Ik zie net twee 'joke entries' bovenaan staan (iig YouTube). San Marino, Estland.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:53 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Lordi was, hoewel het nummer zonder de act nog steeds goed was, natuurlijk het absolute hoogtepunt van alle kermis en freakshows op het ESF. Daarna zag iedereen wel in dat het zo niet meer ging. Ik denk ook niet dat zoiets nu nog zou kunnen winnen.
Hoewel er daarna nog wel een aantal pogingen zijn gedaan, zoals Dustin the Turkey en Leto Svet. Maar toen was iedereen al wel klaar met die troep.
Nog een, van dichterbij:quote:
Lordi was en is fantastisch.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:53 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Lordi was, hoewel het nummer zonder de act nog steeds goed was, natuurlijk het absolute hoogtepunt van alle kermis en freakshows op het ESF. Daarna zag iedereen wel in dat het zo niet meer ging. Ik denk ook niet dat zoiets nu nog zou kunnen winnen.
Hoewel er daarna nog wel een aantal pogingen zijn gedaan, zoals Dustin the Turkey en Leto Svet. Maar toen was iedereen al wel klaar met die troep.
Daar had ik ook absoluut niet op gegokt. Sterker nog we hadden al hotelkamers in Parijs geboekt op diverse data in mei het jaar erop.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk positief verrast dat ze Mäneskin nog wel door de beugel vonden kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shout out to alle mensen achter de schermen daar. Fantastisch, het is echt een choreografie, die tot perfectie wordt uitgevoerd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nog een, van dichterbij:
Bekijk deze YouTube-video
edit: oh de zang houdt ineens op, jammer. Vind het echt fascinerend om te zien zo
Ons warme kaneelbroodjequote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nog een, van dichterbij:
edit: oh de zang houdt ineens op, jammer. Vind het echt fascinerend om te zien zo
Samen met Zwitserland mooie muziek om bij te breien en haken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:50 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Waren op een goede weg maar compleet ingestort. Snap niet wat mensen in Frankrijk zien.
was ook zo'n genot in Ahoy21 om dat te zien (vooral bij Stefania) zaten precies zo om alles te kunnen zienquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:29 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Shout out to alle mensen achter de schermen daar. Fantastisch, het is echt een choreografie, die tot perfectie wordt uitgevoerd.
Dank je voor deze tip!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nog een, van dichterbij:
Maar, maar, we willen niet de Wout van Aert van het ESF wordenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:53 schreef Dave het volgende:
Compleet ingestort? Ik kijken, vrezend dat we 26e zouden staan, staan we gewoon nog 4e.
Ik vond dat ook zowat het allermooist in Ahoy, bij de family show. Om het werk van de mensen die níet in de spotlights staan, te zien. Wat wordt daar hard en precies gewerktquote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:03 schreef Giggio het volgende:
[..]
was ook zo'n genot in Ahoy21 om dat te zien (vooral bij Stefania) zaten precies zo om alles te kunnen zien
En toch zien die bloemen van de action er zo wel mooi uit met knappe Claude en z’n mooie pak.quote:
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toch zien die bloemen van de action er zo wel mooi uit met knappe Claude en z’n mooie pak.
Die bloemen zijn prachtig zoquote:
Hahaha. Het is Henk die het zegt, hè. Lieverd vast, maar wel gauw van de leg door de bookmakers. 😊quote:Op vrijdag 16 mei 2025 15:53 schreef Dave het volgende:
Compleet ingestort? Ik kijken, vrezend dat we 26e zouden staan, staan we gewoon nog 4e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |