Ja, dat magquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook weer zoiets raars. Deuren en trappen naar het zonnedek zijn afgetapet. Personeel weet van niks. Na veel vijven en zessen blijkt dat het er 'waarschijnlijk ' mee te maken heeft dat "ze" het dek geschilderd hebben.
Mag ik dat raar vinden?
Mensenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:52 schreef essnhills het volgende:
Jeetje
Op facebook kwam er een interessant artikeltje voorbij over een onderwatervulkaan die op uitbarsten staat.
Een paar normale reacties eronder, voor de rest alleen maar ellende over "BANGMAKERIJ, STOP MET DIE KLIMAATONZIN!1!1!11", "ha nieuw land, kunnen we straks daar heen vluchten weg van alle moslims", "en straks zeker vulkaanbelasting betalen aan de roverheid”
Wat een hoop achterlijken zijn er toch ook
Daarom heb ik facebook opgezegd. Wat een bullshitparadequote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:52 schreef essnhills het volgende:
Jeetje
Op facebook kwam er een interessant artikeltje voorbij over een onderwatervulkaan die op uitbarsten staat.
Een paar normale reacties eronder, voor de rest alleen maar ellende over "BANGMAKERIJ, STOP MET DIE KLIMAATONZIN!1!1!11", "ha nieuw land, kunnen we straks daar heen vluchten weg van alle moslims", "en straks zeker vulkaanbelasting betalen aan de roverheid”
Zeker mag dat! Wilde je nog even gaan zonnen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook weer zoiets raars. Deuren en trappen naar het zonnedek zijn afgetapet. Personeel weet van niks. Na veel vijven en zessen blijkt dat het er 'waarschijnlijk ' mee te maken heeft dat "ze" het dek geschilderd hebben.
Mag ik dat raar vinden?
Tja er lopen een hoop gekkies rond.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:52 schreef essnhills het volgende:
Jeetje
Kun je nu helemaal niet naar buiten?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag ik dat raar vinden?
Ja het is dat ik in wat patiëntengroepen enzo zitquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom heb ik facebook opgezegd. Wat een bullshitparade
dat IS raarquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag ik dat raar vinden?
oh, bij mij zijn alle plaatjes volgens de comments AI generatedquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:52 schreef essnhills het volgende:
Jeetje
Jaquote:
Ja stuurboord dek 9 kan wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je nu helemaal niet naar buiten?
Nou zit ik ook in een paar haakgroepen, en daar is dat wel relevantquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:55 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, bij mij zijn alle plaatjes volgens de comments AI generated
Er komt een dag en dan lig je in de ontspannende zon te kroelewoelen met een olijfkleurige dame, biertje in de hand en de zachte handen van de olijfkleurige dame zachtjes kriebelende over je rug en dan spring jij ineens op om wild te schreeuwen dat de mayonaise bij het avondeten zo duur was.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag ik dat raar vinden?
Man weet jij sowieso wel hoe een boot eruit ziet?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er komt een dag en dan lig je in de ontspannende zon te kroelewoelen met een olijfkleurige dame, biertje in de hand en de zachte handen van de olijfkleurige dame zachtjes kriebelende over je rug en dan spring jij ineens op om wild te schreeuwen dat de mayonaise bij het avondeten zo duur was.
Of er dingen niet in de haak zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou zit ik ook in een paar haakgroepen, en daar is dat wel relevant
Een duur patroon met alleen AI plaatjes is meestal oplichting. Dus foto's worden goed bekeken of het wel echte steken zijn of dat er dingen gebeuren die niet kunnen met haken
Zo'n ding met water aan de buitenkant en bij voorkeur niet aan de binnenkantquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Man weet jij sowieso wel hoe een boot eruit ziet?
Ik kom uit een familie van "botjesvolk" zoals we dat zelf gaarne noemen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Man weet jij sowieso wel hoe een boot eruit ziet?
Gelukkig laat AI vooralsnog wel veel steken vallenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of er dingen niet in de haak zijn.
Zin in IJsberg sla nuquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo'n ding met water aan de buitenkant en bij voorkeur niet aan de binnenkant
af laten glijden door halen instekenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig laat AI vooralsnog wel veel steken vallen
Zo bot als een Schotquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom uit een familie van "botjesvolk" zoals we dat zelf gaarne noemen.
Wij bouwen zelfs boten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |