KIEEEP!quote:Op zondag 18 mei 2025 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik reed afgelopen weekend langs een toko waar ze kip worstenbroodjes hadden
quote:Op zondag 18 mei 2025 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in de stad waren net gratis worstenbroodjes
Niet veel posten inderdaad over een hele dagquote:Op zondag 18 mei 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
FOK is wel echt aan het sterven he. Dit is de top 5 op de finale dag van het Songfestival.
[..]
wauw.... je had er eerder dus gewoon nepmussenvoer in?quote:Op zondag 18 mei 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De musjes hebben eindelijk door dat het mussenhotel gevuld met mussenvoer echt eetbaar is
En de katten hebben door dat het eigenlijk een soort lopend buffet is?quote:Op zondag 18 mei 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De musjes hebben eindelijk door dat het mussenhotel gevuld met mussenvoer echt eetbaar is
nu moet ik 120000$ in een matras verzendenquote:
ik stel geen vragenquote:Op zondag 18 mei 2025 12:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe is dat geld zo vies geworden dat er een gasmasker nodig is bij het wassen?
Dat verhaal van het cement? Dat was toch allang opgelost?quote:Op zondag 18 mei 2025 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man. Van pa en ma afzonderlijk twee paniek appjes over die rioolbuis in Deventer. Praat eens met elkaar of zo. Nou moet ik weer op allebei reageren
quote:Op zondag 18 mei 2025 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man. Van pa en ma afzonderlijk twee paniek appjes over die rioolbuis in Deventer. Praat eens met elkaar of zo. Nou moet ik weer op allebei reageren
Start een familiegroepsapp.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn al 2 dagen in een emmer aan het schijten.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat verhaal van het cement? Dat was toch allang opgelost?
Het cement?quote:Op zondag 18 mei 2025 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het echoot hier.quote:
Komt door je lege mussenhotelquote:
je had ze ook gewoon kunnen vertellen dat je op een bootreisje ging, dan wisten ze dat je niet in Deventer wasquote:Op zondag 18 mei 2025 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar ik zette net mijn telefoon pas weer aan dus toe kwamen die appjes pas binnenquote:Op zondag 18 mei 2025 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een vrij blijvende bij blijft blij.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:
Nog een bijtje gered![]()
Die was bij mijn ouders naar binnengevlogen en kon de weg naar buiten niet meer vinden
Glas erover gezet, papiertje eronder geschoven en buiten tussen de bloemen weer vrijgelaten
Vliegend buffetquote:Op zondag 18 mei 2025 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En de katten hebben door dat het eigenlijk een soort lopend buffet is?
Maar is ie framblij?quote:
Twee maar?quote:Op zondag 18 mei 2025 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |