Sjee. Het zal maar de moordenaar van je kind of zo zijn....quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:49 schreef Ama het volgende:
10 mannen ontsnappen uit gevangenis VS via gat in wc - https://nos.nl/l/2567593
Prison Break in real life.
Ja dat is 5 km bij mij vandaan. EN het zal morgenavond wel opgelost zijn neem ik aan ook. Ben in ieder geval niet van plan om daar last van te hebbenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:40 schreef Ama het volgende:
[..]
NWS / Deventenaren gevraagd om minder vaak te poepen
Excuus nummer 2quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk kan ik niet naar de sportschool omdat er geboend moet worden
Ik vind het wel een goed excuus.quote:
Ja maar ja, moet je wel gaan boenen. Of DAAR weer een excuus voor gaan verzinnenquote:
Eigenlijk betekent dat je gewoon kan gaan en mij een muffin kan geven, want ik ben ook geweest vandaag.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk kan ik niet naar de sportschool omdat er geboend moet worden
Geen muffins tot ik weer aan de keiharde cardiotrainingen ben. En dat gaat echt pas in augustus weer gebeuren.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk betekent dat je gewoon kan gaan en mij een muffin kan geven, want ik ben ook geweest vandaag.
Jeetje wat ben je streng voor jezelf.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen muffins tot ik weer aan de keiharde cardiotrainingen ben. En dat gaat echt pas in augustus weer gebeuren.
Ja, maar ik mag wel muffins.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen muffins tot ik weer aan de keiharde cardiotrainingen ben. En dat gaat echt pas in augustus weer gebeuren.
Blijkbaarquote:
Livestream?quote:
Terroristenhaar.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
ik dus gisteren naar een fotograaf om foto's te maken voor mijn visa aanvraag. Meneer wist wel hoe die dat moest doen voor mijn visa aanvraag.
Blijkt dus nu na een half uur proberen die pleuris foto up te loaden dat de website mijn haar niet accepteert hier een foutmelding op geeft![]()
Was dit de foto in kwestie?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
ik dus gisteren naar een fotograaf om foto's te maken voor mijn visa aanvraag. Meneer wist wel hoe die dat moest doen voor mijn visa aanvraag.
Blijkt dus nu na een half uur proberen die pleuris foto up te loaden dat de website mijn haar niet accepteert hier een foutmelding op geeft![]()
leek er op maar ja zo zit mijn haar gewoonquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Was dit de foto in kwestie?
[ afbeelding ]
Leuk kapsel wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
leek er op maar ja zo zit mijn haar gewoon
ik zou even terug gaan met een ander kapselquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
Oh dat is rot. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
a
Beetje stress omdat ik nog steeds geen datum voor de verhuizing heb, terwijl anderen het al wel weten die later dan ik iets hebben toegewezen. Mijn woning staat gewoon al leeg en ik snap dus niet waarom ik nog steeds geen duideijkheid heb omtrent de datum...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |