Als je in het zuidoosten woont is er zeker nog wel een goede kans dat de buien uit België zaterdag alsnog voor wat gekkigheid kunnen zorgen. Het probleem is dat de stormen richting het oosten gaan in plaats van richting het noorden zoals in eerste instantie leek te gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:27 schreef Revanches het volgende:
Jammer dat het onweerfeest niet doorgaat
Nou, nee. Ik niet. Hoge luchtvochtigheid vind ik echt beroerd.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nou joepie. Je kunt er maar blij van worden
Over welke temps spreken we?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:17 schreef Nattekat het volgende:
De meeste modellen zijn het er inmiddels wel over eens dat zaterdag een zeer dynamisch dagje gaat worden. Helaas lijkt het voor ons wel een flopshow te worden omdat het niet ver genoeg naar het noorden kan doordringen op zaterdag. Dat betekent niet dat het niet alsnog warm en teringbenauwd gaat worden, maar wel dat er een stevige bries van de Noordzee komt die de instabiliteit zaterdag in België houdt en zondag in Duitsland. De perfecte omstandigheden vallen volgens GFS in de vroege ochtend, en dat is gewoon funest. ECMWF is wat gunstiger, maar daar valt het koufront al heel vroeg in.
De nacht van zaterdag op zondag wordt afschuwelijk benauwd als dit uitkomt, denk dat @:Geschiedkundige dan onder de douche moet gaan slapen.
De huidige GFS oper?quote:
Aircogenot. Mij pakken ze in huis nietquote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:17 schreef Nattekat het volgende:
De nacht van zaterdag op zondag wordt afschuwelijk benauwd als dit uitkomt, denk dat @:Geschiedkundige dan onder de douche moet gaan slapen.
Een ezel zweet nietquote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Aircogenot. Mij pakken ze in huis niet
En na 10m buiten, loopt het zweet me al overal
Och jongen toch. Gaat het?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Aircogenot. Mij pakken ze in huis niet
En na 10m buiten, loopt het zweet me al overal
Hier de eerste regen in het zuidenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zeker, uitstekend weer voor mij nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |