quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Rampscenario. Doe maar ff niet
Als de pluimen op Weerplaza het rond die datum rond de 20 graden geven, welke heeft het dan bij juiste eind?quote:
25 graden en windkracht 2 vandaagquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:49 schreef PzKpfw het volgende:
Jammer van die pleuriswind de hele tijd, maakt het net te fris om lekker buiten te kunnen zitten.
Zegt degene die het slechtst tegen warmte kan maar wel koppig in het warmste stukje NL woontquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
25 graden en windkracht 2 vandaag
Ik word zo moe van die manquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zegt degene die het slechtst tegen warmte kan maar wel koppig in het warmste stukje NL woont
[ afbeelding ]
Noordwesten had je nu 16 graadjes gehad
Noordwesten had ik me van kant gemaakt. Had ik niks gehadquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zegt degene die het slechtst tegen warmte kan maar wel koppig in het warmste stukje NL woont
[ afbeelding ]
Noordwesten had je nu 16 graadjes gehad
Bij jou misschien, hier waait het behoorlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
25 graden en windkracht 2 vandaag
Dat is minder.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bij jou misschien, hier waait het behoorlijk.
En daar zit natuurlijk wel een heel verschil in, elke dag staat hier minstens een 4bft, met uitschieters naar 5. Komende dagen 6/7bftquote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
O ja, nou het waait wel een beetje de afgelopen tijd. Maar niet storend vind ik. Goed, ik zit dan ook diep landinwaarts.
Gewoon doen. Niemand heeft ooit spijt van een lang weekend vrij.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:50 schreef Paul het volgende:
hey weerkenners, verwachten jullie volgende week vrijdag goed weer? Zit te denken namelijk om de vrijdag erbij vrij te nemen na hemelvaart, maar als het gaat regenen boeit het me niet zo
Dankuwel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |