Dan is het helemaal een goed idee om bij HVN te gaan aandachtshoeren.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bijl is een stevige drinker en gooide met regelmaat spullen kapot in huis. „Eigenlijk is hij altijd beschonken”, vertelt een buurtbewoner in Beerta. „Het ging met liters tegelijk.”
Misschien was Joel een beetje bang voor Klaas?
Mensen die alcohol drinken beschouw ik doorgaans ook als enorme proleten.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
De eerste zin alleen al:
"Een levensgenieter, handelaar in van alles, dol op zijn kinderen, maar ook iemand die misschien iets te veel hield van een borreltje."
Lekker bagatelliseren dat overmatige drankgebruik.
Als je dagelijks bezopen bent en regelmatig je huisraad beschadigt dan is dat niet "misschien iets teveel van een borreltje houden"
Bron even vermelden?quote:Op maandag 19 mei 2025 15:07 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Aanvulling;
Er zouden bandensporen zijn aangetroffen bij de brug. @:Ama
Waar op de foto zag je ze dan?quote:Op maandag 19 mei 2025 15:11 schreef Ama het volgende:
Maar die bandensporen zien we toch allemaal of ben ik gek. Dat viel mij meteen op bij dat filmpje.
Ik zie wel een stuk waar kennelijk regelmatig auto’s het gras op rijden, maar niet wat jij bedoelt.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:11 schreef Ama het volgende:
Maar die bandensporen zien we toch allemaal of ben ik gek. Dat viel mij meteen op bij dat filmpje.
Ja, maar hoeft natuurlijk niet van zijn Toyota te zijn.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:11 schreef Ama het volgende:
Zijn er ook niet voor niets gaan zoeken, na meerdere tips. Vermoedelijk gewoon de auto aldaar gezien omdat dit echt het enige aanknopingspunt is.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
Misschien dat het een ander bandensporen is maar ik zie overduidelijk wel dat er een auto heeft gereden vlak naast het water.
Wat? Het komt toch uit de krant. Het dagblad van het Noorden schrijft erover. Wat is dit nu weer.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, doe eens niet, dat getroll in een NWS topic is schijtvervelend, en komend van een mod helemaal.
Waar dan.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
Misschien dat het een ander bandensporen is maar ik zie overduidelijk wel dat er een auto heeft gereden vlak naast het water.
Dit is geen getrol want Dagblad van het Noorden is gewoon de krant hier in het Noorden die ook online verslag doet.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, doe eens niet, dat getroll in een NWS topic is schijtvervelend, en komend van een mod helemaal.
quote:
Hierquote:Op maandag 19 mei 2025 13:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
dvhn.nl
en
https://noordernieuws.nl/(...)ing-jeffrey-en-emma/
Dat kun je niet wetenquote:Op maandag 19 mei 2025 15:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, maar hoeft natuurlijk niet van zijn Toyota te zijn.
Hier heb je ook van die gebiedjes langs de Maas. Daar zie je ook zat bandensporen, maar die mensen zijn ook niet allemaal de Maas in gereden.
Kan je niet zien of die sporen vers zijn? Tenminste de politie dan?quote:Op maandag 19 mei 2025 15:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zijn er ook niet voor niets gaan zoeken, na meerdere tips. Vermoedelijk gewoon de auto aldaar gezien omdat dit echt het enige aanknopingspunt is.
Deze sporen?quote:Op maandag 19 mei 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
Waarom nou ‘de krant’ roepen terwijl het directe linkje naar de betreffende pagina gewoon al gegeven is.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is geen getrol want Dagblad van het Noorden is gewoon de krant hier in het Noorden die ook online verslag doet.
Uiteraard wel.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Kan je niet zien of die sporen vers zijn? Tenminste de politie dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |