uiteindelijk geef je dan echter vooral die ene user steeds meer aandacht en trek je onbedoeld juist zijn extreme claims in het licht ....quote:Op maandag 19 mei 2025 09:32 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind wat van de manier waarop hij over de vriendin van TS post en hij haar voor overspelige bitch uitmaakt terwijl daar op dit moment nog geen sprake van is voor zover TS (en dus wij) weten.
Als ze zelf het gesprek open op tafel liet liggen is dat wat mij betreft al genoeg reden om iemand niet te wantrouwen eigenlijk.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:28 schreef base80 het volgende:
Ik ben gestopt met lezen bij: Ja maar zij liet het gesprek open op tafel liggen. Leg de verantwoordelijkheid bij jezelf en blijf uit andermans privé zaken. Zelfs als ze op tafel liggen. Misschien zou een gesprek over jouw onzekerheid/vertrouwen eerder gepast zijn dan deze op haar te projecteren.
editquote:Op maandag 19 mei 2025 09:38 schreef RM-rf het volgende:
[..]
uiteindelijk geef je dan echter vooral die ene user steeds meer aandacht en trek je onbedoeld juist zijn extreme claims in het licht ....
Ik vermoed ergens een beetje dat die user het ook daar speciaal vor doet, lekker wat extreems roepen over 'wijven' en dan heel veel replies krijgen
Exact. Ik denk dat een gebrek aan zelfreflectie mbt projectie en eigen onzekerheid hier eerder de kern zijn..quote:Op maandag 19 mei 2025 09:53 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Als ze zelf het gesprek open op tafel liet liggen is dat wat mij betreft al genoeg reden om iemand niet te wantrouwen eigenlijk.
Zelf heb ik ook bepaalde gesprekken gearchiveerd staan (bijv. met mensen die heel vel losse berichten gebruiken voor één verhaal) om verschillende redenen, maar nooit om ze voor anderen te verbergen. Dan zou ik ze wel vergrendelen.
Dat klopt niet want het zijn niet alleen gebonden vrouwenquote:Op maandag 19 mei 2025 09:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij zegt altijd dat ie zo geweldig is en geweldige seks heeft met de mooiste gebonden vrouwen.
Dus ja, je zult wel gelijk hebben
Mensen en jezelf voor de gek houden hele goede tip.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:05 schreef verbijstering het volgende:
Als je gaat lopen zoeken en graven is dat omdat je de boel niet vertrouwtof je wantrouwen terecht is of onterecht maakt niet zo veel meer uit, je hebt lopen graven uit onzekerheid. Dat zit al niet goed. En dat geef je ook aan - het zit je niet goed.
Die kinderwens is een dealbreaker, houd je niet voor de gek. Als zij kinderen wil en jij niet, dan gaat er een punt komen dat je voor het blok wordt gezet en je kan kiezen: kinderen of een andere vriendin. Of het kinderen krijgen nou gaat lukken of niet.
Maar wat ik zou doen: de volgende keer dat hij zij haar tel laat liggen. Verander zijn nummer naar dat van een telefoon van jou, een tweede met een nieuw nummer. Als ze dan contacat opneemt met hem, spreekt ze eigenlijk met jou maar ze denkt dat ze met hem appt. Doe je dan voor als haar maar ga een beetje flirten en kijk hoe ze appt. En dan deel met ons hier hoe het sindsdien is verlopen!
Dit was geen serieuze tip, dit was hopelijk een - oke dit gaat te ver misschien moet ik iets normaals doenquote:Op maandag 19 mei 2025 11:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mensen en jezelf voor de gek houden hele goede tip.
quote:Op maandag 19 mei 2025 11:11 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Dit was geen serieuze tip, dit was hopelijk een - oke dit gaat te ver misschien moet ik iets normaals doen
begrijp je nu echt niet wat ik zeg? Dat soort users wil niks liever dan dat je de hele tijd op hem gaat reageren, terwijl ze zelf helemaal het onderwerp niet zijn.... de extreme fringe-meningen die ze overdreven uiten is daarop ook gericht, aandacht krijgen;quote:Op maandag 19 mei 2025 10:04 schreef Puzzie het volgende:
Dan moet je hem daar op aan spreken , niet de mensen die op hem reageren
Ik begrijp het prima maar in mijn beleving is dit een discussie topic en mag je reageren op iemand die jou ergens op aanspreekt. En dat is precies wat we hier doen.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
begrijp je nu echt niet wat ik zeg? Dat soort users wil niks liever dan dat je de hele tijd op hem gaat reageren, terwijl ze zelf helemaal het onderwerp niet zijn.... de extreme fringe-meningen die ze overdreven uiten is daarop ook gericht, aandacht krijgen;
Door op hem te reageren, versterk je juist zijn 'extreme' zwart-wit boodschap doordat je het ook in de ontkenning gaat herhalen.
De TS Hulkheld hier heeft nooit zulke rare of domme dingen beweert (bevestigt zelf ook dat hij het chatten met een ander niet gelijk als 'vreemdgaan' ziet, maar dat hij wel moeite heeft dat ze over de 'frictie' in hun relatie met een ander praat, alhoewel hijzelf aangeeft dat zijn oplossing juist was een jaartje het verder 'aan te kijken' en niets verder te bespreken).
Zijn probleem is vooral het niet goed zelf kunnen praten met zijn partner, maar hij zal daarom ook vooral gemotiveerd moeten worden er zelf wat aan te doen; die ene user heeft daar verder weinig mee te maken
Ja, klopt discreet is nog steeds vreemdgaan. Maar goed, iedereen doet dat en als je het doet dan kun je er maar beter voor zorgen dat je de ander hier geen pijn en verdriet mee doet.quote:Op maandag 19 mei 2025 08:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Discreet is nog steeds vreemdgaan en een risico voor je relatie als de ander erachter komt.
Je toont een enorme hypocrisie en daarmee ook waarom je altijd naar vrouwen refereert als wijven: je acht jezelf superieur en kijkt op vrouwen neer.
quote:Op maandag 19 mei 2025 11:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat soort users wil niks liever dan dat je de hele tijd op hem gaat reageren, terwijl ze zelf helemaal het onderwerp niet zijn.... de extreme fringe-meningen die ze overdreven uiten is daarop ook gericht, aandacht krijgen;
ik waarschuw gewoon iemand die voortdurend reageert op de extreme posts van die andere user over dat 'wijven' en 'vreemdgaan' dat het misschien goed is te realiseren dat die users bewust naar zulke reacties zit te hengelen en het verder weinig meer te maken heeft met de oorspronkelijke TS en zijn problemen.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik begrijp het prima maar in mijn beleving is dit een discussie topic en mag je reageren op iemand die jou ergens op aanspreekt. En dat is precies wat we hier doen.
Waar slaat dat nou weer opquote:Op maandag 19 mei 2025 12:16 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik waarschuw gewoon iemand die voortdurend reageert op de extreme posts van die andere user over dat 'wijven' en 'vreemdgaan' dat het misschien goed is te realiseren dat die users bewust naar zulke reacties zit te hengelen en het verder weinig meer te maken heeft met de oorspronkelijke TS en zijn problemen.
FOK! zit vol met een aantal users die hun eigen stokpaardjes telkens weer op de voorgrond willen plaatsen en die erg knap reacties uitlokken (alhoewel 'knap', moeilijk is het niet, gewoon een extreme fringe-mening hebben en je krijgt hier volop aandacht)...
door dat reageren op zulke users geef je hen vooral meer aandacht.
voorspelling: wedden dat die user vervolgens nu extra gaat reageren om meer reacties uit te lokken op zijn posts?
quote:Op maandag 19 mei 2025 12:27 schreef Lienekien het volgende:
RM-rf heeft wel gelijk dat het meestal tot discussies leidt waar SL centraal komt te staan. Altijd omdat er gehapt wordt op zijn provocaties.
Lieve mensen, dit is echt teveel eer voor een simpele ziel als ikquote:Op maandag 19 mei 2025 12:28 schreef miss_sly het volgende:
Vooruit, ik heb hem op negeer gezet, want anders blijf ik toch op hem reageren. Ik vind zijn manier van over vrouwen posten stuitend.
Jouw boodschap gaat verloren door je woordkeuze, waarvan je al tiiijjjjjden weet dat ze stoort. Toch blijf je het doen.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:33 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
[..]
Lieve mensen, dit is echt teveel eer voor een simpele ziel als ik
Dat was toch Academicus, of is het een en dezelfde user?quote:Op maandag 19 mei 2025 13:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jouw boodschap gaat verloren door je woordkeuze, waarvan je al tiiijjjjjden weet dat ze stoort. Toch blijf je het doen.
Een hele tijd terug ben je eens erg verliefd geweest en je post stijl was toen zo anders! Geen wijf te zien! Aangenaam zelfs![]()
En ik heb een tijdje gelijk een schooljuf steeds het wijven weggehaald en toen heb je het ook even wat gelaten..
Is het nu zo een groot probleem/ grote moeite om daar vrouwen van te maken? Je boodschap komt dan tenminste aan (en je mening is niet eens zo verkeerd).
Yepquote:Op maandag 19 mei 2025 13:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat was toch Academicus, of is het een en dezelfde user?
Ik heb oprecht geen problemen met vrouwen, wel met hypocrisie en die Viva-mentaliteit dat alles gelijk persoonlijk wordt opgevat en dat je dan gelijk een hork bent.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jouw boodschap gaat verloren door je woordkeuze, waarvan je al tiiijjjjjden weet dat ze stoort. Toch blijf je het doen.
Een hele tijd terug ben je eens erg verliefd geweest en je post stijl was toen zo anders! Geen wijf te zien! Aangenaam zelfs![]()
En ik heb een tijdje gelijk een schooljuf steeds het wijven weggehaald en toen heb je het ook even wat gelaten..
Is het nu zo een groot probleem/ grote moeite om daar vrouwen van te maken? Je boodschap komt dan tenminste aan (en je mening is niet eens zo verkeerd).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |