Wel oke, verandert niet zoveelquote:
crunch en choco is dit? van huiswerk?quote:
Hoe komt het, dat je je dag niet hebt?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goede combinatieik heb mn dag niet zo, straks gezonde bowl maken oid denk ik. Dat doet dan altijd wel goed
en dan ESF kijken, ga je ook kijken?
Kaasquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:29 schreef Crack_ het volgende:
Ander belangrijk onderwerp, wat is jullie snackvoer voor vanavond?
"al"quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:09 schreef ieniminimuis het volgende:
De regen begint volgende week zondag al
Ik snap echt niet dat je nog steeds geen relatie hebt dan. Een kerel die vrijwillig Songfestival wil kijken met je staat gewoon al 10 punten voor.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb me jaren geleden al overgegeven, en geaccepteerd dat ik dit best leuk vind.
Ik krijg hier vanavond denk ik rosé en chipsquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:29 schreef Crack_ het volgende:
Hier wel okidokiquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel oke, verandert niet zoveel
Bij jou?
Ik ga zo dadelijk een borrel plankje maken. Heb ook nog geen avondeten gehad want ik ga straks genoeg snacken. Maar ik heb nu ook nog geen honger dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:29 schreef Crack_ het volgende:
hmm snackvoer is een bus huismerk pringles van de jumboquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:29 schreef Crack_ het volgende:
Welke chips?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik krijg hier vanavond denk ik rosé en chips
Geen snackvoer, ben niet zo van de snackquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:29 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Slechte nacht, sliep om half zesquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe komt het, dat je je dag niet hebt?
Ik ga wel de start kijken, maar ben te moe om het af te kijken.
Heb je nog een favoriet?
wat voor pizza had je?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:28 schreef Nattekat het volgende:
Was een lekkere pizza, dank @:ESF1Gamer voor de inspiratie.
Ja, zit ook een beetje in de naam natuurlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier wel okidoki
ZO jammer dat er bij jou geen vooruitgang in zit
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:34 schreef mschol het volgende:
ik gooi zo sparerib in de oven (bij gebrek aan een BBQ)
Dan zit je in de verkeerde SC.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen snackvoer, ben niet zo van de snack
Naturel of paprika meestalquote:
Het is ook zwaar sarcastisch. En erg gay ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke even doorgeklikt, lol![]()
ultra gay (no kink shaming maar het is echt heel gay)
Zo uit het vuistje? Wat voor kaas?quote:
Dit klinkt snoezigquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |