moiquote:
Hoezo rare weken?quote:Op zondag 18 mei 2025 13:28 schreef mschol het volgende:
komende week nog een volweekje..
daarna 3 rare weken..
neuh. 7:30 opgestaan. 9:00 op de fietsquote:
daar was je al toch? daar zou je de koopovereenkomst en energiecontract voor gebruikenquote:Op zondag 18 mei 2025 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben nu bij deze aangekomen
Document indicating current location
Oh ik vergeet altijd wanner Hemelvaart enz is.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:34 schreef mschol het volgende:
[..]
hemelvaart, pinksteren en uitbreidingswerkzaamheden op werk
ik weet het nu omdat het zo raar allemaal valt (en hemelvaart betekent extra lang weekendquote:Op zondag 18 mei 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik vergeet altijd wanner Hemelvaart enz is.
ja ben hem nu echt aan het doen. Zit nu op vattenfal maar zie geen optie om facture te downloaden nog.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar was je al toch? daar zou je de koopovereenkomst en energiecontract voor gebruiken
en niet een foto van jou en je laptop met op het beeld van de laptop dat je het formulier aan het vullen was erwijl je voor de euromast staat
Nee. Zag wat beelden op twitter.quote:
Die zullen er ongetwijfeld ook tussen lopen.quote:
ja die kost 21 euro.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het niet serieus gewoon uitreksel van het gemeenteregister dat je bij de gemeente ingeschreven staat? Dat ik een huis heb of een energiecontract heb, zou mij al bureaucraat echt geen enige moer interesseren.
sowieso duurt het verkrijgen van een uittreksel langer, daarnaast is dat minder binding met je bewoning want je kan ingeschreven staan bij pieter puk die al 200 mensen op zijn adres ingeschreven heeft staanquote:Op zondag 18 mei 2025 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het niet serieus gewoon uitreksel van het gemeenteregister dat je bij de gemeente ingeschreven staat? Dat ik een huis heb of een energiecontract heb, zou mij al bureaucraat echt geen enige moer interesseren.
Met elk soort document kan ik een reden verzinnen waarom het fraude gevoelig is.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso duurt het verkrijgen van een uittreksel langer, daarnaast is dat minder binding met je bewoning want je kan ingeschreven staan bij pieter puk die al 200 mensen op zijn adres ingeschreven heeft staan
kloptquote:Op zondag 18 mei 2025 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met elk soort document kan ik een reden verzinnen waarom het fraude gevoelig is.
Er wordt ook helaas al veel gefraudeerd met deze visumquote:Op zondag 18 mei 2025 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met elk soort document kan ik een reden verzinnen waarom het fraude gevoelig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |