heb je het nou tegen vlinder?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
UR A FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond dit wel een aardig album. Lijkt een beetje op Megadeth/vroege Metallica.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Omdat Etto gaat moshen ga ik naar Thrashmetal luisteren
Met de vinnetjes omhoogquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:33 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je het nou tegen vlinder?
[ afbeelding ]
Kom er aanquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
Zo, ik heb allemaal zakjes lieveheersbeestjeslarven en eitjes over de tuin verspreid
En het lieveheersbeestjeskastje opgehangen
De B&B met lopend buffet is geopend
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
Hoe heb je deze foto gemaakt? Via spiegels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Even aangezet. Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een aardig album. Lijkt een beetje op Megadeth/vroege Metallica.
Bekijk deze YouTube-video
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe heb je deze foto gemaakt? Via spiegels?
De helft van je pensioenpot staat daar op tafel te verschralen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb zelfs de helft van mijn bier laten staan. Kun je nagaan.
je kan gaan stofzuigenquote:
Lekkerquote:
ik wilde zeggen 'straks verdrinken ze' maar dat zou hetzelfde zijn als dat wij niet meer zouden weten hoe we moeten ademen als we hebben gedronken, dat slaat nergens opquote:
Ik zie een fotoshoot van de camera aankomenquote:
Haha van links naar rechts en dan ondersteboven zoals Nizno zegt. Ik zie het al gebeuren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkerstokbroodjes met kruidenboter en champignon van de bbq is echt al zo genieten, zo simpel
[..]
ik wilde zeggen 'straks verdrinken ze' maar dat zou hetzelfde zijn als dat wij niet meer zouden weten hoe we moeten ademen als we hebben gedronken, dat slaat nergens ophet idee is wel leuk, dat wankelend zwemmen dan he
Er zitten wel wat progressieve elementen in dit album, maar het is voornamelijk metal.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Recce
Klinkt prima dat album. Ik lees nu dat het een project is van de gitarist van Haken. DIe band heb ik vorig jaar live gezien en is ook tof, maar zit (meer) in de progressieve hoek...
Ja, dat was echt genieten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zitten wel wat progressieve elementen in dit album, maar het is voornamelijk metal.Was het concert van Haken gaaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |