Karsten leest mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:39 schreef Faraday01 het volgende:
Begrijpen ze bij Eurosport niet dat het roze ook elke dag uci punten oplevert?
Vincisgrassi.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:45 schreef vaarsuvius het volgende:
Hoe spel je dat gerecht dat Jeroen aan het promoten is?
Zo bijzonder is het recept toch ook weer niet?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vincisgrassi.
Zo te horen wel weer zo'n gek Italiaans ding waarbij het recept van familie X dan weer supergeheim is en oh wee als iemand van buiten de familie het ook een keer op die manier maakt![]()
Ja, de koers is altijd maar een vervelende onderbreking voor Jeroen en z'n verhalen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het stond net ook in beeld, maar Jeroen is een kookboek aan het voorlezen of zoiets.
Lijkt me ook niet, maar Jeroen maakte er een verhaal van waarin elke familie zijn eigen recept heeft en dat dat allemaal geheim is enzoquote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het recept toch ook weer niet?
Die generaal was toen overigens 11 of 12, dus je kunt een vraagtekentje zetten bij die oorsprong, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:51 schreef vaarsuvius het volgende:
Lol Jeroen heeft letterlijk de 1ste website voor zitten lezen die ik vond na het intypen van de naam
[ afbeelding ]
Klinkt verder niet verkeerd, misschien maak ik het binnenkort wel als ik zin in lasagne heb.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet, maar Jeroen maakte er een verhaal van waarin elke familie zijn eigen recept heeft en dat dat allemaal geheim is enzo
Dat jaartal 1799 klopt niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die generaal was toen overigens 11 of 12, dus je kunt een vraagtekentje zetten bij die oorsprong, maar dat terzijde.
Napoleon tijd lijkt me ook een beetje jong voor een 'oudste' gerecht in een land dat normaal met verhalen over Etrusken , Romeinen of anders in elk geval Genuezen of Venetiėrs komt als het om 'dit doen we al zo sinds.....' gaatquote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die generaal was toen overigens 11 of 12, dus je kunt een vraagtekentje zetten bij die oorsprong, maar dat terzijde.
quote:Nog 51 km | Wat gebeurt hier? Het geloof groeit bij Kelderman
Het is een rare etappe vandaag. Maar het kan voor Kelderman wel eens een hele mooie worden. De Nederlander is samen met Ulissi er nu vandoor. Ze hebben samen 20 seconden voorsprong op de groep die ze zojuist achter zich hebben gelaten.
Het geloof bij de Nederlander dat dit zijn dag is, kan alleen maar toenemen.
15:50
Deel deze update
Nog 56 km | Kelderman maakt kans op etappe
Zou het dan echt? Kan Wilco Kelderman zijn eerste profzege in tien jaar tijd behalen? Het gat met de achtervolgers groeit en groeit. Nu al anderhalve minuut. Het gat met het peloton bedraagt al bijna zes minuten.
Dit is wel een mooie kans voor Kelderman. Al moet hij nog wel zien af te rekenen met zes medevluchters. Want inmiddels hebben Vendrame en Bardet zich ook aangesloten bij de koplopers.
Ze doen alsof Ulissi een soort bejaarde is, maar vergeten dat Kelderman maar twee jaar jonger is.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:06 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik het sterk het idee dat Jeroen de kansen van Wilco ietwat overschat met 50/50.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |