Doorgaans welquote:
FOK! zit niet op internet maar in ons onderbewustzijnquote:
actief rondjes gaan rennen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:58 schreef bitterbal het volgende:
zal ik nog even terug mijn bed in gaan? Ben zo moe![]()
Maar heb wel hele nacht aan 1 stuk doorgeslapen
Ik had gisteren gefrituurde kip chips meegenomen, maar was meer omdat die 90% korting hadquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je met honger boodschappen gaat doen, dan neem je gegarandeerd gangpad 3 (de snacks) mee.
Dus succes zo met tillen
Paté niet gemaakt van egels, wel voor egelsquote:
nah die slapen helemaal niet zoveelquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even aan de Thai aanpassen en 20 uur per dag slapen.
@UitStraling zit ergens in een hoekje te schuimbekken in foetushoudingquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had gisteren gefrituurde kip chips meegenomen, maar was meer omdat die 90% korting had
Met het saldo wat ik heb wordt dat lastig en gelukkig hou ik mij altijd braaf aan mijn lijstje.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je met honger boodschappen gaat doen, dan neem je gegarandeerd gangpad 3 (de snacks) mee.
Dus succes zo met tillen
Lijkt me heerlijk, soort snot met kakkerlakken, vliegjes, huidschilfers en halve wormen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Paté niet gemaakt van egels, wel voor egels
gangpad 3 is koffie en thee hierquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus succes zo met tillen
Ja was wel prima op zich, https://www.ah.nl/producten/product/wi574289/chio-fried-chickenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:uitstraling zit ergens in een hoekje te schuimbekken in foetushouding![]()
Was het te nassen?
Je wordt niet gelukkig van geld, maar het is wel handig om te hebben.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Met het saldo wat ik heb wordt dat lastig en gelukkig hou ik mij altijd braaf aan mijn lijstje.
Koolzuurhoudende paté?quote:
@Dr_Flash, veel plezier thuis!quote:9.000 inwoners Deventer opgeroepen wc niet door te spoelen door rioolprobleem
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, soort snot met kakkerlakken, vliegjes, huidschilfers en halve wormen.
Dit is voor negers.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was wel prima op zich, https://www.ah.nl/producten/product/wi574289/chio-fried-chicken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |