abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 mei 2025 @ 13:52:18 #276
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217687993
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 13:49 schreef Stepperoller het volgende:
Je bent ook gewoon een hork met dat denigrerende taalgebruik aan de lopende band, dus niet zo kleinzerig doen. Wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren.
Ik zie dat echt anders, maar hier komen we toch niet uit.

En wat TS betreft, ik heb oprecht het beste met hem voor en veroordeel het gedrag van zijn vriendin.
Le Diable
pi_217688178
Chat archiveren :')

Misschien wilde ze 'm verwijderen en per ongeluk gearchiveerd in plaats van verwijderd? Je kunt de chat dan nog beter vergrendelen. Beetje dom van haar.

Met dit soort dingen werken je voelsprieten meestal wel goed natuurlijk. Dat ze beetje stiekem lijkt te doen, versterkt dat nog wat.
  maandag 19 mei 2025 @ 14:34:11 #278
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217688403
Wel fenomenaal topic dat veel emoties losmaakt
Le Diable
  maandag 19 mei 2025 @ 14:35:04 #279
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217688416
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 14:15 schreef Halcon het volgende:

Misschien wilde ze 'm verwijderen en per ongeluk gearchiveerd in plaats van verwijderd? Je kunt de chat dan nog beter vergrendelen. Beetje dom van haar.

Met dit soort dingen werken je voelsprieten meestal wel goed natuurlijk. Dat ze beetje stiekem lijkt te doen, versterkt dat nog wat.
Ja precies. En toch zijn er weinigen die dit ook zien.
Le Diable
  Moderator maandag 19 mei 2025 @ 14:45:06 #280
441859 crew  Lenny77
pi_217688527
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 13:45 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ik heb oprecht geen problemen met vrouwen, wel met hypocrisie en die Viva-mentaliteit dat alles gelijk persoonlijk wordt opgevat en dat je dan gelijk een hork bent.
Ik heb geen probleem met je mening, die mag er zijn.
Kan je gewoon aub dat wijven gedoe achterlaten?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 19 mei 2025 @ 14:47:32 #281
5428 crew  miss_sly
pi_217688544
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 14:15 schreef Halcon het volgende:

Ik heb echt heel veel chats gearchiveerd staan. Al degene waar ik niet zo vaak iets mee doe. Mocht er in een zo'n chat weer een bericht komen, dan kijk ik per chat of ik deze uit het archief wil halen of daar gewoon laten. Betekent echt helemaal niets.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 19 mei 2025 @ 15:30:31 #282
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217688957
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 14:45 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik heb geen probleem met je mening, die mag er zijn.
Kan je gewoon aub dat wijven gedoe achterlaten?
Ik wil het wel proberen alleen het is geïntegreerd in mijn taalgebruik en kan er niet zoveel aan doen. Ik bedoel het ook niet denigrerend verder. Vandaag noemde ik mijn vriendin een lekker wijf en ze vond dat helemaal prima *;
Le Diable
  Moderator maandag 19 mei 2025 @ 16:15:42 #283
441859 crew  Lenny77
pi_217689482
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 15:30 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ik wil het wel proberen alleen het is geïntegreerd in mijn taalgebruik en kan er niet zoveel aan doen. Ik bedoel het ook niet denigrerend verder. Vandaag noemde ik mijn vriendin een lekker wijf en ze vond dat helemaal prima *;
Je doet het er ook wel om he :')

Probeer nu maar gewoon :)
  Moderator maandag 19 mei 2025 @ 19:29:11 #284
441859 crew  Lenny77
pi_217691452
Graag wat meer OT blijven aub
pi_217691885
Avond, nog niet alle reacties kunnen lezen, druk weekend gehad. Vrijdagavond gezegd wat mij dwars zat, dat ik gelezen heb wat zij open heeft laten liggen op haar telefoon. Ze heeft verder ook gewoon het gesprek laten zien, iemand uit het dorp waar ze vandaan komt en iemand die ze daar van het hardlopen kent.

Ik heb haar ook gevraagd wat het doel is om aan te geven dat het nu even minder loopt en dat ik zou weten dat zij contact hadden, zonder dat ik die gast zijn naam ooit heb gehoord. Volgens haar niets bijzonders en ze was in de veronderstelling dat ze al wel eens iets over hem had verteld en dat als dat zo zou zijn dat ze naar iets anders zou kijken, ze mij dat ook eerlijk zou aangeven. Dus niet eerst peilen bij een ander ipv eerst hier weg gaan, onderdak moeten zoeken en dan aan iets nieuws beginnen. Nou ken ik haar ook op deze manier en het feit dat ze dat misschien met die bewoordingen bij hem aangaf, kwam omdat ze hem al 2 jaar niet had gesproken, zijn relatie over was gegaan, maar zij door dat gebrekkige contact niet van op de hoogte was.

Verder een goed gesprek over de toekomst gehad. Hebben voor onszelf een stip op de horizon gezet op naartoe te werken.

Zag iemand reageren: heb je anderen in je vriendenkring die ook kinderen hebben? Ja die hebben we, vrij recent zelfs (februari) en ook zij kwam nu tot de conclusie dat het voor nu misschien wel vroeg is met hoeveel energie dat gaat kosten en dat zij daar ook nog eens rustig over gaat nadenken (zij heeft laatst uitgebreid gesproken met de vrouw van mijn beste vriend hierover).

Blij de keuze te hebben gemaakt het gesprek aan te gaan. Natuurlijk had ze evem twijfels over of ik alles heb zitten uitpluizen, maar ze gaf aan dat het goed zou kunnen dat ze het open had laten staan. Ze doet vaak dingen snel tussendoor of is dan afgeleid waardoor ze iets anders laat liggen, nu haar telefoon dus.

Zondag op vakantie, tijd voor een nog betere kijk op de toekomst. Dank voor alle reacties, ook de mindere en misschien voorbarige reacties, die waren al ingecalculeerd.
  Moderator maandag 19 mei 2025 @ 20:03:59 #286
441859 crew  Lenny77
pi_217691890
Is het nu klaar??
  maandag 19 mei 2025 @ 20:06:09 #287
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217691912
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 20:03 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Is het nu klaar?? [/modbreak]
ok ok :{ het is al goed

Thanks voor je geduld *)
Le Diable
pi_217691913
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 20:03 schreef HulkHeld het volgende:
zijn relatie over was gegaan
Heel toevallig :X
  maandag 19 mei 2025 @ 20:07:50 #289
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217691939
quote:
Volgens haar niets bijzonders en ze was in de veronderstelling dat ze al wel eens iets over hem had verteld en dat als dat zo zou zijn dat ze naar iets anders zou kijken, ze mij dat ook eerlijk zou aangeven.
Held w/

maar blijf waakzaam desondanks :*
Le Diable
  maandag 19 mei 2025 @ 20:09:06 #290
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217691956
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 20:06 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik wilde het expres niet noemen om TS te sparen nu hij met open blik de toekomst in gaat met haar }:|
Le Diable
pi_217692006
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 20:06 schreef Halcon het volgende:

[..]
2 jaar geleden al, als er dan al interesse had geweest dan had er ook contact geweest. Daarvoor was het contact uit 2021
  maandag 19 mei 2025 @ 20:21:26 #292
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217692141
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 20:11 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
2 jaar geleden al, als er dan al interesse had geweest dan had er ook contact geweest. Daarvoor was het contact uit 2021
Maar toch, waarde TS die ik prijs om zijn ijzeren geduld, die relatie is net uit en ze hangen direct op de app. Nu zijn we geen kleine kinderen meer en op jullie leeftijd, bovendien nog kinderloos, zijn de mogelijkheden onbeperkt voor het individu, ook al zit je in een relatie. Argwaan is een vreselijk iets om dagelijks mee te moeten leven en ik hoop dat je sterk genoeg bent om dit te dragen. Immers, wie zegt dat hij de laatste is? Of blijf je tot het bittere eind volhouden dat ze 'slechts vrienden zijn'? en dat jij 'niet zo achterdochtig moet zijn'. Hoe ver wil je ze grenzen gaan oprekken en hoeveel marge heb jij daar nog voor (over)?
Le Diable
  Moderator maandag 19 mei 2025 @ 20:22:52 #293
441859 crew  Lenny77
pi_217692160
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 20:21 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Maar toch, waarde TS die ik prijs om zijn ijzeren geduld, die relatie is net uit en ze hangen direct op de app. Nu zijn we geen kleine kinderen meer en op jullie leeftijd, bovendien nog kinderloos, zijn de mogelijkheden onbeperkt voor het individu, ook al zit je in een relatie. Argwaan is een vreselijk iets om dagelijks mee te moeten leven en ik hoop dat je sterk genoeg bent om dit te dragen. Immers, wie zegt dat hij de laatste is? Of blijf je tot het bittere eind volhouden dat ze 'slechts vrienden zijn'? en dat jij 'niet zo achterdochtig moet zijn'. Hoe ver wil je ze grenzen gaan oprekken en hoeveel marge heb jij daar nog voor (over)?
Die relatie is niet net uit? 2 Jaar al zegt hij toch?
  maandag 19 mei 2025 @ 20:26:21 #294
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217692207
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 20:22 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Die relatie is niet net uit? 2 Jaar al zegt hij toch?
Oja, verkeerd gelezen inderdaad. Dat maakt het dan minder verdacht qua moment, maar zeker niet over de gehele linie. Het bewust blijven opzoeken van risicovol contact in een relatie is wachten op een ongelukkige climax. En dat is wat zij doet, zeker nu er in haar relatie bepaalde moeilijke onderwerpen spelen zoals het krijgen van kinderen. Dat zal ongetwijfeld ook bij haar zoiets losmaken van; "voordat ik moeder wordt, wil ik nog wel even genieten van mijn laatste jaren zonder kind(eren)". Een soort FOMO, wat op zich niet heel raar is, maar wel schadelijk voor TS.
Le Diable
  maandag 19 mei 2025 @ 20:28:34 #295
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217692241
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 20:26 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Oja, verkeerd gelezen inderdaad. Dat maakt het dan minder verdacht qua moment, maar zeker niet over de gehele linie. Het bewust blijven opzoeken van risicovol contact in een relatie is wachten op een ongelukkige climax. En dat is wat zij doet, zeker nu er in haar relatie bepaalde moeilijke onderwerpen spelen zoals het krijgen van kinderen. Dat zal ongetwijfeld ook bij haar zoiets losmaken van; "voordat ik moeder wordt, wil ik nog wel even genieten van mijn laatste jaren zonder kind(eren)". Een soort FOMO, wat op zich niet heel raar is, maar wel schadelijk voor TS.
Kun je TS nou niet gewoon een beetje respecteren en het nu laten rusten? Waarom wil jij zo graag dat hij zijn vriendin wantrouwt? Kun je het zo moeilijk verkroppen als relaties van anderen wel werken?
The love you take is equal to the love you make.
pi_217692254
quote:
Avond, nog niet alle reacties kunnen lezen, druk weekend gehad. Vrijdagavond gezegd wat mij dwars zat, dat ik gelezen heb wat zij open heeft laten liggen op haar telefoon. Ze heeft verder ook gewoon het gesprek laten zien, iemand uit het dorp waar ze vandaan komt en iemand die ze daar van het hardlopen kent.

Ik heb haar ook gevraagd wat het doel is om aan te geven dat het nu even minder loopt en dat ik zou weten dat zij contact hadden, zonder dat ik die gast zijn naam ooit heb gehoord. Volgens haar niets bijzonders en ze was in de veronderstelling dat ze al wel eens iets over hem had verteld en dat als dat zo zou zijn dat ze naar iets anders zou kijken, ze mij dat ook eerlijk zou aangeven. Dus niet eerst peilen bij een ander ipv eerst hier weg gaan, onderdak moeten zoeken en dan aan iets nieuws beginnen. Nou ken ik haar ook op deze manier en het feit dat ze dat misschien met die bewoordingen bij hem aangaf, kwam omdat ze hem al 2 jaar niet had gesproken, zijn relatie over was gegaan, maar zij door dat gebrekkige contact niet van op de hoogte was.

Verder een goed gesprek over de toekomst gehad. Hebben voor onszelf een stip op de horizon gezet op naartoe te werken.

Zag iemand reageren: heb je anderen in je vriendenkring die ook kinderen hebben? Ja die hebben we, vrij recent zelfs (februari) en ook zij kwam nu tot de conclusie dat het voor nu misschien wel vroeg is met hoeveel energie dat gaat kosten en dat zij daar ook nog eens rustig over gaat nadenken (zij heeft laatst uitgebreid gesproken met de vrouw van mijn beste vriend hierover).

Blij de keuze te hebben gemaakt het gesprek aan te gaan. Natuurlijk had ze evem twijfels over of ik alles heb zitten uitpluizen, maar ze gaf aan dat het goed zou kunnen dat ze het open had laten staan. Ze doet vaak dingen snel tussendoor of is dan afgeleid waardoor ze iets anders laat liggen, nu haar telefoon dus.

Zondag op vakantie, tijd voor een nog betere kijk op de toekomst. Dank voor alle reacties, ook de mindere en misschien voorbarige reacties, die waren al ingecalculeerd.
Goed gedaan TS
Fijne vakantie samen
pi_217692280
quote:

[..]
Erg vermoeiend dit
  Spellchecker maandag 19 mei 2025 @ 20:37:22 #298
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217692392
quote:

Wat zul je opgelucht zijn!

Fijne vakantie alvast! ^O^
  maandag 19 mei 2025 @ 20:43:01 #299
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217692470
Goed dat je het hebt besproken TS!!
Geniet van je vakantie.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217692653
quote:

[..]
ze heeft aangegeven dat ze het gesprek inzichtelijk maken indien ik nog meer twijfels zou hebben. Zij had nu ook de vraag: maar geloof jij mij hierin wel? Daarop is het antwoord ja 😀
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')