Elke dag een ander smaakje of tube per tubequote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik gebruik meerdere merken, Elmex, Zendium en Parodontax.
Tube per tube.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Elke dag een ander smaakje of tube per tube
Is dat nog steeds? Dat was inmiddels verboden toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Eentje zonder microplastic, geen a merk.
En ja, veel tandpasta bevat microplastic.![]()
Zou mooi zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:42 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Is dat nog steeds? Dat was inmiddels verboden toch?
Fluoride is nou net het enige dat echt bewezen tegen tandbederf werkt. In tegenstelling tot houtskool of "teavigo"quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:44 schreef Sapstengel het volgende:
Eentje zonder fluoride. Ecodenta whitening black meestal.
Van fluoride is ook bewezen dat het je pijnappelklier verkalkt en autisme veroorzaakt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:37 schreef Farenji het volgende:
[..]
Fluoride is nou net het enige dat echt bewezen tegen tandbederf werkt. In tegenstelling tot houtskool of "teavigo"
Het gaat om de dosering, maar goed, veel plezier met je groene thee en je tandrot.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van fluoride is ook bewezen dat het je pijnappelklier verkalkt en autisme veroorzaakt.
Als je er op gaat googolen is het opeens voor nog veel meer dingen verantwoordelijk. Vaak is dat dan niet bewezen maar door bepaalde mensen beweerd. Subtiel verschil.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van fluoride is ook bewezen dat het je pijnappelklier verkalkt en autisme veroorzaakt.
Ik slikte het toen ik klein was altijd doorquote:Op zondag 18 mei 2025 07:38 schreef 215 het volgende:
[..]
Als je er op gaat googolen is het opeens voor nog veel meer dingen verantwoordelijk. Vaak is dat dan niet bewezen maar door bepaalde mensen beweerd. Subtiel verschil.
Fluor in grote dosis kan inderdaad schadelijk zijn maar je tandpasta slik je niet in dus valt wat je binnenkrijgt wel mee. Dat het beschermend werkt voor je gebit is trouwens wel wetenschappelijk bewezen.
Ben ik iig een autist met gezonde tanden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |