SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja, dit is het enige mogelijke scenario.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat ze in Deventer die vogels een beetje probeerden op te voeden en ze naar de wc te sturen en dat daarom nu het riool verstopt zit
Misschien is hij ook een keertje klaar met je bullshit.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga zo even langs een vriend die vrolijk en braaf iedere dag hoi zegt maar die nu al 2 dagen stil is.
Ja joepie, echt superblij meequote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben echt blij dat jij mijn taak over hebt genomen, broer (al dan niet vrijwillig)
Ja, ik vermoedde dat alquote:
ja dat Schotland waar jij vandaan zou komenquote:
Als ik jou was zou ik nog wat bedorven amorfe visballen eten zodat je compleet leeg in Nederland aankomt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat Schotland waar jij vandaan zou komen
Nou ja jij bent mij dus niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik nog wat bedorven amorfe visballen eten zodat je compleet leeg in Nederland aankomt.
Zou d'r succes wensen en zeggen dat je al andere plannen hebtquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Vluchtelingen werk ofzo organiseert een pro gaza demonstratie morgen en nu wil monster mee lopen
Ach. Ze omringt zich gewoon graag met nieuwe mensen die ze kan vertellen dat een walvis geen vis is.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Vluchtelingen werk ofzo organiseert een pro gaza demonstratie morgen en nu wil monster mee lopen
o ik ga ook nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou d'r succes wensen en zeggen dat je al andere plannen hebt
Nu kan het nog. Volgende week heeft Israël het allemaal opgeruimd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
boel centjes?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:09 schreef Haags het volgende:
Morningg
Ik ga zo de offerte tekenen voor verbouwing toilet.
Daarna mag wel even een glaasje bubbels voor open
quote:
Of ze wil gewoon een paar bushokjes slopen en als ze haar dan oppakken zeggen dat ze maar een kreupele onschuldige omstander wasquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
o ik ga ook niet![]()
Maar ze is niet zo snel ter been als er weer rellen uitbreken dus zei het dat niet zo handig is
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Vluchtelingen werk ofzo organiseert een pro HAMAS demonstratie morgen en nu wil monster mee lopen
koekoekquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
HAMAS krijgt land in Libië van Trump las ik?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu kan het nog. Volgende week heeft Israël het allemaal opgeruimd.
Hmmquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze wil gewoon een paar bushokjes slopen en als ze haar dan oppakken zeggen dat ze maar een kreupele onschuldige omstander was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |