Tsjaaquote:
Ah ik lees nu pas dat ie niet start... helaas een onderdeelquote:Op zondag 1 juni 2025 10:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, iemand Stroll/Austin Martin in zijn team?
Hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken. Wij hadden er niets van.
Meh hier dus ook alquote:Op zondag 1 juni 2025 15:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ik lees nu pas dat ie niet start... helaas een onderdeel
Had ik dat ook maar gedaanquote:Op zondag 1 juni 2025 15:42 schreef Zorro het volgende:
Het volledig verwijderen van alles wat Williams is voor deze race blijkt vooralsnog een goede keuze
Hulkenberg eruit gooien was dan weer minder slimquote:
Dit was echt idioot gewoon.quote:
Die wilde ik eruit gooien maar kon niet veel dus heb hem gehouden….geluk bij een ongelukquote:Op zondag 1 juni 2025 16:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hulkenberg eruit gooien was dan weer minder slim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |