ah, ja daar moet je soms wat langer wachten. Check die niet altijd want geen zin inquote:
Dat weet ik dus niet en daarom vroeg ik het. Ik weet niet waar hij een ayce buffet haaltquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar zitten die op die schuit?
zoals ik het zie is dat bij het AYCE buffet... niet op die schuit
Jammerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik had dit al betaald ook.
DOE DAT NOOIT. Maaltijden van tevoren bij boeken. Gewoon niet doen.
quote:
Nee.quote:
heb je ze buiten gezet?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
Nou volgens mij zie ik thuiszorg na vandaag niet hier.
Is gewoon een soort visvangst daar, beter dan een dier uit de bio industrie.quote:
YOUREACOUNTERFIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:
Al een visbal gehad of ben je geen viseter?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee.
Nou ja wel een onbestemd soort "visballen". Het zou kunnen.
Rennen anders zijn de toetjes opquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Het begint nu vol te lopen. Nou ja nog niet de helft hoor maar er komt nu wat volk.
Komt er nu ook meer eten?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Het begint nu vol te lopen. Nou ja nog niet de helft hoor maar er komt nu wat volk.
Ettooooooooooooooooooooquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |