SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker; ja. Verantwoord; momenteel niet, dan wacht ik tot de kleine wat groter is dus dit jaar zit het er niet in. Heb wel gezegd dat ik als Jyske een jaar of 2-3 is (in ieder geval zinderlijk) dat ik dan wel een weekendje of paar dagen daar een wilquote:Op zondag 18 mei 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke ja als je dat lekker vindt en verantwoord dan gewoon doenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Soms is het geduld een keer op.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon scrollen, en je energie ergens anders voor gebruiken
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik kan daar nooit bij dat men alleen weg wil als je getrouwd ben ipv samen wat leuks doen
Zal wel een ouderwetse trut zijn wat dat betreftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En geduld is zo schone zaakquote:![]()
Als ik mij erger aan dingen, en dat is de laatste tijd vaak, dan ga ik gewoon weg.
Zit hier voor mij plezier en niet om te ergeren.
Maar over naar een ander punt
Heb je nog een beetje kunnen slapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen weg gaan betekent niet dat je nooit samen weg gaat. Soms is het gewoon lekker een paar dagen alleen weg te zijn.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
Ik kan daar nooit bij dat men alleen weg wil als je getrouwd ben ipv samen wat leuks doen
Zal wel een ouderwetse trut zijn wat dat betreftTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
quote:Op zondag 18 mei 2025 08:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Alleen weg gaan betekent niet dat je nooit samen weg gaat. Soms is het gewoon lekker een paar dagen alleen weg te zijn.
How can I make this topic about me?![]()
Heb liever koffie dan gedoequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klopt dat ik het vaker had gevraagd, maarja was beetje hier en werd de grond in geboord al toen.
dat maakt niet uit en denk idee is helemaal oke, maar vind het toch te ver weg om ff heen te gaan.Do what you love, love what you do!![]()
en TT gedoe, dat is het niet alleen ik wil jullie niet zo lastig vallen dan met mijn verhalen als het om punten scoren gaat met smileys.Do what you love, love what you do!![]()
bolk
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Gelukkig mag je zelf kiezen of je wel of niet wil gaan. Maar ik ben verbaasd dat je niet gaatquote:Op zondag 18 mei 2025 08:28 schreef kree het volgende:
klopt dat ik het vaker had gevraagd, maarja was beetje hier en werd de grond in geboord al toen.
dat maakt niet uit en denk idee is helemaal oke, maar vind het toch te ver weg om ff heen te gaan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik helemaal niet
Ik heb liever verhalen dan alleen smileys. Zo heeft ieder zijn voorkeurquote:Op zondag 18 mei 2025 08:28 schreef kree het volgende:
en TT gedoe, dat is het niet alleen ik wil jullie niet zo lastig vallen dan met mijn verhalen als het om punten scoren gaat met smileys.
Laat iedereen zijn voorkeur hebben, negeer dat wat je niet leuk vind en hoppa iedereen tevredenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou ik heb nergens gezegd dat ik zou gaan? dat werd aangenomen. enne begrijp me niet verkeerd. miss is dat wel keer leuk. maar heb ff gedacht hoe handig is het. vind jullie zo ook leuk.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig mag je zelf kiezen of je wel of niet wil gaan. Maar ik ben verbaasd dat je niet gaatDo what you love, love what you do!![]()
ik ook vandaar ik veroordeel dit niet, maar daarom ff verhuisd naar anderequote:Op zondag 18 mei 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb liever verhalen dan alleen smileys. Zo heeft ieder zijn voorkeur
Laat iedereen zijn voorkeur hebben, negeer dat wat je niet leuk vind en hoppa iedereen tevreden
Do what you love, love what you do!![]()
Bolk
Stok FOK!BolkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik zeg ook niet dat je dat gezegd hebt. Ik had alleen verwacht dat je zou gaan omdat je het al zolang wilde.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:30 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik heb nergens gezegd dat ik zou gaan? dat werd aangenomen. enne begrijp me niet verkeerd. miss is dat wel keer leuk. maar heb ff gedacht hoe handig is het. vind jullie zo ook leuk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit op meerder SC dan hier dan daar soms overal tegelijkquote:Op zondag 18 mei 2025 08:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook vandaar ik veroordeel dit niet, maar daarom ff verhuisd naar andereWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tellenquote:Op zondag 18 mei 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit op meerder SC dan hier dan daar soms overal tegelijk
How can I make this topic about me?![]()
lol kan er maar eentje aan en die is al meestal niet te volgen. LOLquote:Op zondag 18 mei 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit op meerder SC dan hier dan daar soms overal tegelijkDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: