Iedereen die niet heeft gekeken wint.quote:
heb ik niet vaak genoeg gezien om te oordelenquote:Op zondag 18 mei 2025 01:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, 8 out of 10 cats does countdown is er niets bij
Ja teleurstellend. Ik ga mezelf nu in slaap huilen.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:00 schreef Nizno het volgende:
en laten we niet vergeten... geen Celine Dion
arme claudequote:Op zondag 18 mei 2025 01:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja teleurstellend. Ik ga mezelf nu in slaap huilen.
heb genotenquote:
drinksequote:Op zondag 18 mei 2025 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ooknog even bakje koffie en dan naar bedje
bij de juryuitvoering ging ook al iets niet goed. en idd in het begin zat ergens een foutje in zijn tekst.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zag headlines dattie fouten maakte in zn tekst.. dan is de finale imho nog hooggegrepen
Koen!quote:Op zondag 18 mei 2025 01:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Shiiii
Ik zat meer aan de ESF kant vanavond
NEEquote:Op zondag 18 mei 2025 01:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Koen!![]()
Ik kom net pas online. Heb ook ESF gekeken. En hoe vond je het? Tevreden over de winnaar?
Nederland uiteraard maar dat was al bij voorbaat een kansloze missuequote:
Ik ben wel tevreden over de winnaar. En ik vond Zweden ook wel leuk en Tommy Cash ook. De Franse chanson en Zwitserland waren niet mijn favoriet. Maar weinig acts waarbij ik dacht, jaaaaa dat is leuk. Ik vond wel het optreden van Baby Lasagna en Kaarija leuk.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nederland uiteraard maar dat was al bij voorbaat een kansloze missue
van de favorieten vond ik Zweden dan nog wel grappig. En anders eens een Franse chanson als Zwitserland of FRankrijk.
Wat werd Zwitserland genaaid door de televoters
ja dat waren de winnaars van de avondquote:Op zondag 18 mei 2025 01:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben wel tevreden over de winnaar. En ik vond Zweden ook wel leuk en Tommy Cash ook. De Franse chanson en Zwitserland waren niet mijn favoriet. Maar weinig acts waarbij ik dacht, jaaaaa dat is leuk. Ik vond wel het optreden van Baby Lasagna en Kaarija leuk.
Waarom was dat kansloos? Hij maakte toch een aardig nummerquote:Op zondag 18 mei 2025 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nederland uiteraard maar dat was al bij voorbaat een kansloze missue
van de favorieten vond ik Zweden dan nog wel grappig. En anders eens een Franse chanson als Zwitserland of FRankrijk.
Wat werd Zwitserland genaaid door de televoters
eens, was leukquote:Op zondag 18 mei 2025 01:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja dat waren de winnaars van de avondEn dan nog Europapa roepen
klopt, maar het was niet opvallend genoeg, en de staging was helemaal niksquote:Op zondag 18 mei 2025 02:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom was dat kansloos? Hij maakte toch een aardig nummer
Ik snap dat niet. Een geweldige clip maken en dan dat niet gebruiken voor op het ESF podium. Dan moet het ineens klein, anders, artistieker, whatever.quote:Op zondag 18 mei 2025 02:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, maar het was niet opvallend genoeg, en de staging was helemaal niks
zoonlief liep gelijk naar boven na de uitslagquote:Op zondag 18 mei 2025 02:03 schreef Shii het volgende:
Het was inderdaad wel spannend tot op het laatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |