abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 mei 2025 @ 09:38:12 #251
33189 RM-rf
1/998001
pi_217685805
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2025 09:32 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind wat van de manier waarop hij over de vriendin van TS post en hij haar voor overspelige bitch uitmaakt terwijl daar op dit moment nog geen sprake van is voor zover TS (en dus wij) weten.
uiteindelijk geef je dan echter vooral die ene user steeds meer aandacht en trek je onbedoeld juist zijn extreme claims in het licht ....
Ik vermoed ergens een beetje dat die user het ook daar speciaal vor doet, lekker wat extreems roepen over 'wijven' en dan heel veel replies krijgen

volgens mij heeft TS @HulkHeld nooits geclaimed ook die mening te zijn en is het dus slimmer je ook op diens posts te richten (die heeft overigens helaas al 3 dagen niet gepost, sinds vrijdagavond niet meer)..
Volgens mij is het nu vooral beter hem de kans te geven zich te melden als hij wel met zijn vriendin gesproken heeft en een update kan geven...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_217685963
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 09:28 schreef base80 het volgende:
Ik ben gestopt met lezen bij: Ja maar zij liet het gesprek open op tafel liggen. Leg de verantwoordelijkheid bij jezelf en blijf uit andermans privé zaken. Zelfs als ze op tafel liggen. Misschien zou een gesprek over jouw onzekerheid/vertrouwen eerder gepast zijn dan deze op haar te projecteren.
Als ze zelf het gesprek open op tafel liet liggen is dat wat mij betreft al genoeg reden om iemand niet te wantrouwen eigenlijk.

Zelf heb ik ook bepaalde gesprekken gearchiveerd staan (bijv. met mensen die heel vel losse berichten gebruiken voor één verhaal) om verschillende redenen, maar nooit om ze voor anderen te verbergen. Dan zou ik ze wel vergrendelen.
  maandag 19 mei 2025 @ 10:04:30 #253
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217686041
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 09:38 schreef RM-rf het volgende:

[..]
uiteindelijk geef je dan echter vooral die ene user steeds meer aandacht en trek je onbedoeld juist zijn extreme claims in het licht ....
Ik vermoed ergens een beetje dat die user het ook daar speciaal vor doet, lekker wat extreems roepen over 'wijven' en dan heel veel replies krijgen
edit
Dan moet je hem daar op aan spreken , niet de mensen die op hem reageren
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217686233
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 09:53 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Als ze zelf het gesprek open op tafel liet liggen is dat wat mij betreft al genoeg reden om iemand niet te wantrouwen eigenlijk.

Zelf heb ik ook bepaalde gesprekken gearchiveerd staan (bijv. met mensen die heel vel losse berichten gebruiken voor één verhaal) om verschillende redenen, maar nooit om ze voor anderen te verbergen. Dan zou ik ze wel vergrendelen.
Exact. Ik denk dat een gebrek aan zelfreflectie mbt projectie en eigen onzekerheid hier eerder de kern zijn..
  maandag 19 mei 2025 @ 10:57:41 #255
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217686425
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2025 09:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hij zegt altijd dat ie zo geweldig is en geweldige seks heeft met de mooiste gebonden vrouwen.

Dus ja, je zult wel gelijk hebben ;)
Dat klopt niet want het zijn niet alleen gebonden vrouwen
Le Diable
  maandag 19 mei 2025 @ 11:05:14 #256
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_217686486
Als je gaat lopen zoeken en graven is dat omdat je de boel niet vertrouwt :) of je wantrouwen terecht is of onterecht maakt niet zo veel meer uit, je hebt lopen graven uit onzekerheid. Dat zit al niet goed. En dat geef je ook aan - het zit je niet goed.

Die kinderwens is een dealbreaker, houd je niet voor de gek. Als zij kinderen wil en jij niet, dan gaat er een punt komen dat je voor het blok wordt gezet en je kan kiezen: kinderen of een andere vriendin. Of het kinderen krijgen nou gaat lukken of niet.

Maar wat ik zou doen: de volgende keer dat hij zij haar tel laat liggen. Verander zijn nummer naar dat van een telefoon van jou, een tweede met een nieuw nummer. Als ze dan contact opneemt met hem, spreekt ze eigenlijk met jou maar ze denkt dat ze met hem appt. Doe je dan voor als haar maar ga een beetje flirten en kijk hoe ze appt. En dan deel met ons hier hoe het sindsdien is verlopen!

[ Bericht 12% gewijzigd door verbijstering op 19-05-2025 11:19:56 ]
  maandag 19 mei 2025 @ 11:10:14 #257
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217686541
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 11:05 schreef verbijstering het volgende:
Als je gaat lopen zoeken en graven is dat omdat je de boel niet vertrouwt :) of je wantrouwen terecht is of onterecht maakt niet zo veel meer uit, je hebt lopen graven uit onzekerheid. Dat zit al niet goed. En dat geef je ook aan - het zit je niet goed.

Die kinderwens is een dealbreaker, houd je niet voor de gek. Als zij kinderen wil en jij niet, dan gaat er een punt komen dat je voor het blok wordt gezet en je kan kiezen: kinderen of een andere vriendin. Of het kinderen krijgen nou gaat lukken of niet.

Maar wat ik zou doen: de volgende keer dat hij zij haar tel laat liggen. Verander zijn nummer naar dat van een telefoon van jou, een tweede met een nieuw nummer. Als ze dan contacat opneemt met hem, spreekt ze eigenlijk met jou maar ze denkt dat ze met hem appt. Doe je dan voor als haar maar ga een beetje flirten en kijk hoe ze appt. En dan deel met ons hier hoe het sindsdien is verlopen!
Mensen en jezelf voor de gek houden hele goede tip.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 19 mei 2025 @ 11:11:28 #258
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_217686553
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2025 11:10 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Mensen en jezelf voor de gek houden hele goede tip.
Dit was geen serieuze tip, dit was hopelijk een - oke dit gaat te ver misschien moet ik iets normaals doen ;)

Stel je voor, dat je met je partner waarmee je oud wilt worden, iets bespreekt ;)
  maandag 19 mei 2025 @ 11:11:51 #259
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217686556
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 11:11 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Dit was geen serieuze tip, dit was hopelijk een - oke dit gaat te ver misschien moet ik iets normaals doen ;)
:+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 19 mei 2025 @ 11:23:21 #260
33189 RM-rf
1/998001
pi_217686706
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 10:04 schreef Puzzie het volgende:
Dan moet je hem daar op aan spreken , niet de mensen die op hem reageren
begrijp je nu echt niet wat ik zeg? Dat soort users wil niks liever dan dat je de hele tijd op hem gaat reageren, terwijl ze zelf helemaal het onderwerp niet zijn.... de extreme fringe-meningen die ze overdreven uiten is daarop ook gericht, aandacht krijgen;
Door op hem te reageren, versterk je juist zijn 'extreme' zwart-wit boodschap doordat je het ook in de ontkenning gaat herhalen.

De TS Hulkheld hier heeft nooit zulke rare of domme dingen beweert (bevestigt zelf ook dat hij het chatten met een ander niet gelijk als 'vreemdgaan' ziet, maar dat hij wel moeite heeft dat ze over de 'frictie' in hun relatie met een ander praat, alhoewel hijzelf aangeeft dat zijn oplossing juist was een jaartje het verder 'aan te kijken' en niets verder te bespreken).
Zijn probleem is vooral het niet goed zelf kunnen praten met zijn partner, maar hij zal daarom ook vooral gemotiveerd moeten worden er zelf wat aan te doen; die ene user heeft daar verder weinig mee te maken
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 19 mei 2025 @ 11:29:17 #261
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217686765
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 11:23 schreef RM-rf het volgende:

[..]
begrijp je nu echt niet wat ik zeg? Dat soort users wil niks liever dan dat je de hele tijd op hem gaat reageren, terwijl ze zelf helemaal het onderwerp niet zijn.... de extreme fringe-meningen die ze overdreven uiten is daarop ook gericht, aandacht krijgen;
Door op hem te reageren, versterk je juist zijn 'extreme' zwart-wit boodschap doordat je het ook in de ontkenning gaat herhalen.

De TS Hulkheld hier heeft nooit zulke rare of domme dingen beweert (bevestigt zelf ook dat hij het chatten met een ander niet gelijk als 'vreemdgaan' ziet, maar dat hij wel moeite heeft dat ze over de 'frictie' in hun relatie met een ander praat, alhoewel hijzelf aangeeft dat zijn oplossing juist was een jaartje het verder 'aan te kijken' en niets verder te bespreken).
Zijn probleem is vooral het niet goed zelf kunnen praten met zijn partner, maar hij zal daarom ook vooral gemotiveerd moeten worden er zelf wat aan te doen; die ene user heeft daar verder weinig mee te maken
Ik begrijp het prima maar in mijn beleving is dit een discussie topic en mag je reageren op iemand die jou ergens op aanspreekt. En dat is precies wat we hier doen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 19 mei 2025 @ 12:11:59 #262
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217687222
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2025 08:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Discreet is nog steeds vreemdgaan en een risico voor je relatie als de ander erachter komt.

Je toont een enorme hypocrisie en daarmee ook waarom je altijd naar vrouwen refereert als wijven: je acht jezelf superieur en kijkt op vrouwen neer.
Ja, klopt discreet is nog steeds vreemdgaan. Maar goed, iedereen doet dat en als je het doet dan kun je er maar beter voor zorgen dat je de ander hier geen pijn en verdriet mee doet.

Ik kijk overigens niet op vrouwen neer hoor; ik ben gek op ze alleen ik heb het gevoel dat niks meer heilig is. Sommigen hier vinden het normaal dat de vriendin van TS zich gedraagt als een vriendin die eigenlijk al met één been richting een ander vriendje/neukertje loopt, actief en uit vrije wil.

Maar dat is dan waarschijnlijk een 'moderne' relatie waarin je elkaar 'volledig' vrij moet laten want anders 'onzeker' of 'wantrouwig'.
Le Diable
  maandag 19 mei 2025 @ 12:13:22 #263
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217687237
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 11:23 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Dat soort users wil niks liever dan dat je de hele tijd op hem gaat reageren, terwijl ze zelf helemaal het onderwerp niet zijn.... de extreme fringe-meningen die ze overdreven uiten is daarop ook gericht, aandacht krijgen;
:O
Le Diable
  maandag 19 mei 2025 @ 12:16:47 #264
33189 RM-rf
1/998001
pi_217687259
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 11:29 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik begrijp het prima maar in mijn beleving is dit een discussie topic en mag je reageren op iemand die jou ergens op aanspreekt. En dat is precies wat we hier doen.
ik waarschuw gewoon iemand die voortdurend reageert op de extreme posts van die andere user over dat 'wijven' en 'vreemdgaan' dat het misschien goed is te realiseren dat die users bewust naar zulke reacties zit te hengelen en het verder weinig meer te maken heeft met de oorspronkelijke TS en zijn problemen.

FOK! zit vol met een aantal users die hun eigen stokpaardjes telkens weer op de voorgrond willen plaatsen en die erg knap reacties uitlokken (alhoewel 'knap', moeilijk is het niet, gewoon een extreme fringe-mening hebben en je krijgt hier volop aandacht)...
door dat reageren op zulke users geef je hen vooral meer aandacht.
voorspelling: wedden dat die user vervolgens nu extra gaat reageren om meer reacties uit te lokken op zijn posts?
  maandag 19 mei 2025 @ 12:23:52 #265
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217687321
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 12:16 schreef RM-rf het volgende:

[..]
ik waarschuw gewoon iemand die voortdurend reageert op de extreme posts van die andere user over dat 'wijven' en 'vreemdgaan' dat het misschien goed is te realiseren dat die users bewust naar zulke reacties zit te hengelen en het verder weinig meer te maken heeft met de oorspronkelijke TS en zijn problemen.

FOK! zit vol met een aantal users die hun eigen stokpaardjes telkens weer op de voorgrond willen plaatsen en die erg knap reacties uitlokken (alhoewel 'knap', moeilijk is het niet, gewoon een extreme fringe-mening hebben en je krijgt hier volop aandacht)...
door dat reageren op zulke users geef je hen vooral meer aandacht.
voorspelling: wedden dat die user vervolgens nu extra gaat reageren om meer reacties uit te lokken op zijn posts?
Waar slaat dat nou weer op :') Dus als je een andere/afwijkende mening hebt dan ben je een troll oid.

Het is hier toch geen Viva-forum of Nujij met allemaal hypercorrecte meningen? :')
Le Diable
  maandag 19 mei 2025 @ 12:27:38 #266
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217687352
RM-rf heeft wel gelijk dat het meestal tot discussies leidt waar SL centraal komt te staan. Altijd omdat er gehapt wordt op zijn provocaties.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator maandag 19 mei 2025 @ 12:28:58 #267
5428 crew  miss_sly
pi_217687359
Vooruit, ik heb hem op negeer gezet, want anders blijf ik toch op hem reageren. Ik vind zijn manier van over vrouwen posten stuitend.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 19 mei 2025 @ 12:33:47 #268
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217687388
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 12:27 schreef Lienekien het volgende:
RM-rf heeft wel gelijk dat het meestal tot discussies leidt waar SL centraal komt te staan. Altijd omdat er gehapt wordt op zijn provocaties.
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2025 12:28 schreef miss_sly het volgende:
Vooruit, ik heb hem op negeer gezet, want anders blijf ik toch op hem reageren. Ik vind zijn manier van over vrouwen posten stuitend.
Lieve mensen, dit is echt teveel eer voor een simpele ziel als ik :{
Le Diable
  Moderator maandag 19 mei 2025 @ 13:24:50 #269
441859 crew  Lenny77
pi_217687770
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 12:33 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
[..]
Lieve mensen, dit is echt teveel eer voor een simpele ziel als ik :{
Jouw boodschap gaat verloren door je woordkeuze, waarvan je al tiiijjjjjden weet dat ze stoort. Toch blijf je het doen.
Een hele tijd terug ben je eens erg verliefd geweest en je post stijl was toen zo anders! Geen wijf te zien! Aangenaam zelfs :)
En ik heb een tijdje gelijk een schooljuf steeds het wijven weggehaald en toen heb je het ook even wat gelaten..
Is het nu zo een groot probleem/ grote moeite om daar vrouwen van te maken? Je boodschap komt dan tenminste aan (en je mening is niet eens zo verkeerd).
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 19 mei 2025 @ 13:28:28 #270
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217687796
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 13:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Jouw boodschap gaat verloren door je woordkeuze, waarvan je al tiiijjjjjden weet dat ze stoort. Toch blijf je het doen.
Een hele tijd terug ben je eens erg verliefd geweest en je post stijl was toen zo anders! Geen wijf te zien! Aangenaam zelfs :)
En ik heb een tijdje gelijk een schooljuf steeds het wijven weggehaald en toen heb je het ook even wat gelaten..
Is het nu zo een groot probleem/ grote moeite om daar vrouwen van te maken? Je boodschap komt dan tenminste aan (en je mening is niet eens zo verkeerd).
Dat was toch Academicus, of is het een en dezelfde user?
  maandag 19 mei 2025 @ 13:30:09 #271
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217687806
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 13:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dat was toch Academicus, of is het een en dezelfde user?
Yep
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 19 mei 2025 @ 13:31:02 #272
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217687815
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 13:30 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Yep
Dat scheelt er al weer een. :')
  maandag 19 mei 2025 @ 13:41:42 #273
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_217687905
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 13:30 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Yep
w/
Beati pauperes spiritu
  maandag 19 mei 2025 @ 13:45:53 #274
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217687945
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 13:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik heb oprecht geen problemen met vrouwen, wel met hypocrisie en die Viva-mentaliteit dat alles gelijk persoonlijk wordt opgevat en dat je dan gelijk een hork bent.
Le Diable
pi_217687970
Je bent ook gewoon een hork met dat denigrerende taalgebruik aan de lopende band, dus niet zo kleinzerig doen. Wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')