Ja van wat ik een beetje begrijp is het een soort airco die koele of warme lucht specifiek tussen je lakens blaast.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:17 schreef YoopY het volgende:
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt. Is dit een bed met ingebouwde ventilator/koeling?
quote:Op zondag 18 mei 2025 13:00 schreef Solispolar het volgende:
Ik dacht dat dit zou gaan om hotels dichtbij vliegvelden zodat je meteen vanaf je hotel in het vliegtuig kon stappen
Wel een catchy naam voor een hotel vlakbij een vliegveldquote:Op zondag 18 mei 2025 13:00 schreef Solispolar het volgende:
Ik dacht dat dit zou gaan om hotels dichtbij vliegvelden zodat je meteen vanaf je hotel in het vliegtuig kon stappen
Lijkt mij beter om die sprei te vervangen door een laken van linnen of katoen.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:49 schreef summer2bird het volgende:
Hoi
Ik krijg nu steeds advertenties voor zon bed-jet ding. En omdat ik zelfs in de winter als een idioot zweet snachts terwijl ik slechts onder een sprei slaap, met een ventilator op me, verwarming uit en raam open overweeg ik het een beetje.
Heeft iemand ervaring met zon ding? Is het wat? Of kan ik beter mijn vakantiegeld op de spaar parkeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |