Had je nog wat leuks voor hem aangetrokken?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pakketjes man is hier net weg, heeft even een bakkie koffie gedronken. Zat buiten en dacht laat ik hem eens een bakkie koffie aan bieden.
De postbode belt altijd hier aan als h ij drinken wil, meestal in de zomer doet hij dat een paar keer. Ff flesje vullen met koud water en dan weer weg
Nee, want zat gewoon buiten te niksenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Had je nog wat leuks voor hem aangetrokken?
Niet hard genoeg achter hem aangefietst.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
De bezorger heeft mij gemist. Ja ik hem ook.
Gelukkig is het pakketpunt 100m verderop
Ja, ik ben gestopt met werken. Zo even liggen.quote:
quote:
Lekker rustig met een bakkie koffiequote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker rustig met een bakkie koffieIN mijn kleren.
Ben in het roze vandaag, zoeter kan niet
Je zat in je niksie?quote:
Nee zo erg is het nu ook weer nietquote:
Dat lees jij weer hequote:
Gelukkigquote:
Ga maar wat anders doen met je levenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal ik nog werk uitvoeren of iets anders gaan doen met mijn leven?
Mag ik deze posten screenshotten en naar mijn baas sturen?quote:
Ja zeker, zeg maar dat werken nog altijd kanquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik deze posten screenshotten en naar mijn baas sturen?
Dat is het mooie aan de Nederlandse taal. Je kan er zoveel kanten mee op.quote:
Oke, welterusten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik ben gestopt met werken. Zo even liggen.
Tegenwoordig wel jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan de Nederlandse taal. Je kan er zoveel kanten mee op.
Meestal de verkeerde kant.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan de Nederlandse taal. Je kan er zoveel kanten mee op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |