Oh ik zie het nu, ik had nog niet gerefreshedquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook eerder vandaag...blij dat ik niet de enige ben die het verwarrend vindt
een probleempje van de nieuwste layout .. die doet daar nog niet aan ...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh ik zie het nu, ik had nog niet gerefreshed
Ja. Of neequote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:43 schreef WillemsJ het volgende:
Hey, ja ik ben er ook nog...
Zal ik Tsunoda doen vervangen voor een ene Sainz/Albon??
Ik ga geen advies gevenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:43 schreef WillemsJ het volgende:
Het kan altijd beter om eerlijk te zijn. Maar ik leef nogquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ga geen advies geven![]()
Onze schoonzoon zit al even na te denken
Gaat het een beetje?
Pullup heeft hem een compleet seizoen gegeven...Succesquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:23 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Het kan altijd beter om eerlijk te zijn. Maar ik leef nog
Dat is mooi![]()
Ik denk dat ik Yuki nog 1 kans geef.
Ze doen het goed..quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:43 schreef WillemsJ het volgende:
Ik zou er sowieso een Williams in houden als rijder, het beste zou Albon zijn denk ik. Maar Tsunoda.. Ik denk dat je met Hadjar beter uit bent (en goedkoper waardoor je weer een betere chassis of motor kan aanschaffen).quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:43 schreef WillemsJ het volgende:
Hadjar had niet zijn dag vandaag.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zou er sowieso een Williams in houden als rijder, het beste zou Albon zijn denk ik. Maar Tsunoda.. Ik denk dat je met Hadjar beter uit bent (en goedkoper waardoor je weer een betere chassis of motor kan aanschaffen).
Ik heb als overjarig konijn weinig inspraakquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Om dan het tegenovergestelde te doen zeker?
Ik zie als blinde mol ook geen goede optiesquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb als overjarig konijn weinig inspraak
Je hebt een inzinking gehad dit jaar .. lastig om er dan weer bovenop te komen .. herken dat van vorig jaarquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie als blinde mol ook geen goede opties
Dat was ooit.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Pullup heeft hem een compleet seizoen gegeven...Succes
Ach, we geven het nog niet op, de uitdaging is er nogquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt een inzinking gehad dit jaar .. lastig om er dan weer bovenop te komen .. herken dat van vorig jaar
Thats the spirit !!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, we geven het nog niet op, de uitdaging is er nog
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie als blinde mol ook geen goede opties
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Pullup heeft hem een compleet seizoen gegeven...Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |