Gewoon je adem 2 minuten inhouden en je hebt geen last van de rook.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:39 schreef InzolVC het volgende:
Er is bijna geen plek over waar ze je sfeer niet kunnen verpesten met die smerigheid van ze. De enige plek lijkt nog de badkamer, want daar is een lichte actieve afzuiging aanwezig. Maar zelfs daar merk ik dat het afentoe via dat ventilatiefgat binnenkomt. De schoorsteen zit namelijk op het dak als zo'n teringlijer uit zijn haar dakroom rookt kan het afentoe toch bij de buren naar binnen als de wind slecht staat. Soms zou ik wel ... ....... ...... kopen. Er is namelijk geen andere oplossing. En ik heb genoeg gepikt van ze.
Ik kan zomers ook geen ramen opendoen. Ook geen raamroosters. En ze roken zelf overal. Voor achter, 'snachts, vroeg in de ochtend. Ik durf nieteens meer de voordeur open te doen bang dat ze staan te roken om pakketjes aan te nemen. Want ik kan ik kan ze niet direkt zien.
Het zijn werkelijk nare teringlijers.
Ik rook ook niet maar wat een aansteller ben jij zegquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:39 schreef InzolVC het volgende:
Er is bijna geen plek over waar ze je sfeer niet kunnen verpesten met die smerigheid van ze. De enige plek lijkt nog de badkamer, want daar is een lichte actieve afzuiging aanwezig. Maar zelfs daar merk ik dat het afentoe via dat ventilatiefgat binnenkomt. De schoorsteen zit namelijk op het dak als zo'n teringlijer uit zijn haar dakroom rookt kan het afentoe toch bij de buren naar binnen als de wind slecht staat. Soms zou ik wel ... ....... ...... kopen. Er is namelijk geen andere oplossing. En ik heb genoeg gepikt van ze.
Ik kan zomers ook geen ramen opendoen. Ook geen raamroosters. En ze roken zelf overal. Voor achter, 'snachts, vroeg in de ochtend. Ik durf nieteens meer de voordeur open te doen bang dat ze staan te roken om pakketjes aan te nemen. Want ik kan ik kan ze niet direkt zien.
Het zijn werkelijk nare teringlijers.
Vraag beantwoord. Slotje.quote:Op zondag 18 mei 2025 00:39 schreef dikkedaniel het volgende:
Als je zelf gaat roken ruik je ze niet meer
En hijzelf 2 weken niet meer in zijn eigen huis.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:22 schreef ToT het volgende:
In Aziatische toko's heb je van die kleine gedroogde visjes.
Bak daar ff een paar van, en zelfs je buren zullen de komende 3 dagen niet meer thuis willen komen.
Ssssssst!quote:Op zondag 18 mei 2025 12:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En hijzelf 2 weken niet meer in zijn eigen huis.
Bij veel vrijstaande woningen binnen de bebouwde die windafwaarts staan ten opzichte van rokende buren kun je dat nog steeds ruiken afhankelijk van waar de buren precies roken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |