Waar is de hele volgorde te vinden?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:49 schreef Jason22 het volgende:
En Chantal mag als vierde de punten geven.
Maar wij op FOK! nemen het wel heel serieus, dus wij merken dit verschil meteen. Dit dient derhalve zeker benoemd te wordenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig nemen de meeste juryleden hun taak niet zo serieus dat het ze zou opvallen.
Jammer dat het niet Nikkie de Jager is voor ons, maar Chantal Janzenquote:
Portugal was dat ook voor de semi and look what happened there.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:04 schreef GeorgeM het volgende:
Ik wil de pret niet drukken, maar we zijn alleen maar rood bij de wedkantoren.
Om te winnen, moet je volgens mij nu wel in de top 3 staan met een hoger percentage![]()
Nikkie had dit zelf besloten toch vanwege de ellende van vorig jaar?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer dat het niet Nikkie de Jager is voor ons, maar Chantal Janzen
Jaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:08 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Nikkie had dit zelf besloten toch vanwege de ellende van vorig jaar?
Ja, maar dat maakt het niet minder jammerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:08 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Nikkie had dit zelf besloten toch vanwege de ellende van vorig jaar?
Zoiets denk ik ook jaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:08 schreef GeorgeM het volgende:
Ik denk dat Claude zesde wordt.
Denk dat de plek voor Finland hem nekt. Anders had er wel een derde of vierde plek ingezeten.
Oh lol vraag ik net in het Finland topic wie het voor Finland doet. Geen Windowsman dus.quote:
Van wie niet?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:09 schreef Ama het volgende:
Ze wou wel naast Cornald zitten zonder salaris om commentaar te geven maar dat mocht niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |