abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217670591
Er is bijna geen plek over waar ze je sfeer niet kunnen verpesten met die smerigheid van ze. De enige plek lijkt nog de badkamer, want daar is een lichte actieve afzuiging aanwezig. Maar zelfs daar merk ik dat het afentoe via dat ventilatiefgat binnenkomt. De schoorsteen zit namelijk op het dak als zo'n teringlijer uit zijn haar dakroom rookt kan het afentoe toch bij de buren naar binnen als de wind slecht staat. Soms zou ik wel ... ....... ...... kopen. Er is namelijk geen andere oplossing. En ik heb genoeg gepikt van ze.

Ik kan zomers ook geen ramen opendoen. Ook geen raamroosters. En ze roken zelf overal. Voor achter, 'snachts, vroeg in de ochtend. Ik durf nieteens meer de voordeur open te doen bang dat ze staan te roken om pakketjes aan te nemen. Want ik kan ik kan ze niet direkt zien.

Het zijn werkelijk nare teringlijers.
pi_217671232
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 23:39 schreef InzolVC het volgende:
Er is bijna geen plek over waar ze je sfeer niet kunnen verpesten met die smerigheid van ze. De enige plek lijkt nog de badkamer, want daar is een lichte actieve afzuiging aanwezig. Maar zelfs daar merk ik dat het afentoe via dat ventilatiefgat binnenkomt. De schoorsteen zit namelijk op het dak als zo'n teringlijer uit zijn haar dakroom rookt kan het afentoe toch bij de buren naar binnen als de wind slecht staat. Soms zou ik wel ... ....... ...... kopen. Er is namelijk geen andere oplossing. En ik heb genoeg gepikt van ze.

Ik kan zomers ook geen ramen opendoen. Ook geen raamroosters. En ze roken zelf overal. Voor achter, 'snachts, vroeg in de ochtend. Ik durf nieteens meer de voordeur open te doen bang dat ze staan te roken om pakketjes aan te nemen. Want ik kan ik kan ze niet direkt zien.

Gewoon je adem 2 minuten inhouden en je hebt geen last van de rook.
pi_217671793
Begin je een palingrokerij, puur om ze terug te stinken
  zondag 18 mei 2025 @ 00:39:31 #4
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_217672509
Als je zelf gaat roken ruik je ze niet meer
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_217673657
Vrijstaand wonen
pi_217673949
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 23:39 schreef InzolVC het volgende:

Ik rook ook niet maar wat een aansteller ben jij zeg
pi_217674019
tja is het zo erg als iemand rookt?
Do what you love, love what you do!
pi_217674038
Ik denk dat als je een teringlijer bent je te ziek bent om te roken.
pi_217675651
En als het geen rokers zijn, zal je wel weer over andere dingen klagen, figuren zoals jou zijn altijd boos, altijd achterdochtig, bij voorkeur plaatsen ze ook anonieme briefjes in het trappenhuis, nog maar niet te spreken dat ze bazig een buurt app beheren en iedereen met kritiek eruit gooien.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217675683
TS is echt een mafketel
pi_217675698
Ik zou rap verhuizen naar een onbewoond eilandje ergens in de wereld, weg van mensheid...

Of als dat niet in de mogelijkheden zit een goede psycholoog opzoeken en kijken of je kunt leren je er wat minder aan te storen.

Sterkte! :{
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_217675714
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 18 mei 2025 @ 10:30:27 #13
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_217675824
Rokers zijn smerig, dat is een feit. Maar OP gaat nergens over.
Je bent een waardeloze agent.
  zondag 18 mei 2025 @ 10:35:34 #14
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217675861
Doodslaan. Maar doodschieten kan ook.
Huilen dan.
pi_217675900
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 00:39 schreef dikkedaniel het volgende:
Als je zelf gaat roken ruik je ze niet meer
Vraag beantwoord. Slotje.
pi_217676586
In Aziatische toko's heb je van die kleine gedroogde visjes.
Bak daar ff een paar van, en zelfs je buren zullen de komende 3 dagen niet meer thuis willen komen.
pi_217676694
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 12:22 schreef ToT het volgende:
In Aziatische toko's heb je van die kleine gedroogde visjes.
Bak daar ff een paar van, en zelfs je buren zullen de komende 3 dagen niet meer thuis willen komen.
En hijzelf 2 weken niet meer in zijn eigen huis. :D
pi_217676698
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 12:41 schreef Basp1 het volgende:

[..]
En hijzelf 2 weken niet meer in zijn eigen huis. :D
Ssssssst! ;)
  Moderator zondag 18 mei 2025 @ 13:17:29 #19
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_217677034
Ben je toevallig afgewezen door een kunstacademie?

Eng geratel.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_217677053
Heb het idee dat het probleem meer bij TS ligt dan bij de rokers.
pi_217677183
Cigaretten-rook is inderdaad goor :r
pi_217685041
Roken is echt goor. Als kind zag ik mn oma letterlijk nooit zonder sigaret in d’r bek, die peuk leek vastgelijmd. Op haar 65e zag ze eruit als 100, helemaal verschrompeld ook al was ze een schat van een mens. Dat beeld heeft me als kleine jongen al doen besluiten no way dat ik ooit aan die troep begin. En nog steeds geen spijt van.
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
pi_217685168
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 01:14 schreef Helenattenek het volgende:
Vrijstaand wonen
Bij veel vrijstaande woningen binnen de bebouwde die windafwaarts staan ten opzichte van rokende buren kun je dat nog steeds ruiken afhankelijk van waar de buren precies roken.

Ik lees ook nergens dat TS niet vrijstaand woont.
  maandag 19 mei 2025 @ 08:04:31 #24
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217685175
Er is niets wat je kunt doen tegen mij.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217685289
Ik elk neusgat een teen knoflook stoppen. Grote kans dat je de rook niet meer ruikt.
pi_217690443
Er is maar één roker nodig en alles raakt besmet door eenmaal binnengewaaide lucht vol met van die smerigheid. Het trekt direkt in je gordijnen, bankbekleding, sluipt via kieren al je kasten in, zelfs je hifi met die kleine openingen wordt aangetast. Die viezigheid nestelt zich binnen in je apparaten, op de printplaten, overal. En dit alles in enkele sec9nde omdat één iemand vier minuten als een idioot wilt zitten zuigen als een homo aan een micro piemeltje (zo lijkt het toch, echt een smerige aanzicht om te zien).

En je krijgt die smerigheid ook niet weg, want dit moet chemisch. Eén zucht van die troep en je blijft de hele avond eraan herinnerd dat je kleding en je hele gezicht maar ook je longen onder de rook zitten. Je mond en je keel ook. Want ja je moet blijven ademen dus je ruikt het. Mentaal wegdrukken werkt voor mij dus niet.

(Ja, ik ben emotioneel dus ik schrijf onsamenhangend).

Rokers zijn zeer asociale mensen anno 2025, roken kan toch echt niet meer!
pi_217690499
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 08:30 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik elk neusgat een teen knoflook stoppen. Grote kans dat je de rook niet meer ruikt.
Je kunt het verhullen met iets dat sterker ruikt, maar je blijft besmet met die gore troep uit iemand anders longen. Dit vind ik absoluut niet prettig.
  Moderator / Miss SHO maandag 19 mei 2025 @ 17:43:35 #28
22592 crew  Ole
pi_217690523
Bel meester Visser! :9
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 19 mei 2025 @ 17:50:42 #29
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217690595
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:41 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Je kunt het verhullen met iets dat sterker ruikt, maar je blijft besmet met die gore troep uit iemand anders longen. Dit vind ik absoluut niet prettig.
Nou nou, je kunt het ook overdrijven. :')
pi_217690611
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:43 schreef Ole het volgende:
Bel meester Visser! :9
Ik heb een gezicht dat alleen geschikt is voor de radio, en een stem dat alleen geschikt is voor de geschreven krant. Ik wil niet op tv met m'n bakkes :{

[ Bericht 0% gewijzigd door InzolVC op 19-05-2025 18:02:36 ]
  maandag 19 mei 2025 @ 17:52:58 #31
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217690618
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:36 schreef InzolVC het volgende:
Er is maar één roker nodig en alles raakt besmet door eenmaal binnengewaaide lucht vol met van die smerigheid. Het trekt direkt in je gordijnen, bankbekleding, sluipt via kieren al je kasten in, zelfs je hifi met die kleine openingen wordt aangetast. Die viezigheid nestelt zich binnen in je apparaten, op de printplaten, overal. En dit alles in enkele sec9nde omdat één iemand vier minuten als een idioot wilt zitten zuigen als een homo aan een micro piemeltje (zo lijkt het toch, echt een smerige aanzicht om te zien).

En je krijgt die smerigheid ook niet weg, want dit moet chemisch. Eén zucht van die troep en je blijft de hele avond eraan herinnerd dat je kleding en je hele gezicht maar ook je longen onder de rook zitten. Je mond en je keel ook. Want ja je moet blijven ademen dus je ruikt het. Mentaal wegdrukken werkt voor mij dus niet.

(Ja, ik ben emotioneel dus ik schrijf onsamenhangend).

Rokers zijn zeer asociale mensen anno 2025, roken kan toch echt niet meer!
Huilie joh

Ga in een huisje op de heide wonen dan heb je er geen last van
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_217690661
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:50 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Nou nou, je kunt het ook overdrijven. :')
Naar mijn beleving is dit totaal niet overdreven maar juist het onderkennen van de realiteit en de feiten. Anderen drukken de last voor tabaksrook mentaal weg, maar blijven het natuurlijk ruiken. En doen dan alsof het allemaal ok is. Ik wil en kan dit niet (meer).

Ruik eens aan boodschappen, als je door een groep rokers bent gelopen met je boodschappen-tas. Je kunt bij thuiskomst de boodschappen afnemen met een vochtig doekje, maar ruik er nogeens aan na een half uur tot een uur. Je blijft de tabak ruiken. Echt goor. Je krijgt het dus niet weg, dit moet chemisch! Dit spul kleeft aan kleding in je longen en al je dierbare bezittingen. Naar naar naar.

[ Bericht 3% gewijzigd door InzolVC op 19-05-2025 18:05:25 ]
pi_217690865
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:56 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Naar mijn beleving is dit totaal niet overdreven maar juist het onderkennen van de realiteit en de feiten. Anderen drukken de last voor tabaksrook mentaal weg, maar blijven het natuurlijk ruiken. En doen dan alsof het allemaal ok is. Ik wil en kan dit niet (meer).

Ruik eens aan boodschappen, als je door een groep rokers bent gelopen met je boodschappen-tas. Je kunt bij thuiskomst de boodschappen afnemen met een vochtig doekje, maar ruik er nogeens aan na een half uur tot een uur. Je blijft de tabak ruiken. Echt goor. Je krijgt het dus niet weg, dit moet chemisch! Dit spul kleeft aan kleding in je longen en al je dierbare bezittingen. Naar naar naar.
Je hebt een variant van smetvrees. Ik snap dat het jou rationeel lijkt, maar bij de keuze of jij gek bent of de hele wereld valt in dit geval de keuze op jij bent gek.

Dat kan de beste overkomen, maar als je er beter mee wil leren leven zal je wat aan jezelf moeten veranderen, en niet aan de wereld. Praat er eens over met je huisarts :)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_217690967
Als ik er mee zou moeten leren leven, dan zou dit betekenen dat ik die tabaksrook overal maar zou moeten pikken. En ik kan dat gore spul niet (meer) ontkennen, of doen alsof er dan niets aan de hand zou zijn. Dat vieze spul wat mijn leven al jaren op zijn kop zet zit namelijk niet tussen mijn oren, het is niet ingebeeld. Het is ook niet zo dat ik niet sociaal ben geweest met rokers, integendeel.
pi_217691098
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 18:28 schreef InzolVC het volgende:
Als ik er mee zou moeten leren leven, dan zou dit betekenen dat ik die tabaksrook overal maar zou moeten pikken. En ik kan dat gore spul niet (meer) ontkennen, of doen alsof er dan niets aan de hand zou zijn. Dat vieze spul wat mijn leven al jaren op zijn kop zet zit namelijk niet tussen mijn oren, het is niet ingebeeld. Het is ook niet zo dat ik niet sociaal ben geweest met rokers, integendeel.
Tegen de tijd dat het je stooort dat het de miniscule openingen van je hifi binnendringt, of dat je in de supermarkt last hebt van het feit dat er ook rokers gelopen hebben, dan is je beleving van rokers dermate afwijkend en hinderend geworden dat je wat aan je beleving moet doen.

Dat betekent niet dat rokers niet stinken. Of dat je je dat inbeeldt. Of dat je asociaal bent.
Het betekent dat jouw 'last van rokers' aangepakt moet worden door jouw last ervan aan te pakken, en niet door rokers te laten verdwijnen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_217691254
TS is een drama queen
pi_217691303
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 10:11 schreef raptorix het volgende:
bazig een buurt app beheren
Prachtige alliteratie. :) Suske en Wiske en De Bazige Buurt-app Beheerder.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_217691389
Ja, roken is een vieze gewoonte. Maar je bent wel een beetje aan het doorslaan. :')
Ik heb me jaren dood geërgerd aan de peuken die mijn moeder aan de lopende band opstak.
Nu ze onlangs is overleden zou ik er heel wat voor over hebben om die peukjeslucht van haar nog om me heen te hebben. ;(
pi_217692396
Misschien kun je de provincie vragen om een vergunning om op ze te mogen jagen?
pi_217692897
Heb je al geprobeerd om geen whiny little bitch te zijn?
Conscience do cost.
pi_217693342
Gewoon dood maken.

Ik steek verder nog een micro penis op in de tussentijd
  maandag 19 mei 2025 @ 22:23:19 #42
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217693502
Beetje c4 in de sigaret doen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_217693554
quote:
80s.gif Op zondag 18 mei 2025 01:52 schreef kree het volgende:
tja is het zo erg als iemand rookt?
Ja
pi_217693565
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2025 18:16 schreef sigme het volgende:

[..]
Je hebt een variant van smetvrees. Ik snap dat het jou rationeel lijkt, maar bij de keuze of jij gek bent of de hele wereld valt in dit geval de keuze op jij bent gek.

Dat kan de beste overkomen, maar als je er beter mee wil leren leven zal je wat aan jezelf moeten veranderen, en niet aan de wereld. Praat er eens over met je huisarts :)
Ook al ervaart TS het echt extreem, roken is niet normaal. Nooit geweest en bij alles wat we leren is roken alleen maar meer pre-historisch geworden.
pi_217693787
Ik vind rokers ook wel echt een van de smerigste soorten mensen die er zijn. Wat zeg ik, mensen? Eigenlijk verdienen ze die benaming niet eens. Wat mij betreft mogen ze keihard worden aangepakt. Ga het maar verbieden.

Die kutoverheid ook. Ons maanden met mondkapjes laten lopen en dan wel toestaan dat mensen op elke hoek van de straat kankerverwekkende stoffen de lucht in blazen die jij vervolgens niet kunt ontwijken.
Mja
pi_217694137
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 22:29 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ja
mooi dan steek ik er nog eentje op :P
pi_217694140
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 23:01 schreef TAmaru het volgende:
Ik vind rokers ook wel echt een van de smerigste soorten mensen die er zijn. Wat zeg ik, mensen? Eigenlijk verdienen ze die benaming niet eens. Wat mij betreft mogen ze keihard worden aangepakt. Ga het maar verbieden.

Die kutoverheid ook. Ons maanden met mondkapjes laten lopen en dan wel toestaan dat mensen op elke hoek van de straat kankerverwekkende stoffen de lucht in blazen die jij vervolgens niet kunt ontwijken.
:')

geloof me kindje, dan heb je een heel kortzichtige zicht op wat er allemaal is als alleen die rokers je boeien :P
denk is nl maar 0,0000001 als niet minder is. als wat je binnen krijgt door alles wat je wel normaal vind :)
  dinsdag 20 mei 2025 @ 04:20:14 #48
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_217694380
Sinds de uitvinding van het vuur is er nu eenmaal ergens rook aanwezig. Leer ermee leven of verkas ergens naar toe waar geen mensen zijn.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Miss 200.000.000! dinsdag 20 mei 2025 @ 05:20:41 #49
367000 roos94
pi_217694421
Ik kreeg een TIA van deze OP
pi_217694616
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 23:01 schreef TAmaru het volgende:

Autorijden en fabrieken ook maar verbieden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')