normaal wil ik mijzelf niet noemen, maar nee dat wordt ik niet..quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Worden jullie ook altijd wakker met een liedje in je hoofd waarvan jij je niet meer kan herinneren wanneer je het voor het laatst gehoord hebt? Of ben jij wel normaal?
Ik word elke dag wakker met een wijsje in mijn hoofdquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:44 schreef mschol het volgende:
[..]
normaal wil ik mijzelf niet noemen, maar nee dat wordt ik niet..
lekker vrolijk welquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik word elke dag wakker met een wijsje in mijn hoofd
Ja niets fijner om rond 3 uur wakker te worden met een oorwurm jaquote:
Nee, ik heb meestal recente tunes in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Worden jullie ook altijd wakker met een liedje in je hoofd waarvan jij je niet meer kan herinneren wanneer je het voor het laatst gehoord hebt? Of ben jij wel normaal?
Ja elke dag wel een random nummerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:43 schreef ieniminimuis het volgende:
nou..quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja niets fijner om rond 3 uur wakker te worden met een oorwurm ja
oh, dat zei je er niet bij.. dat is midden in de nacht wakker worden van je oorwurm, dat is irritant..quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja niets fijner om rond 3 uur wakker te worden met een oorwurm ja
Impulsaankoop van rok en jurk, want het geld groeit aan bomen.quote:
Gezellig op de fiets de pakketbezorger stalken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:52 schreef ieniminimuis het volgende:
We leuk dat mijn pakketje tussen 2 en 3 komt, maar dat ik de hele dag wel de DPD bezorger kan volgen
Even naar Ederveen racenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezellig op de fiets de pakketbezorger stalken.
Gaat het van links naar rechts?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:53 schreef Ama het volgende:
Oh god...... Ik zet mijn fiets neer en hoor keihard Snollebollekes uit de branderij komen. Wens mij sterkte.
Dat snap ik wel, stel andere muziek voorquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:54 schreef Ama het volgende:
Ik voel dat beetje levenslust wat ik weer kreeg meteen weggezogen worden.
Nee ken dit liedje niet. Iets met je lichaam is een tempel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat het van links naar rechts?
Hier in KSC klotst het tegen de plinten inderdaad.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Impulsaankoop van rok en jurk, want het geld groeit aan bomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |