abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 mei 2025 @ 16:20:29 #51
33189 RM-rf
1/998001
pi_217655082
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:16 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
zeker, maar dat het iets is waarover moet worden nagedacht, is logisch. Afwegingen maken, nadenken over geven en nemen richting toekomst. Iets wat tijd nodig heeft, moet zich soms vormen naarmate de tijd verstrijkt. Iedere dag daar over praten waarbij zij misschien denkt: weet je het al, wordt ook niet beter.
wat is nu je antwoord... vinden er gesprekken tussen jullie plaats over de problemen of niet?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_217655096
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:16 schreef miss_sly het volgende:
Je zit in een moeiiljke situatie.
De keuze wel of geen kinderen is een lastige en (uiteindelijk) onomkeerbaar, of omdat je een kind krijgt, of omdat je te oud wordt om alsnog een kind te krijgen. Het is overigens van allebei volledig legitiem; het wel of niet willen van een kind is een persoonlijke keuze en daarin is geen fout of goed. Er is alleen mogelijk niet compatible. En dat zul je toch een beetje op tijd moeten beslissen zodat degene die wel een kind wil dat alsnog kan.

Je zegt dat jullie hebben besloten het nog een jaar aan te kijken en dan te beslissen? Hoe ga je dat doen? Is het in de tussentijd een onderwerp waarover niet gesproken wordt?

Omdat dit nu tussen jullie in staat, ben jij denk ik wat bang dat zij zal beslissen wel een kind te willen en je daarom dan maar te verlaten als jij het toch echt niet wil. Daarom word je wantrouwiger naar haar toe. Als je zelf wat gelezen hebt en zelf al zegt dat er eigenlijk niets staat dat niet zou kunnen en ze niet abrupt haar telefoon wegdoet als jij achter haar langs loopt als ze aan het appen is, waarom dan het wantrouwen? En hoe weet jij zeker dat ze op dat moment met hem aan het appen was?
we gaan inderdaad in blijven checken bij elkaar hoe het ervoor staat. Ik weet zeker dat ze met hem aan het appen was omdat ik de naam in het scherm zag staan, dat kon niet missen ;)
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 16:24:37 #53
5428 crew  miss_sly
pi_217655103
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:23 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
we gaan inderdaad in blijven checken bij elkaar hoe het ervoor staat. Ik weet zeker dat ze met hem aan het appen was omdat ik de naam in het scherm zag staan, dat kon niet missen ;)
Maar als jij de naam kon zien, dan doet ze toch niet geheimzinnig? En als ze niet geheimzinnig doet, dan is er toch niets aan de hand?

In blijven checken hoe het ervoor staat is niet praten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_217655106
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:20 schreef RM-rf het volgende:

[..]
wat is nu je antwoord... vinden er gesprekken tussen jullie plaats over de problemen of niet?
we blijven inchecken hoe het ervoor staat, maar dat kan net zo goed blijven hoe het nu is. En dan komt ook aan bod dat als ze daar geen zin in heeft om op te wachten, dat ze haar conclusie moet trekken. En nee, dat zeg ik niet continu, ze weet hoe ik daar in sta
pi_217655114
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:19 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
dat is natuurlijk wat door mijn hoofd spookt, en ik heb er vrede mee zolang ze het ook eerlijk uitspreekt. Ik laat hier en daar wel eens een opmerking vallen wat daarop kan duiden, maar tot nu toe hapt ze nog niet.

Ja ik kan in sommige gevallen in haar telefoon.
Zij gaat jou niet wijzer maken dan noodzakelijk je zal zelf die chats moeten inzien. Mag ik vragen hoe oud jullie zijn? Punt is natuurlijk wel los van het contact met wie dan ook dat als zij een kinderwens heeft en jij niet dat de relatie eigenlijk al dood en begraven is.

Misschien geloof je anders, denk je dat je het uit haar hoofd kunt praten met valide argumenten maar zo'n kinderwens is heel sterk bij vrouwen en eigenlijk niet onderhandelbaar.
blablablabla
pi_217655115
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:17 schreef SemperLibertas het volgende:
Kwestie van tijd voordat ze bovenop hem zit. Het begin is onschuldig, maar de gesprekken draaien sowieso uit op seks. Voeg daar nog de connectie aan toe die ze al met hem heeft en je hebt een 100% garantie op je wijf die je bedriegt. Laat je niks aanpraten over jaloezie; dat is een dooddoener. Net als 'je bent onzeker'. Zij blijft initiatief naar hem nemen dus dat is sowieso niet goed te praten.

Ik zou haar confronteren met de feiten die je hebt en probeer op basis daarvan juist te handelen ofwel haar eruit trappen.

Succes vent, is niet makkelijk maar zo'n bitch ben je liever kwijt dan rijk. Stel jullie relatie loopt wat minder dan is hij de eerste waar ze naartoe gaat om 'uit te huilen'.
zolang ze haar telefoon laat liggen en ik nog de 'mogelijkheid' heb om iets uit te kunnen vogelen en ze veranderd geen wachtwoord van haar telefoon, zou je zeggen dat er niks te verbergen is. Kom ik iets anders tegen wat daar wel op gaat lijken, dan ben ik het volledig met je eens, maar op dat punt ben ik nu niet.
pi_217655125
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Maar als jij de naam kon zien, dan doet ze toch niet geheimzinnig? En als ze niet geheimzinnig doet, dan is er toch niets aan de hand?

In blijven checken hoe het ervoor staat is niet praten.
nee, op basis wat ik nu gelezen heb, zou er niks aan de hand hoeven zijn, maar omdat zij contact zoekt en blijft zoeken, zet dat je wel aan het denken en daarom de twijfel confronteren ja of nee. Kan er ook naast zitten, wat voor haar reden kan zijn om alles in een stroomversnelling te zetten.

Mijn intentie is om oud te worden met haar, alleen de gezinsuitbreiding is een flinke hobbel nu.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 16:30:52 #58
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217655134
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:27 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
zolang ze haar telefoon laat liggen en ik nog de 'mogelijkheid' heb om iets uit te kunnen vogelen en ze veranderd geen wachtwoord van haar telefoon, zou je zeggen dat er niks te verbergen is. Kom ik iets anders tegen wat daar wel op gaat lijken, dan ben ik het volledig met je eens, maar op dat punt ben ik nu niet.
Dat snap ik. Tegelijkertijd: zij zoekt actief aandacht bij een andere man. Zij neemt het initiatief tot iets wat uiteindelijk zal resulteren in een climax waar jij niet gelukkig van gaat worden.

Ze zal je gaslighten door te zeggen dat je haar niet vertrouwt of dat je haar beperkt. Of dat je niet zo onzeker moet doen.
Le Diable
pi_217655136
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:17 schreef SemperLibertas het volgende:
Kwestie van tijd voordat ze bovenop hem zit. Het begin is onschuldig, maar de gesprekken draaien sowieso uit op seks. Voeg daar nog de connectie aan toe die ze al met hem heeft en je hebt een 100% garantie op je wijf die je bedriegt. Laat je niks aanpraten over jaloezie; dat is een dooddoener. Net als 'je bent onzeker'. Zij blijft initiatief naar hem nemen dus dat is sowieso niet goed te praten.

Ik zou haar confronteren met de feiten die je hebt en probeer op basis daarvan juist te handelen ofwel haar eruit trappen.

Succes vent, is niet makkelijk maar zo'n bitch ben je liever kwijt dan rijk. Stel jullie relatie loopt wat minder dan is hij de eerste waar ze naartoe gaat om 'uit te huilen'.
Wat een frustratie. Boos dat het je niet lukt om een normale vrouw te krijgen of zo? Wauw.

Maar Hulkheld, wat bedoel je met dat die jongen niet hapt op wat jouw vriendin zegt? Wat zegt ze dan bijv? Dat is mij nog niet duidelijk.
pi_217655138
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:26 schreef Elan het volgende:

[..]
Zij gaat jou niet wijzer maken dan noodzakelijk je zal zelf die chats moeten inzien. Mag ik vragen hoe oud jullie zijn? Punt is natuurlijk wel los van het contact met wie dan ook dat als zij een kinderwens heeft en jij niet dat de relatie eigenlijk al dood en begraven is.

Misschien geloof je anders, denk je dat je het uit haar hoofd kunt praten met valide argumenten maar zo'n kinderwens is heel sterk bij vrouwen en eigenlijk niet onderhandelbaar.
ik 31, zij 28. Weet niet of het kansloos is. Ze heeft in mij ook iemand wat ze verder nog nooit in een ander heeft gevonden en dat heeft ze ook besproken met haar ouders, die aangeven dat te moeten koesteren. 'Hier laat je wat, daar breng je wat' zegt haar moeder altijd. Nu is dat geen garantie dat ze dan maar akkoord gaat met geen kinderen, I know.
pi_217655144
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:31 schreef Zonnige het volgende:

[..]
Wat een frustratie. Boos dat het je niet lukt om een normale vrouw te krijgen of zo? Wauw.

Maar Hulkheld, wat bedoel je met dat die jongen niet hapt op wat jouw vriendin zegt? Wat zegt ze dan bijv? Dat is mij nog niet duidelijk.
op dat er een feestje zou zijn ergens, waar ik ook bij aanwezig zou zijn, of dat de relatie dus even wat lastiger is en hij niet naar details vraagt met wat dan
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 16:34:02 #62
5428 crew  miss_sly
pi_217655149
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:30 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
nee, op basis wat ik nu gelezen heb, zou er niks aan de hand hoeven zijn, maar omdat zij contact zoekt en blijft zoeken, zet dat je wel aan het denken en daarom de twijfel confronteren ja of nee. Kan er ook naast zitten, wat voor haar reden kan zijn om alles in een stroomversnelling te zetten.

Mijn intentie is om oud te worden met haar, alleen de gezinsuitbreiding is een flinke hobbel nu.
Misschien is het voor haar wel een heel moeilijk iets en kan ze daar bij jou niet echt mee terecht. Waar kent ze deze man van?
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 16:36:01 #63
5428 crew  miss_sly
pi_217655162
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:31 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
ik 31, zij 28. Weet niet of het kansloos is. Ze heeft in mij ook iemand wat ze verder nog nooit in een ander heeft gevonden en dat heeft ze ook besproken met haar ouders, die aangeven dat te moeten koesteren. 'Hier laat je wat, daar breng je wat' zegt haar moeder altijd. Nu is dat geen garantie dat ze dan maar akkoord gaat met geen kinderen, I know.
Iets laten en wat meebrengen is natuurlijk iets anders dan een kinderwens aan de kant zetten om bij iemand te kunnen blijven. Je kunt dat niet verwachten, net zo min als zij van jou kan verwachten dat je wel een kind neemt terwijl je dat niet wil.
Het is een van de dingen die volledig compromisloos zijn.

Is dat wat je hoopt, dat zij wel jouw kant op beweegt?
pi_217655164
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:30 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Als je zeker weet geen kinderen te willen dan is het klaar toch. Laat haar dan juist met iemand anders gaan die dat wel wil.
pi_217655177
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:31 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
Kinderwens kun je niet onderhandelen maat. Dat is niet een kwestie van hier laat je wat daar breng je wat, shit is puur oerinstinct door hormonen gedreven. Met 28 heeft ze waarschijnlijk al last van rammelende eierstokken of een voorstadium daar van.

Zij gaat jou 100% verlaten als je geen kinderen wil en garandeer je dat de relatie om deze reden momenteel ook niet loopt en dat ze contact met die gozer heeft.
blablablabla
  vrijdag 16 mei 2025 @ 16:39:49 #66
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217655188
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:31 schreef Zonnige het volgende:

[..]

Wat heeft dit nou weer met frustratie te maken. Het scenario lijkt me overduidelijk en dat probeer ik TS in te laten zien.

Ik bedoel, ze hebben het over kinderen en dan gaat zij actief op zoek naar een neukertje. Dat is toch niet netjes.
Le Diable
pi_217655198
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:30 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Dat snap ik. Tegelijkertijd: zij zoekt actief aandacht bij een andere man. Zij neemt het initiatief tot iets wat uiteindelijk zal resulteren in een climax waar jij niet gelukkig van gaat worden.

Ze zal je gaslighten door te zeggen dat je haar niet vertrouwt of dat je haar beperkt. Of dat je niet zo onzeker moet doen.
Dat gaan we dus aanzien de komende tijd. Heb in ieder geval een aantal dingen genoteerd met de datum erbij, dat ik kan teruggrijpen op dat ik het al vermoedde. Komt de klap mogelijk minder hard aan, als het die kant opvalt.
pi_217655203
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Misschien is het voor haar wel een heel moeilijk iets en kan ze daar bij jou niet echt mee terecht. Waar kent ze deze man van?
oud bekende uit ouderlijk dorp waar ze vandaan komt. Ze heeft deze issue niet besproken, voor zover ik weet.
  Spellchecker vrijdag 16 mei 2025 @ 16:42:47 #69
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217655208
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:40 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
Dat gaan we dus aanzien de komende tijd. Heb in ieder geval een aantal dingen genoteerd met de datum erbij, dat ik kan teruggrijpen op dat ik het al vermoedde. Komt de klap mogelijk minder hard aan, als het die kant opvalt.
Waar wacht je op?
pi_217655210
TS weet je 100% zeker dat je geen kinderen wil of hou je haar een beetje aan het lijntje op dit moment?
blablablabla
pi_217655213
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Iets laten en wat meebrengen is natuurlijk iets anders dan een kinderwens aan de kant zetten om bij iemand te kunnen blijven. Je kunt dat niet verwachten, net zo min als zij van jou kan verwachten dat je wel een kind neemt terwijl je dat niet wil.
Het is een van de dingen die volledig compromisloos zijn.

Is dat wat je hoopt, dat zij wel jouw kant op beweegt?
die hoop is er, maar de hoop, want ik heb niet uitgesloten dat ik het niet wil, dat het het wel komt is er ook. Zaken als in welke wereld je je kind laat opgroeien, welke vrijheden je inlevert. En als zij het nu over een sleur heeft, berg je dan maar met kinderen.
pi_217655220
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:39 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Wat heeft dit nou weer met frustratie te maken. Het scenario lijkt me overduidelijk en dat probeer ik TS in te laten zien.

Ik bedoel, ze hebben het over kinderen en dan gaat zij actief op zoek naar een neukertje. Dat is toch niet netjes.
Zo actief is ze niet en ook niet zo 'gek' om bij een ander er dan wel op te duiken. Was dat wel zo, dan had ik dat ook wel toegegeven.
pi_217655227
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:42 schreef Elan het volgende:
TS weet je 100% zeker dat je geen kinderen wil of hou je haar een beetje aan het lijntje op dit moment?
ik weet het oprecht niet, zie post van mij zoals zojuist geplaatst. Moeilijke overwegingen voor mij. En die begrijpt zij ook, maar zij zou het mooi vinden de wereld iets mee te geven van haarzelf
pi_217655235
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:42 schreef maily het volgende:

[..]
Waar wacht je op?
het moment dat het duidelijk wordt dat ze andere intenties zou hebben, mogelijk door wel iets te volgen op haar telefoon, ook al gaat dat tegen al mijn principes in.
pi_217655252
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:45 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
ik weet het oprecht niet, zie post van mij zoals zojuist geplaatst. Moeilijke overwegingen voor mij. En die begrijpt zij ook, maar zij zou het mooi vinden de wereld iets mee te geven van haarzelf
Snap je overpeinzingen maar als je 31 bent moet je daar wel uit zijn, en anders de relatie beëindigen want vrouwen hebben in tegenstelling tot ons mannen maar een heel beperkt tijdsvenster waar binnen ze aan kinderen kunnen beginnen.

Besef dat dit soort gedrag van jou extreem stressvol is voor haar en grote onzekerheid met zich mee brengt.

Dat zij aan de relatie twijfelt snap je toch zelf wel?
blablablabla
  vrijdag 16 mei 2025 @ 16:51:36 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217655263
@HulkHeld

Waarom gooi je het niet open op tafel? Nu ga je handelen op basis van wantrouwen en vermoedens. Je gedrag gaat veranderen. Kans is dat je op deze manier zelf de wig in de relatie dieper gaat slaan.

Hoe langer je het op deze manier gaat aanzien, hoe groter het verwijt aan jouw adres vanuit haar zal zijn als je haar dit wel gaat vertellen. Het nu op deze manier gaan aanpakken is het begin van het einde.
The love you take is equal to the love you make.
pi_217655313
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:49 schreef Elan het volgende:

[..]
Snap je overpeinzingen maar als je 31 bent moet je daar wel uit zijn, en anders de relatie beëindigen want vrouwen hebben in tegenstelling tot ons mannen maar een heel beperkt tijdsvenster waar binnen ze aan kinderen kunnen beginnen.

Besef dat dit soort gedrag van jou extreem stressvol is voor haar en grote onzekerheid met zich mee brengt.

Dat zij aan de relatie twijfelt snap je toch zelf wel?
Waarom zou ik een relatie op basis hiervan moetem beëindigen? Als zij juist ook de positieve dingen aandraagt die ze nooit ervaren heeft. Ik de deur dichtgooien en daar spijt van krijgen niet wetende of zij op dezelfde lijn zou zitten, lijkt mij wat vreemd. Ik kan ermee leven dat het er niet zou komen, vraag is, zou zij dat ook kunnen. Die vraag heb ik haar meermaals gesteld en daar had ze ook geen antwoord op op dit moment, niet geheel onlogisch
pi_217655321
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:51 schreef Lienekien het volgende:
@:Hulkheld

Waarom gooi je het niet open op tafel? Nu ga je handelen op basis van wantrouwen en vermoedens. Je gedrag gaat veranderen. Kans is dat je op deze manier zelf de wig in de relatie dieper gaat slaan.

Hoe langer je het op deze manier gaat aanzien, hoe groter het verwijt aan jouw adres vanuit haar zal zijn als je haar dit wel gaat vertellen. Het nu op deze manier gaan aanpakken is het begin van het einde.
ik vraag advies middels dit topic, ik heb niet al mijn keuze gemaakt. Ik ben ook voor transparantie in deze, maar dat kan ook moeilijkheden en wantrouwen bij haar in mij op laten borrelen omdat ik in haar prive heb gekeken.
pi_217655360
Iets niet bespreken, omdat het voor wantrouwen kan creëren zet al heel gauw een spiraal in waarbij je steeds verder op afstand van elkaar komt te staan.

De kans is groot dat het middel (niet praten omdat dat wantrouwen zou kunnen creëren) erger is dan de kwaal (wel praten incl. de gevolgen).
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 17:07:29 #80
5428 crew  miss_sly
pi_217655372
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:46 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
het moment dat het duidelijk wordt dat ze andere intenties zou hebben, mogelijk door wel iets te volgen op haar telefoon, ook al gaat dat tegen al mijn principes in.
Dit is niet volwassen omgaan met de situatie.

Praat erover. Vertel dat je haar telefoon open zag liggen en dat je later ook hebt gezien dat ze met hem praatte. Dat het je opgevallen is dat ze veel contact met hem heeft. Dat dat natuurlijk geen probleem is, maar dat je het wel graag zou willen weten als er volgens haar wel een probleem is. Als zij zozeer twijfelt aan jullie relatie (al dan niet vanwege het vershcil in kinderwens) dat ze ineens interesse heeft of denkt te hebben in een ander, is dat juist iets waar je samen over moet kunnen praten en niet wachten tot het fout gaat.
Stel jezelf maar een beetje kwetsbaar op, daar is niets mis mee.
pi_217655434
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:59 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
Waarom zou ik een relatie op basis hiervan moetem beëindigen? Als zij juist ook de positieve dingen aandraagt die ze nooit ervaren heeft. Ik de deur dichtgooien en daar spijt van krijgen niet wetende of zij op dezelfde lijn zou zitten, lijkt mij wat vreemd. Ik kan ermee leven dat het er niet zou komen, vraag is, zou zij dat ook kunnen. Die vraag heb ik haar meermaals gesteld en daar had ze ook geen antwoord op op dit moment, niet geheel onlogisch
Dude ze is gek op je. Die vraag beantwoorden zou een mogelijk einde van de relatie impliceren. Stop er gewoon een baby in als je denkt dat ze de moeite waard of laat haar gaan.

Door dat getreuzel en getwijfel van je drijf je haar zo in de armen van een andere kerel.
blablablabla
  Spellchecker vrijdag 16 mei 2025 @ 17:18:52 #82
197773 crew  maily
pi_217655475
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 17:15 schreef Elan het volgende:

[..]
Dude ze is gek op je. Die vraag beantwoorden zou een mogelijk einde van de relatie impliceren. Stop er gewoon een baby in als je denkt dat ze de moeite waard of laat haar gaan.

Door dat getreuzel en getwijfel van je drijf je haar zo in de armen van een andere kerel.
Achterlijke reden om met iemand een kind te krijgen.

TS is er nog niet achter of hij dat wel wil en dan kan de boel over een paar jaar alsnog klappen. Arm kind.
pi_217655482
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 17:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dit is niet volwassen omgaan met de situatie.

Praat erover. Vertel dat je haar telefoon open zag liggen en dat je later ook hebt gezien dat ze met hem praatte. Dat het je opgevallen is dat ze veel contact met hem heeft. Dat dat natuurlijk geen probleem is, maar dat je het wel graag zou willen weten als er volgens haar wel een probleem is. Als zij zozeer twijfelt aan jullie relatie (al dan niet vanwege het vershcil in kinderwens) dat ze ineens interesse heeft of denkt te hebben in een ander, is dat juist iets waar je samen over moet kunnen praten en niet wachten tot het fout gaat.
Stel jezelf maar een beetje kwetsbaar op, daar is niets mis mee.
over die boeg ben ik het ook van plan te gooien. Al is het wel een type die wel open en eerlijk zal zeggen dat er iets zou spelen. Ze kan namelijk niet goed liegen of doen alsof er niks aan de hand is. Daarom de twijfel, aankijken hoe dit loopt en wetende dat ze geen theater kan spelen en er zelf mee komt, of niet als er niks blijft te zijn, of helemaal open gooien.
pi_217655493
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 17:18 schreef maily het volgende:

[..]

TS is er nog niet achter of hij dat wel wil en dan kan de boel over een paar jaar alsnog klappen. Arm kind.
Hij smeer niemand iets aan toch, zij zal dolblij zijn.

Het gaat nu over al dan niet vreemd gaan terwijl zijn gezien haar leeftijd en kinderwens bijna genoodzaakt is om op twee paarden te wedden.
blablablabla
  Spellchecker vrijdag 16 mei 2025 @ 17:22:02 #85
197773 crew  maily
pi_217655515
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 17:20 schreef Elan het volgende:

[..]
Maar hij weet nog niet of hij het wel wil. En ja, leuk als zij dan dolblij is.
pi_217655536
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 17:15 schreef Elan het volgende:

[..]

als dat zo zou zijn, dan is dat zo. Ik ga niet met halve zekerheid aan kinderen beginnen als dat ook een manco aan mijn zijde kan gaan vormen in een relatie als ik er niet volledig achter zou staan. En daarbij weet ik ook helemaal niet of die kerel er wel op zit te wachten.. Ze heeft zelf aangegeven: ik weet niet of ik het in mijn eentje zou kunnen.

Het enige wat ik niet hoop is dat ze het straks mogelijk al maanden wist en ondertussen met een ander bezig zou zijn maar het zou uitstellen op basis van dat ze dan gren woonruimte zou hebben en niet zou weten waar ze naartoe zou moeten.

Haar ouders zouden ook nooit accepteren zoiets op die maniet af te kappen en bij een ander direct in te trekken zonder dat zij hem zouden kennen.
pi_217655554
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 17:18 schreef maily het volgende:

[..]

de domste reden om een kind te nemen is om je relatie te lijmen, dat vraagt juist alleen maar nog meer van elkaar en wringt alleen maat inderdaad.
  Spellchecker vrijdag 16 mei 2025 @ 17:25:08 #88
197773 crew  maily
pi_217655556
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 17:24 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
als dat zo zou zijn, dan is dat zo. Ik ga niet met halve zekerheid aan kinderen beginnen als dat ook een manco aan mijn zijde kan gaan vormen in een relatie als ik er niet volledig achter zou staan. En daarbij weet ik ook helemaal niet of die kerel er wel op zit te wachten.. Ze heeft zelf aangegeven: ik weet niet of ik het in mijn eentje zou kunnen.

Het enige wat ik niet hoop is dat ze het straks mogelijk al maanden wist en ondertussen met een ander bezig zou zijn maar het zou uitstellen op basis van dat ze dan gren woonruimte zou hebben en niet zou weten waar ze naartoe zou moeten.

Haar ouders zouden ook nooit accepteren zoiets op die maniet af te kappen en bij een ander direct in te trekken zonder dat zij hem zouden kennen.

Kunnen ze haar tegenhouden?
pi_217655568
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 17:22 schreef maily het volgende:

[..]
Maar hij weet nog niet of hij het wel wil. En ja, leuk als zij dan dolblij is.
Is toch leuk man, zelfs als de relatie uiteindelijk niet werkt moet ik de eerste ouder nog tegenkomen die spijt heeft van zijn of haar kind.

Je moet daar niet zoveel overpeinzen als kerel. En als je echt niet wil ook prima, maar dat eeuwige nadenken over alles :X En dan gek opkijken dat zijn vriendin aan backup plan werkt :')
blablablabla
pi_217655585
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 17:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Het gaat nu over al dan niet vreemd gaan terwijl zijn gezien haar leeftijd en kinderwens bijna genoodzaakt is om op twee paarden te wedden.
dat kan ook op je 32e nog hoor, dan zou ze hier vertrekken en dan al vrij snel een ander moeten vinden, al heeft haar date-experience haar hiervoor geen goed gedaan, en dan maar zien te settlen en ook daaraan te beginnen. Zoals ik haar ken, gaat dat hem niet worden. En niet dat dat mij vrijpleit om mijn keuze dan maar vooruit te schuiven. Weet ik het 100 procent zeker dan meld ik dat ook direct
  Spellchecker vrijdag 16 mei 2025 @ 17:27:56 #91
197773 crew  maily
pi_217655594
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 17:27 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
dat kan ook op je 32e nog hoor, dan zou ze hier vertrekken en dan al vrij snel een ander moeten vinden, al heeft haar date-experience haar hiervoor geen goed gedaan, en dan maar zien te settlen en ook daaraan te beginnen. Zoals ik haar ken, gaat dat hem niet worden. En niet dat dat mij vrijpleit om mijn keuze dan maar vooruit te schuiven. Weet ik het 100 procent zeker dan meld ik dat ook direct
Date-experience?
pi_217655605
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 17:25 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
de domste reden om een kind te nemen is om je relatie te lijmen, dat vraagt juist alleen maar nog meer van elkaar en wringt alleen maat inderdaad.
De reden dat je relatie überhaupt niet werkt is omdat je haar onzeker maakt door je getreuzel. Wanneer denk je het haar duidelijkheid te kunnen geven? Stel je zelf een ultimatum.
blablablabla
pi_217655612
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 17:25 schreef maily het volgende:

[..]
Kunnen ze haar tegenhouden?
nee, dat kan niemand, maar er is ook nog iets als rationaliteit en die hebben haar ouders haar heel goed bijgebracht. Zo niet, dan vermoed ik dat ze de keuze al misschien wel gemaakt had en gedacht: die goedheid vind ik bij een ander ook wel. Laat dat iets zijn wat ze in vorige relaties niet heeft gehad en schade aan heeft opgelopen.
pi_217655618
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 17:27 schreef maily het volgende:

[..]
Date-experience?
Voor ze mij leerde kennen
pi_217655626
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 17:28 schreef Elan het volgende:

[..]
De reden dat je relatie überhaupt niet werkt is omdat je haar onzeker maakt door je getreuzel. Wanneer denk je het haar duidelijkheid te kunnen geven? Stel je zelf een ultimatum.
Onzin, ze had ook aan het begin vd relatie kunnen zeggen: kinderwens? Weet je het niet? Sorry, dan niet.
pi_217655634
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 17:30 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
Onzin, ze had ook aan het begin vd relatie kunnen zeggen: kinderwens? Weet je het niet? Sorry, dan niet.
Die duidelijkheid (of het gebrek daaraan) werkt twee kanten op.
pi_217655636
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 17:27 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
32 om aan je eerste te beginnen is rijkelijk laat volgens mij. De baby is er nog niet he. Ze is nu 28, jaartje bezig om zwanger te worden hoeft niet maar kan wel gewoon. Dan nog 9 maanden dragen, ben je 30.

Laat staan als over 2 jaar jullie relatie sneuvelt omdat jij toch niet wil en ze moet dan hals over kop op zoek naar een vent c.q. zaad dan komt er een hoop tijdsdruk op te staan.
blablablabla
pi_217655655
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 16:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Edit: Alles na jouw quote niet gelezen, topic gaat snel en ik was te lang bezig met mijn spreekbeurt.
Ik heb net alle reacties gelezen en ik zit bij jou eigenlijk echt wel op 50/50. Ik snap je insteek, en je hebt best een sterke mening (en ik vermoed dat er iemand jou ooit heeft bedrogen vanuit je overtuiging, dat is klote en dat verdien je niet, maar dit is een aanname en hoef je ook niet te verdedigen of over uit te wijden).
Aan de andere kant, een kinderwens is inderdaad wel een ding bij vrouwen. Ik ben zelf langzaam aan richting de eind 30 num en ik heb altijd tegen mijn partner gezegd dat als het niet gebeurd vind ik dat prima, gebeurd het wel, even goed prima. Voor mij 'boeit' het niet zoveel of het wel/niet gebeurd, en zij staat er in de basis net zo in, alleen komt nu ook voor haar de leeftijd dat we wel dat gesprek aan moeten gaan. Een geriatrische zwangerschap brengt natuurlijk wel gevaren en andere mogelijke complicaties met zich mee, en of je nu nog 30-40 jaar samen blijft of alsnog na 10 jaar uit elkaar gaat, kan je iemand wel die mogelijkheid ontnemen.

Persoonlijk als man zijnde is het voor mij zelf allemaal niet zo spannend, maar ik erken wel dat het voor een vrouw toch een harde keuze is, die puur op evolutie niveau, tegen alles in gaat. Dat kan verwarrend, vervelend of andere aspecten met zich mee brengen voor de vrouw.

En ik ben geen vrouw en geen psycholoog dus ik wil het zeker niet invullen, maar ik ( denk? ) dat ik me wel besef dat dit een groter thema is voor de vriendin van OP dan voor hem.
En ook daarmee wil ik niet zijn zorgen niet serieus nemen.

Oke, lief dagboek, wat een lange post voor iets simpels om te zeggen dat ik op 50/50 met je mee gaat. Doe er mee wat je wil, of juist niets, even goed. :')_!
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_217655682
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 17:30 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
Weet niet hoelang jullie samen zijn maar de meeste mannen groeien in hun relatie en weten met 30 echt wel of ze wel of geen kinderen willen.
De argumenten over een verdorven wereld zijn ook niet bepaald steekhoudend in de zin dat dat zaken zijn die op korte termijn zullen veranderen. Volgens mij heb je gewoon bindingsangst of durf je je niet te committeren en projecteer je dat op haar.

Je praat ook nogal laatdunkend over haar ten aanzien van haar datingverleden.
blablablabla
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 17:36:08 #100
5428 crew  miss_sly
pi_217655685
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 17:19 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
over die boeg ben ik het ook van plan te gooien. Al is het wel een type die wel open en eerlijk zal zeggen dat er iets zou spelen. Ze kan namelijk niet goed liegen of doen alsof er niks aan de hand is. Daarom de twijfel, aankijken hoe dit loopt en wetende dat ze geen theater kan spelen en er zelf mee komt, of niet als er niks blijft te zijn, of helemaal open gooien.
Nee, je wil het niet over die boeg gooien. Je wil wachten. Doe het niet. Als er een zekere manier is om je relatie kapot te maken, is het nu wantrouwig blijven en niet open te gooien wat er bij jou speelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')