Bezoek wat aanbieden is wel het meest paupere wat je kan doenquote:Op maandag 19 mei 2025 10:01 schreef SuperNeger het volgende:
Goedkope paupersupermarkten bezoeken en huismerken kopen en je directe omgeving daar niet voor waarschuwen
Ik had vroeger ook een keer een vriendje op de basisschool en bleef bij hem spelen en zijn moeder vroeg of we een 'glaasje fris' wilden en ik kreeg inderdaad Freeway cola voorgeschoteld in een goor plastic bekertje.Toen ik mijn moeder dit later vertelde mocht ik erna nooit meer bij hem thuis spelen.
Nog een reden om Aldi en Lidl als de pest te vermijdenquote:Op maandag 19 mei 2025 09:51 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
En toch merk ik weinig verschil aan de prijs en de kwaliteit die ze verkopen.
Een kilo gehakt en een paar flessen cola kosten in alle winkels evenveel.
Weet ik niet moet je de mensen vragen die dat doen.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:28 schreef Joopklepzeiker het volgende:
@:Roesjesjager Waarom zou je als klant eigenlijk de AH willen pijpen?
Zij mogen blij zijn met mijn klandizie, niet andersom.
Het huismerk kopen scheelt. Maar eerst hadden ze nog de 'Basic'-lijn, of de voorganger ervan genaamd 'Euroshopper'. Dat was nog wat goedkoper.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:02 schreef bianconeri het volgende:
AH is echt niet zo duur als mensen nog vaak denken.
Nu heb je "g'woon"quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:03 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het huismerk kopen scheelt. Maar eerst hadden ze nog de 'Basic'-lijn, of de voorganger ervan genaamd 'Euroshopper'. Dat was nog wat goedkoper.
En Jumbo had eerst ook nog best wat liggen op dat c-niveau. Die rood met witte zakjes pinda's van een cent of 25 herinner ik me nog wel; veel van gegeten.
Maar dat niveau vind je bij beiden weinig meer.
Dat klopt helemaal niet. Ze winnen het tot nu toe nog geen enkel jaar op kwaliteit. Ze winnen alleen op prijs-kwaliteit verhouding.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:38 schreef HSG het volgende:
Dat snap ik inderdaad ook niet. Bijvoorbeeld Lidl heeft al jaren de beste groenten en fruit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |