Oneens. In principe is dit een lente die je structureel kunt verwachten de komende jaren.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:31 schreef Perrin het volgende:
De lente van 2025 met zon en noordenwind was echt zeldzaam lekker iig. Deed denken aan de lente van 2020.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2025 10:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oneens. In principe is dit een lente die je structureel kunt verwachten de komende jaren.
Juffrouw Jetten wil daar een stokje voor steken door 1000 miljard uit te geven aan tochtstrips.Tochtstrip in je broekje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar blijven die dertigers?![]()
Morgen komen er weer 630 dertigers bij die geboren zijn op 27 mei 1995.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:42 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Tochtstrip in je broekje!
Waar blijven die dertigers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2025 10:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Morgen komen er weer 630 dertigers bij die geboren zijn op 27 mei 1995.GodsammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat nog even naar wat andere kaartjes te kijken om te checken hoe en wat, maar ik zie hier gewoon seinen op groen staan voor de vorming van een supercell. Met een hogere CAPE had dit behoorlijk serieus kunnen worden.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 10:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oneens. In principe is dit een lente die je structureel kunt verwachten de komende jaren.
Juffrouw Jetten wil daar een stokje voor steken door 1000 miljard uit te geven aan tochtstrips.Laten we het hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
ECMWF ziet er ook met de run beter uit. GFS is inmiddels helemaal uit z'n pan aan het gaan, terwijl dat gisteren begon met alleen de oper.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:48 schreef Elan het volgende:
Wat een verschillen tussen EMCW en GFS.
Een van beide modellen maakt een enorme flater.
BARA BADA BASTUquote:Op maandag 26 mei 2025 23:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik kreeg vanavond van iemand de vraag of ik morgen mee naar de sauna wilde, had nog een entreekaartje over
Je komt toch niet meer levend uit zo'n ding. Hoe heet zijn die dingen, 80 graden ofzo? Ik zou binnen 5 seconden sterven denk ik.
Toch maar vriendelijk bedankt..
Nu zie ik steeds meer stijgende kans dat we dus ook qua weer een sauna krijgen
Iedereen gaat inmiddels voor warmte. Moet raar lopen willen we in De Bilt de 25 niet aantikken. Bij Geschiedkundige misschien wel een tropische dag dus die kan zijn koelvesten vast klaar leggenquote:Op maandag 26 mei 2025 20:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ECMWF ziet er ook met de run beter uit. GFS is inmiddels helemaal uit z'n pan aan het gaan, terwijl dat gisteren begon met alleen de oper.
Meestal is die 5 dagen wel het moment dat beiden naar elkaar toe bewegen, dus we gaan het meemaken.
ICON doet overigens inmiddels ook mee met de gekte, die had tot de 12Z run ook nog helemaal niets.
Was een mooie kans geweest om al even te acclimatiseren voor een mogelijk bloedhete zomer.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik kreeg vanavond van iemand de vraag of ik morgen mee naar de sauna wilde, had nog een entreekaartje over
Je komt toch niet meer levend uit zo'n ding. Hoe heet zijn die dingen, 80 graden ofzo? Ik zou binnen 5 seconden sterven denk ik.
Geen tropische dag. Bij het passeren van de 30 graden heb ik wel altijd een mentaal 'knak-momentje'quote:Op maandag 26 mei 2025 23:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Iedereen gaat inmiddels voor warmte. Moet raar lopen willen we in De Bilt de 25 niet aantikken. Bij Geschiedkundige misschien wel een tropische dag dus die kan zijn koelvesten vast klaar leggen.
Nee, maar ff serieus. Ik zou volgens mij echt sterven daarquote:Op maandag 26 mei 2025 23:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Was een mooie kans geweest om al even te acclimatiseren voor een mogelijk bloedhete zomer.
Sauna is ook echt doelloos. Echt het geduld niet voor. Zit je daar maar een beetje te zittenquote:Op maandag 26 mei 2025 23:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee, maar ff serieus. Ik zou volgens mij echt sterven daar
quote:Op maandag 26 mei 2025 23:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Is het lekkerste ooit maten. Ik ga drie keer per week. (na het sporten)quote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:01 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Sauna is ook echt doelloos. Echt het geduld niet voor. Zit je daar maar een beetje te zitten
Ik kan er precies niks mee.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Is het lekkerste ooit maten. Ik ga drie keer per week. (na het sporten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |