Ik weet het, ik sluit aan in de rij van dit soort vragenstellers.
Al sinds vele jaren, sinds ik in dit huis woon, tref ik soms, niet het hele jaar door, meestal in de zomer, nooit in de winter, zo'n 2 a 3 keer per week een klein zwart torretje aan in mijn bed. Zo'n 3 mm groot (heb het gemeten). Hij vliegt niet. Ik dacht oh jee, dat is een bedwants, dus ik vrees het ergste. Ik ga ook zeer regelmatig op vakantie, in hotels, maar alleen in de Benelux. Ik heb alles na zitten zoeken, maar de symptomen met een bedwants komen niet overeen. Ze verschijnen alleen bij daglicht, ik word nooit gestoken, er zijn nergens bloedsporen in de lakens en ik heb op mijn lichaam nergens sporen, alles is gewoon normaal intact altijd. Ook het uiterlijk klopt niet met foto's op internet
Als ik het beestje dooddruk, voelt hij hard aan en zit er nooit bloed in. Hij valt uit elkaar in miniscule harde zwarte brokjes. Ik dacht ook aan een voorraadkever, maar dat kan niet, want ik eet nooit in de slaapkamer en ik heb er ook geen eten. Ik heb wel in de keuken wel eens een doosje spaghetti open en er ligt altijd een afgesloten zak brood, maar ik heb ze daar nog nooit gezien. De deuren tussen de kamers zijn altijd dicht.
Een tapijtkever kan het ook niet zijn, die foto's zien er heel anders uit.
![beestje.jpg]()
Kent iemand dit onding?