abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217654898
En derhalve is dit direct bewijs voor de stelling dat al die transgenders, transseksuelen en non-binaire mensen eigenlijk gewoon aandachtshoeren zijn en dat het allemaal voor de bühne is.

Zouden ze namelijk op een onbewoond eiland terecht komen, zonder kans om ooit nog een levend mens te zien, dan zou niemand hier mee bezig zijn. En zou het zeker niet in hun hoofd opkomen om hun piemel of tieten eraf te gaan snijden.

En dus is het ook niet 'voor jezelf', maar voor 'de mening van anderen'. Prima hoor, alles moet kunnen zolang je een ander niet schaadt. Maar deze kant van het verhaal mag zeker niet onbelicht.

Bonustip: Stel jezelf bij alles wat je doet of vindt de vraag of je dit ook zou doen op een onbewoond eiland. Dan pas weet je of iets echt intrinsiek is, of dat je het stiekem gewoon wil of doet vanwege de mening van anderen.
pi_217654909
Als ik ooit met het vliegtuig neerstort en op een onbewoond eiland aanspoel is het eerste wat ik doe m'n lul er af snijden, gewoon om een punt te maken.
-nee-
  vrijdag 16 mei 2025 @ 15:52:01 #3
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217654910
zou je dit topic ook geopend hebben als je op een onbewoond eiland zat, ts?
pi_217654994
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 15:52 schreef herverwijderd het volgende:
zou je dit topic ook geopend hebben als je op een onbewoond eiland zat, ts?
Goede vraag wel!
Nee. Maar dan zou ik ook niet dagelijks lezen over mensen die van geslacht veranderen. Dus het werkt beide kanten op.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 16:16:26 #6
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217655053
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:06 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Goede vraag wel!
Nee. Maar dan zou ik ook niet dagelijks lezen over mensen die van geslacht veranderen. Dus het werkt beide kanten op.
Ook weer waar.
Ik denk, misschien, als je je voelt als het andere geslacht dan je lichaam is, dat je daar op een onbewoond eiland minder last van zou hebben. Dan zijn er immers geen mensen die steeds bevestigen dat je een man bent terwijl je je een vrouw voelt, bijvoorbeeld. Dan ben je gewoon in je hoofd een vrouw, en klaar ermee.

Maar ik heb er geen ervaring mee dus ik weet niet of het zo werkt.
pi_217655187
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:16 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Ook weer waar.
Ik denk, misschien, als je je voelt als het andere geslacht dan je lichaam is, dat je daar op een onbewoond eiland minder last van zou hebben. Dan zijn er immers geen mensen die steeds bevestigen dat je een man bent terwijl je je een vrouw voelt, bijvoorbeeld. Dan ben je gewoon in je hoofd een vrouw, en klaar ermee.

Maar ik heb er geen ervaring mee dus ik weet niet of het zo werkt.
Ik heb ook geen ervaring en toch weet ik zeker dat het zo werkt. Als je geen andere mensen om je heen hebt en dus / of geen waarde hecht aan hun mening, waarom wou je hier dan überhaubt mee bezig zijn? Met je hele 'identiteit' en of je lichaam wel of niet 'juist' is.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 16:40:59 #8
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_217655201
Op een onbewoond eiland zie je ook niemand janken om transgenders
pi_217655242
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:06 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Goede vraag wel!
Wel raar dat jij dagelijks leest over mensen die van geslacht veranderen. Ik lees best veel elke dag, maar kom bijna nooit zomaar iets over geslachtsveranderingen tegen. Dit topic is het eerste wat ik vandaag lees over geslachtsverandering. Geeft dit je niet te denken, dat jij de enige bent die dit hier vandaag ter sprake brengt?
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  vrijdag 16 mei 2025 @ 16:49:42 #10
319979 Fok-it
All is well
pi_217655253
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:46 schreef knoopie het volgende:

[..]
Wel raar dat jij dagelijks leest over mensen die van geslacht veranderen. Ik lees best veel elke dag, maar kom bijna nooit zomaar iets over geslachtsveranderingen tegen. Dit topic is het eerste wat ik vandaag lees over geslachtsverandering. Geeft dit je niet te denken, dat jij de enige bent die dit hier vandaag ter sprake brengt?
Dat is dan ook altijd zo

De mensen die spreken over forceren, door de strot geduwd blabla zijn degene die er dagelijks nieuws over opzoeken. De zwijgende meerderheid boeit het niet omdat je er niet dagelijks mee geconfronteerd wordt als je er niet actief mee bezig bent
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217655260
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:46 schreef knoopie het volgende:

[..]
Ok geen geslachtsverandering, maar vandaag gewoon weer op nu.nl:
https://www.nu.nl/achterk(...)-soms-een-vrouw.html

En zo is er inderdaad bijna elke dag wel wat.
pi_217655262
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:40 schreef Aberkullie het volgende:
Op een onbewoond eiland zie je ook niemand janken om transgenders
Nou, wat let je? Kies een eilandje uit.
pi_217655275
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:50 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Ok geen geslachtsverandering, maar vandaag gewoon weer op nu.nl:
https://www.nu.nl/achterk(...)-soms-een-vrouw.html

En zo is er inderdaad bijna elke dag wel wat.
Waarom zou je de entertainment-sectie van nu.nl lezen? Je bent er dus gewoon naar op zoek. Prima, maar ga dan niet zeuren dat je het je "door de strot gedrukt wordt" of iets dergelijks.

Ga je straks linda.nl en elle.nl lezen, en dan zeuren dat er een artikel over de overgang op staat?
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_217655279
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:49 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dat is dan ook altijd zo

De mensen die spreken over forceren, door de strot geduwd blabla zijn degene die er dagelijks nieuws over opzoeken. De zwijgende meerderheid boeit het niet omdat je er niet dagelijks mee geconfronteerd wordt als je er niet actief mee bezig bent
In niet waar. Je hoeft maar een gemiddelde netflix serie aan te zetten, 'gewoon' nieuwswebsites lezen of gewoon te zappen op TV en je komt heel wat tegen. En dan uiteraard nog in je sociale kring. Bij mijn 7-jarige dochter zit er ook al eentje in de klas, een jongen die eigenlijk een meisje wil zijn en in een jurk + haren op knotje naar school komt en dit ook uitspreekt.

Dus tenzij je onder een steen leeft, alleen met jezelf bezig bent of aan geheugenverlies lijdt en niet meer weet hoe de wereld (medialandschap, entertainment industrie, mensen in het algemeen) er 10-15 jaar geleden uitzag, zou je toch wel iets van dit gigantische verandering mee moeten hebben gekregen.
pi_217655286
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:53 schreef knoopie het volgende:

[..]
Waarom zou je de entertainment-sectie van nu.nl lezen? Je bent er dus gewoon naar op zoek. Prima, maar ga dan niet zeuren dat je het je "door de strot gedrukt wordt" of iets dergelijks.

Ga je straks linda.nl en elle.nl lezen, en dan zeuren dat er een artikel over de overgang op staat?
Ik scroll gewon door nu.nl heen en dan zie ik het. Er staan maar 50 headlines op die site of zo, dus daar ben je zo doorheen.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 16:56:14 #16
403820 Aberkullie
pi_217655292
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:51 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Nou, wat let je? Kies een eilandje uit.
Zou niet weten waarom, ik heb niet zo’n kronkel in mijn hersenen om er iets op tegen te hebben
  vrijdag 16 mei 2025 @ 16:59:16 #17
319979 Fok-it
All is well
pi_217655310
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:54 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Bij mijn 7-jarige dochter zit er ook al eentje in de klas, een jongen die eigenlijk een meisje wil zijn en in een jurk + haren op knotje naar school komt en dit ook uitspreekt.
Mhm ja ze hebben opeens allemaal een kind inderdaad die het op dagelijkse basis op school meemaakt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217655339
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:59 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Mhm ja ze hebben opeens allemaal een kind inderdaad die het op dagelijkse basis op school meemaakt.
Haha oh nu geloof je me zeker niet... Wat een cognitieve dissonantie.

Alsof ik er ook maar iets om zou geven of een ander fokker wel of niet mijn verhaal gelooft.

Maar goed, het is wel zo en dit komt steeds vaker voor. Ik heb namelijk ook een kennis die les geeft op de middelbare school en die heeft al 5 transgenders in zijn klassen gehad de afgelopen jaren. Alleen die jongen uit mijn dochters klas is dus nog maar 6 of 7 dus dat is gewoon zeer zorgelijk. En bewijst de stelling dat het inderdaad 'door je strot geduwd' wordt. Want anders zou een 7-jarige daar zelf nooit mee op de proppen komen.

Dit idee is hem aangepraat.

En nu heb ik dus gesprekken met mijn dochter over wat zij er van vindt en wat dit allemaal inhoudt etc. Het is toch van den zotten dat kinderen deze onderwerpen al in hun hoofd hebben.

Maar ja, dan zal ik wel weer ouderwets en 'transfoob' zijn met deze uitspraken. Misschien moet ik zelf maar naar dat eiland.
pi_217655363
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:56 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Zou niet weten waarom, ik heb niet zo’n kronkel in mijn hersenen om er iets op tegen te hebben
Huh. Ik reageer op jouw post waarin je zegt 'op een onbewoond eiland jankt ook niemand om transgenders', dus daarmee doe je het voorstellen alsof je dat 'gejank' om transgenders irritant vindt en dat je droomt van een plek waarin je dat gejank niet hoeft te lezen.
Waarop ik aanraad dan naar een eiland te gaan

Dat heeft dus niks te maken met of jij wel of niet tegen de grote aantallen transgenders bent. Maar goed, fijn om te horen dat jij daar niets op tegen bent. Jij bent dan ook gewoon een echt goed persoon, die iedereen in hun waarde laat! Daar mag je trots op zijn! Was iedereen maar zoals jij!
  vrijdag 16 mei 2025 @ 17:06:40 #20
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217655364
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:39 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Ik heb ook geen ervaring en toch weet ik zeker dat het zo werkt. Als je geen andere mensen om je heen hebt en dus / of geen waarde hecht aan hun mening, waarom wou je hier dan überhaubt mee bezig zijn? Met je hele 'identiteit' en of je lichaam wel of niet 'juist' is.
Nou, ik ga er in dit voorbeeld wel vanuit dat het iemand is die niet zijn of haar hele leven op dat eiland gewoond heeft. Maar misschien zit daar een denkfout.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 17:06:46 #21
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217655365
Ja fuck, weer gequote ipv gewijzigd.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 17:10:50 #22
403820 Aberkullie
pi_217655392
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 17:06 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Huh. Ik reageer op jouw post waarin je zegt 'op een onbewoond eiland jankt ook niemand om transgenders', dus daarmee doe je het voorstellen alsof je dat 'gejank' om transgenders irritant vindt en dat je droomt van een plek waarin je dat gejank niet hoeft te lezen.
Waarop ik aanraad dan naar een eiland te gaan

Dat heeft dus niks te maken met of jij wel of niet tegen de grote aantallen transgenders bent. Maar goed, fijn om te horen dat jij daar niets op tegen bent. Jij bent dan ook gewoon een echt goed persoon, die iedereen in hun waarde laat! Daar mag je trots op zijn! Was iedereen maar zoals jij!
Daarmee reageer ik op jouw OP waarin je stelt dat op een onbewoond eiland niemand een geslachtsverandering wil. Ben jij laten vallen net na de geboorte?
pi_217655404
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 17:06 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Nou, ik ga er in dit voorbeeld wel vanuit dat het iemand is die niet zijn of haar hele leven op dat eiland gewoond heeft. Maar misschien zit daar een denkfout.
Misschien is dat wel een goede oplossing! Als mensen bij de dokter aangeven dat ze last hebben van 'transgenderisme' en liever van geslacht willen veranderen, dat ze dan een all-inclusive vakantie krijgen naar een onbewoond eiland voor 6 maanden. Zonder internetverbinding.

6 maanden lang geen meningen van anderen kunnen lezen of horen. Ik denk dat velen hierna 'genezen' zijn.
  Redactie Sport vrijdag 16 mei 2025 @ 17:16:22 #24
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217655443
Op een onbewoond eiland gaat niemand dood, wat een paradijs.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_217655567
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 15:51 schreef Marsenal het volgende:
Als ik ooit met het vliegtuig neerstort en op een onbewoond eiland aanspoel is het eerste wat ik doe m'n lul er af snijden, gewoon om een punt te maken.
Met dat topje kan je dat in inderdaad in het zand zetten als een soort van punt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')