SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
prima snackvoerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:34 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm snackvoer is een bus huismerk pringles van de jumbo
en dit is ook prima zaterdagavond etenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:34 schreef mschol het volgende:
ik gooi zo sparerib in de oven (bij gebrek aan een BBQ)
Een borrelplankje met zulke avonden dat tegelijkertijd je avond eten is, is heerlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga zo dadelijk een borrel plankje maken. Heb ook nog geen avondeten gehad want ik ga straks genoeg snacken. Maar ik heb nu ook nog geen honger dus dat scheelt.
jaloers? geen oven?quote:
en als we teveel snacken, wat dan? gooi je het topic op slot?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou in de gaten of julllie niet te veel snacken
Ben weer bij mijn oudersquote:
Armenië vas zo vrolijk en puur vibes.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik zie Armenië nu voor het eerst. Die waren in de tweede halve finale + finale? Want die heb ik toen niet meer geziennu even die ander kijken
liep een markt vanmorgen en en was een heul enthousiast kaasmeisje die ook allemaal stukjes afsneed om te proeven, dus misschien heb ik wat meer kaas gekocht dan ik nodig hadquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo uit het vuistje? Wat voor kaas?
Kaas is lekker om te snacken maar zit je zo gauw aan je snacklimiet
[..]
Dit klinkt snoezigik wil ook een wijntje
![]()
rosé is ook lekker, oke misschien rose
Het ziet er uit alsof ze een super leuk showtje kunnen gevenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is ook zwaar sarcastisch. En erg gay ja.
Ik kwam eigenlijk naar dat festivalletje voor een hele andere IJslandse band, Agent Fresco. Maar ben erg blij dat ik die gasten ook gezien heb.
nee? Dat klinkt gezond?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen snackvoer, ben niet zo van de snack
Ja verstandigquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou in de gaten of julllie niet te veel snacken
3x, toemaarquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Update. De keuken is drie keer gedweild en de spotjes onder de keukenkastjes zijn ook schoon.
mes erinzetten een optie?quote:Het slechte nieuws is dat m'n vaatwastabletten aan elkaar geklonterd zijn.
pls noquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:38 schreef mschol het volgende:
[..]
jaloers? geen oven?
[..]
en als we teveel snacken, wat dan? gooi je het topic op slot?
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Update. De keuken is drie keer gedweild en de spotjes onder de keukenkastjes zijn ook schoon.
Het slechte nieuws is dat m'n vaatwastabletten aan elkaar geklonterd zijn.
oh, dat klinkt niet heel boeiendquote:
voor je noodpakketquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liep een markt vanmorgen en en was een heul enthousiast kaasmeisje die ook allemaal stukjes afsneed om te proeven, dus misschien heb ik wat meer kaas gekocht dan ik nodig had
geen spareribsquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:38 schreef mschol het volgende:
[..]
jaloers? geen oven?
[..]
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:38 schreef mschol het volgende:
[..]
jaloers? geen oven?
[..]
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ijn moeder heeft een nieuw douchegordijn gekregen en erop staat een rode panda.
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
is jouw moeder ook rode panda fan?
Blijkbaar is dat nog niet genoeg.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je nog steeds geen relatie hebt dan. Een kerel die vrijwillig Songfestival wil kijken met je staat gewoon al 10 punten voor.
Dat wordt 1x een hele schone vaatquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Het slechte nieuws is dat m'n vaatwastabletten aan elkaar geklonterd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |