijgen de pro-Palestijnse activisten met stampij schoppen en drammen hun zin. Dit blijft schrikbarend om te zien. Het zou eens tijd worden dat zulke mensen keihard worden aangepakt, denk hierbij aan ontslag als je denkt de directie te kunnen dwingen een bepaald standpunt in te nemen.
Links heeft zich overal ingenesteld, daarmee is de weldenkendheid domweg verdwenen.
  donderdag 29 mei 2025 @ 17:24:43 #254
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217789048
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 16:48 schreef Aether het volgende:

[..]

Nee hoor, woke rot zit niet in de instituten en antisemitisme bestaat niet. Het is alleen maar tegen Israël.
pi_217794789
quote:
‘Barneveld’ toont aan: autoriteiten faciliteren radicale islam
Met demonstratierecht als alibi

Er bestaat een woord voor het bijna ongemerkt van binnenuit veranderen van een organisatie of samenleving: entryisme. De Moslimbroederschap is er heel goed in, zo blijkt uit een Frans rapport. Dat is geen ‘dawah’, een uitnodiging, maar veroveren en overheersen. We zien het gebeuren, bijvoorbeeld in Barneveld waar Christenen voor Israël voor de zoveelste keer werden belaagd en niet werd ingegrepen onder het mom van ‘vrijheid van demonstratie’. En we blijven maar toegeven aan de islam, knievallen maken, aanpassen, en vooral heel erg veel wegkijken.

Ik leerde vandaag een nieuw woordje: ‘entryisme’. Ik leerde het van de BBC, maar het blijkt ook een Nederlands woord te zijn. En het is een woord dat we eens geregeld moeten gaan gebruiken. De betekenis is eenvoudig: het langzaam, stukje bij beetje, van binnenuit veranderen van een organisatie – zoals een bedrijf, een club, of desnoods een heel land. En dat laatste is steeds beter zichtbaar: wat de islam nog vriendelijk ‘dawah’ noemt, een uitnodiging tot het islamitische geloof, is eerder een manier geworden om de eigen religie er aan alle kanten door te drukken als fundament van onze samenleving.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 08:31:29 #256
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217794903
Zijn er dit weekend nog schoolreisjes gepland van de Pallie-wappies?
pi_217795998
quote:
17s.gif Op woensdag 28 mei 2025 14:09 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Bah.

Deze ook gezien?

De toegang voor Cristenen/Joden in Barneveld naar het gebouw waar ze een feest hebben.
Dezelfde dag denk ik.

Walgelijk.

https://archive.is/0gSoU
pi_217796147
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Bah.

Deze ook gezien?

De toegang voor Cristenen/Joden in Barneveld naar het gebouw waar ze een feest hebben.
Dezelfde dag denk ik.

Walgelijk.

[ afbeelding ]

Het ergste vind ik dan nog dat de politie zich eerst heeft laten paaien met baklava van de demonstranten en daarna dit spitsroeden lopen gewoon liet gebeuren.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 11:23:32 #259
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217796173
quote:

[..]
Bah.

Deze ook gezien?

Dezelfde dag denk ik.

Walgelijk.

[ afbeelding ]

Tja, de kans is groot dat ook deze mensen de aanslagen van 7 oktober 2023 stonden toe te juichen. De Palestijnse vlag is inmiddels ook wel een symbool van haat en terreur geworden en dit projecteert men vervolgens op de Israëlische vlag.

Alles waar men Israël van beticht, is hetgeen wat men zelf toejuicht.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217796771
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:20 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Het ergste vind ik dan nog dat de politie zich eerst heeft laten paaien met baklava van de demonstranten en daarna dit spitsroeden lopen gewoon liet gebeuren.
Ja idd.

Het totaalplaatje is vernederend. Dit heeft niks meer met vredelievend en demonstreren te maken.
pi_217796787
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, de kans is groot dat ook deze mensen de aanslagen van 7 oktober 2023 stonden toe te juichen. De Palestijnse vlag is inmiddels ook wel een symbool van haat en terreur geworden en dit projecteert men vervolgens op de Israëlische vlag.

Alles waar men Israël van beticht, is hetgeen wat men zelf toejuicht.
Helemaal mee eens.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 12:37:21 #262
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217796814
quote:

[..]
Bah.

Deze ook gezien?

Dezelfde dag denk ik.

Walgelijk.

[ afbeelding ]

Bij het zien van dit soort beelden word ik steeds vaker herinnerd aan het gedicht The Second Coming van Yeats.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217796830
Ook leeswaardig dit...

https://www.stadnijkerk.n(...)schermt-de-vreedzame

De vraag die ons sindsdien bezighoudt: zijn wij vogelvrij verklaard? Dit was geen incident. Eerder al werden onze bijeenkomsten in Zoutelande, Zaltbommel, Lelystad, Bleskensgraaf, Groningen, Roosendaal en Dokkum verstoord. Altijd door dezelfde groep: Ummah voor Gaza. Altijd met eenzelfde patroon: oproepen tot verstoring, dreigende aanwezigheid, scheldpartijen en intimidatie.

vrijdag 30 mei 2025 @ 12:42:37 #264
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217796857
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 12:39 schreef Tjoent het volgende:
Ook leeswaardig dit...

De vraag die ons sindsdien bezighoudt: zijn wij vogelvrij verklaard? Dit was geen incident. Eerder al werden onze bijeenkomsten in Zoutelande, Zaltbommel, Lelystad, Bleskensgraaf, Groningen, Roosendaal en Dokkum verstoord. Altijd door dezelfde groep: Ummah voor Gaza. Altijd met eenzelfde patroon: oproepen tot verstoring, dreigende aanwezigheid, scheldpartijen en intimidatie.

Ummah voor Gaza.

Zoals ik al anderhalf jaar zeg. Daar gaat het deze types om. Palestijns leed misbruiken voor je fundi agenda.

En onbelezen hippies dribbelen erachter aan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217796884
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 12:39 schreef Tjoent het volgende:
Ook leeswaardig dit...

Ik snap echt niet waarom dit steeds is toegestaan.
Dit is geen demonstreren dit is intimideren en vernederen.
Als mensen dit zouden doen tijden bijv. ramadan dan worden ze gelijk opgepakt.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 12:49:04 #266
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217796898
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 12:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ik snap echt niet waarom dit steeds is toegestaan.
Dit is geen demonstreren dit is intimideren en vernederen.
Als mensen dit zouden doen tijden bijv. ramadan dan worden ze gelijk opgepakt.
Deze groep heeft carte blanche (ironie). Én niet-wit én niet-christelijk. Dan heb je in bepaalde invloedrijke kring al direct massale support.

Kun je zelfs voor 4 miljoen schade toebrengen aan universiteiten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217796899
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:20 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Dat de politie überhaupt die baklava mag en vooral durft te eten... dat vind ik bedenkelijk.
pi_217796972
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 12:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Deze groep heeft carte blanche (ironie). Én niet-wit én niet-christelijk. Dan heb je in bepaalde invloedrijke kring al direct massale support.

Kun je zelfs voor 4 miljoen schade toebrengen aan universiteiten.
Ja diep triest.
pi_217797002
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 08:17 schreef Aether het volgende:

[..]

Dit zou rechts eens moeten doen zo demonstreren dan staan ME al klaar met waterkanon en stokken.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 13:10:54 #270
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217797061
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 08:17 schreef Aether het volgende:
bijvoorbeeld in Barneveld waar Christenen voor Israël voor de zoveelste keer werden belaagd en niet werd ingegrepen onder het mom van ‘vrijheid van demonstratie’.
Lijkt me sterk dat ze zomaar werden belaagd.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_217797242
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 12:49 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Dat de politie überhaupt die baklava mag en vooral durft te eten... dat vind ik bedenkelijk.
Dat is inderdaad ook nogal dom van de politie om daar in te tuinen.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 13:39:02 #272
504895 Bofjijff
AJAXGODENZONEN SUPERJODEN
pi_217797315
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 13:10 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Lijkt me sterk dat ze zomaar werden belaagd.
net als meisjes met korte rokjes zullen ze er wel om gevraagd hebben zeker :')

Vooralsnog in onderzoek trouwens, dat maar ff afwachten
pi_217797415
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 08:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn er dit weekend nog schoolreisjes gepland van de Pallie-wappies?
morgen zijn de Pallie-wappies in Nijmegen, 14u tot 16u, Koningsplein.

dinsdagavond zijn er Pallie-gekkies in Castricum :')
Castricum for Hamas Palestina

[ Bericht 6% gewijzigd door spectrumanalyser op 30-05-2025 14:09:48 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_217798510
Jaaaaaa O+

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 15:47:05 #275
236264 crew  capricia
pi_217798573
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 15:43 schreef Ali_boo het volgende:
Jaaaaaa O+

[ x ]
Soort omgekeerde kruistocht. Gaan ze via Istanbul of via Genua en dan via Jerusalem? _O-
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')