Fijne pa heb je dan...quote:Op zondag 18 mei 2025 15:04 schreef Kim-Holland het volgende:
Zaterdag sloeg de schrik bij de familie toe nadat hij de kinderen bij een speelhal in het Duitse Weener had meegenomen. „In dronken toestand en dreigend zichzelf en de kinderen kapot te maken”,
Phoe als dit maar niet zo'n verhaal gaat worden als jaren geleden met die twee jongens die het toen niet hebben overleefd..quote:Op zondag 18 mei 2025 15:04 schreef Kim-Holland het volgende:
De kinderen zijn voor het laatst gezien in de omgeving van het Groningse dorpje Beerta. Zaterdag sloeg de schrik bij de familie toe nadat hij de kinderen bij een speelhal in het Duitse Weener had meegenomen. „In dronken toestand en dreigend zichzelf en de kinderen kapot te maken”, schrijft broer Rubertus in een bericht op sociale media aan zijn vrienden.
Volgens Rubertus zijn zijn ouders al enige tijd uit elkaar, maar wilde hij haar terug. Dat heeft zijn moeder afgekapt. De politie is volgens hem al sinds zaterdagmiddag drie uur naar hem op zoek. Hij heeft de kinderen mee zonder de toestemming van hun moeder. Met de vader is sindsdien geen contact mogelijk. Zijn telefoon staat uit en er is ook geen spoor van hem te vinden.
Bron=AD
Daar zijn rijlessen voorquote:Op zondag 18 mei 2025 14:24 schreef thabit het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben 46 en kan het nog steeds niet. Vind het ook altijd heel knap als mensen van welke leeftijd dan ook zoiets kunnen. Heb één keer gekart in m'n leven en vloog continu uit de bocht.
Maar on-topic: het team van Hunted zal ze toch in no-time kunnen vinden, lijkt me. Of zou dat tv-programma misschien een heel ietsiepietsie klein beetje nep kunnen zijn?
Dat klinkt niet heel hoopgevendquote:Op zondag 18 mei 2025 15:04 schreef Kim-Holland het volgende:
De kinderen zijn voor het laatst gezien in de omgeving van het Groningse dorpje Beerta. Zaterdag sloeg de schrik bij de familie toe nadat hij de kinderen bij een speelhal in het Duitse Weener had meegenomen. „In dronken toestand en dreigend zichzelf en de kinderen kapot te maken”, schrijft broer Rubertus in een bericht op sociale media aan zijn vrienden.
Volgens Rubertus zijn zijn ouders al enige tijd uit elkaar, maar wilde hij haar terug. Dat heeft zijn moeder afgekapt. De politie is volgens hem al sinds zaterdagmiddag drie uur naar hem op zoek. Hij heeft de kinderen mee zonder de toestemming van hun moeder. Met de vader is sindsdien geen contact mogelijk. Zijn telefoon staat uit en er is ook geen spoor van hem te vinden.
Bron=AD
neequote:Op zondag 18 mei 2025 15:49 schreef tesssssssss het volgende:
Op Facebook staat ook een foto van die vader, maar die mag je hier niet plaatsen dan he?
Gruwelijk verhaal was dat. Ik meen me te herinneren dat dat toen nog een flinke zoektocht was.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:21 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Phoe als dit maar niet zo'n verhaal gaat worden als jaren geleden met die twee jongens die het toen niet hebben overleefd..
NEEEHEEEEE EN DAT IS JULLIE AL ZO VAAK VERTELD OOKquote:Op zondag 18 mei 2025 15:55 schreef Kim-Holland het volgende:
Hier staat ie ook tussen de reacties. Of mag dat ook niet?
<Knip>
Klopt, lagen ook echt op een plek waar ze met een beetje pech nooit gevonden hadden worden.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Gruwelijk verhaal was dat. Ik meen me te herinneren dat dat toen nog een flinke zoektocht was.
Edit: ja inderdaad, zaten haast twee weken tussen het vinden van het lichaam van de vader (die op een heel andere plek zelfmoord had gepleegd) en die jongetjes: https://www.nu.nl/binnenl(...)ruben-en-julian.html
Knap hoor.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar zijn rijlessen voor
In 1995 in 1 keer geslaagd na 26 lessen (was zo'n pakket van 25 lessen plus examen, voor iets van 1500 gulden)
quote:Op zondag 18 mei 2025 15:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar zijn rijlessen voor
In 1995 in 1 keer geslaagd na 26 lessen (was zo'n pakket van 25 lessen plus examen, voor iets van 1500 gulden)
We zoeken in een heel breed gebied, omdat we op dit moment niet weten waar Jeffrey en Emma zich mogelijk bevinden. Ook Duitsland is hier onderdeel van, aangezien Beerta in de grensregio van Nederland en Duitsland ligt.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:01 schreef ACT-F het volgende:
Waarom gaat er geen melding naar Duitsland? Of denkt de politie zeker te weten dat ze nog in Nederland zijn?
https://vermisst.kindersuche.net/
Jemig dat kind is al sinds september vermistquote:Op zondag 18 mei 2025 18:01 schreef ACT-F het volgende:
Waarom gaat er geen melding naar Duitsland? Of denkt de politie zeker te weten dat ze nog in Nederland zijn?
Dat is toch gewoon een voorbeeld kind? Of niet?quote:Op zondag 18 mei 2025 18:27 schreef maily het volgende:
[..]
Jemig dat kind is al sinds september vermist
Wat een rare websitequote:Op zondag 18 mei 2025 18:01 schreef ACT-F het volgende:
Die foto misschien.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:31 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een voorbeeld kind? Of niet?
Beispiel = Voorbeeld Vermissten-Websitequote:Op zondag 18 mei 2025 18:40 schreef maily het volgende:
[..]
Die foto misschien.
Maar die naam eronder?
Vreemde site .....
Als ik die naam google kom ik heel andere mensen tegen.
Niet dat vermiste kind.
Het lijkt erop dat ze niet een officiële Amber Alert als Nederland hebben. Dit is de hoofdpagina:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |