in een kooi van kippengaasquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In wat voor verpakking komen ze?
rare jongens die pakketbezorgersquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Het ligt bij het pakketpunt, want waarom zou je bij iemand thuis iets bezorgen als het pakketpunt 100 m van het huis is?
Een bakje met koelelement geloof ikquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In wat voor verpakking komen ze?
Jups of hij dacht: vorige week was ze niet thuis, dus vandaag ook niet.quote:
Hm even afwachten dan maar.quote:
Als het goed is straks de bladluizen nietquote:
Ik hoop het voor je.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het goed is straks de bladluizen niet
Hier mijn helleborussen, de rozenstruik en het kersenboompjequote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn bergamotplant is bijna groenebladluis
Heb dit nog niet eerder geprobeerdquote:
Dat je eigenlijk een soort bnb hebt voor aanvliegende lieveheersbeestjes.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
Wel eens eerder automagisch gehad met aanvliegende lieveheersbeestjes
Jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je eigenlijk een soort bnb hebt voor aanvliegende lieveheersbeestjes.
M'n kamperfoelie en vlinderstruikenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier mijn helleborussen, de rozenstruik en het kersenboompje
oordopjes of muziek gebruikenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
slapen lukt niet met al het lawaai.
Ik heb ze hier nog niet gezien inde vlinderstruikquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n kamperfoelie en vlinderstruiken
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
slapen lukt niet met al het lawaai.
Zelf lokken die olijke boefjes,quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ze hier nog niet gezien inde vlinderstruik
Misschien hebben ze hem over het hoofd gezien
Ik zag er van de week al een paar in de Kersenboom zittenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf lokken die olijke boefjes,
Meidoorn, linde, goudsbloemen, korenbloemen, dille, koriander, duizendblad en margrieten zijn kwekpopulair bij lieveheersbeestjes.
Oogst de luizen uit wraak.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn bergamotplant is bijna groenebladluis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |