Merk je niks van.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ingewikkeld dus. Of trouwen met een thai?
Denk je?quote:
Jemig, waarom zijn ze daar zo streng?quote:Op zondag 18 mei 2025 10:35 schreef bitterbal het volgende:
die 5 jarige is niet zo heel lastig te krijgen maar probleem is als ze hem afwijzen omdat je een fout hebt gemaakt of niet voldoet aan de eisen je het geld kwijt bent. Is zo/n 300 euro
ja geen idee waarom ze dat zo hebben gedaan. Ze kunnen wel vragen of je nog ontbrekende documenten wil aanbrengen als je die bent vergeten of als ze twijfelen maar ze veranderen niets voor je.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, waarom zijn ze daar zo streng?
Maar goed nakijken dan dat je niets verkeerd invult dan.
Goed verdienmodelquote:Op zondag 18 mei 2025 10:35 schreef bitterbal het volgende:
die 5 jarige is niet zo heel lastig te krijgen maar probleem is als ze hem afwijzen omdat je een fout hebt gemaakt of niet voldoet aan de eisen je het geld kwijt bent. Is zo/n 300 euro
Dat snap ik, goed nakijken dan die aanvraag. Ik duim voor jequote:Op zondag 18 mei 2025 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee waarom ze dat zo hebben gedaan. Ze kunnen wel vragen of je nog ontbrekende documenten wil aanbrengen als je die bent vergeten of als ze twijfelen maar ze veranderen niets voor je.
Dus zijn bv veel mensen die en typfout hebben gemaakt etc en een afwijzing kregen en idd hun geld kwijt zijn.
Dus nu wacht ik op hulp in die fb groep. Probeer geen risico's te nemen
dankjequote:Op zondag 18 mei 2025 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik, goed nakijken dan die aanvraag. Ik duim voor je
dacht aan dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook lekkerquote:Op zondag 18 mei 2025 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oer-Hollands eten juist nu het kan, speklapjes en boerenkoolsstamppot met kwekveel jus.
Dan heb je de helft al gewonnen, nu alles nog goed invullenquote:Op zondag 18 mei 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dankje![]()
ik voldoe wel aan alle eisen dus dat is positief
Misschien wil ieniemini ze wel overnemenquote:Op zondag 18 mei 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
huisbaas stuurt nu dit
Hello madam, lately we have been receiving some complaints about the dogs in our compound chasing bikes and biting people in the vicinity. I have vaccinated all of them to reduce injuries to the victims but in any case, this menace must stop. In this regard, I want to ask you if you are interested to own one or two of them, take care of them, and be fully responsible for them. Otherwise we must try to find a way to dispose all of them somewhere else. Please share your opinion.
Jaaaaaah, je hebt twee honden als je weer terug komt.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
huisbaas stuurt nu dit
Hello madam, lately we have been receiving some complaints about the dogs in our compound chasing bikes and biting people in the vicinity. I have vaccinated all of them to reduce injuries to the victims but in any case, this menace must stop. In this regard, I want to ask you if you are interested to own one or two of them, take care of them, and be fully responsible for them. Otherwise we must try to find a way to dispose all of them somewhere else. Please share your opinion.
quote:
Met appelmoes?quote:
Nou lekker dan, Ga je dat doen?quote:Op zondag 18 mei 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |