Rotterdaaaaaaaaamquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:29 schreef Crack_ het volgende:
Heeeeeeeee Bittieballieee, ben je nu bij mij in de buurt?
waar leg da daaaaaan?quote:
hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordtquote:
Zie deze agressiviteit @Budapestenaarquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordt
Zit er wel druk op de ketel? Heb je de kraan al even een paar minuten aangehad?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:33 schreef bitterbal het volgende:
ik heb alleen geen warm water... de cv ketel geeft tapvraag aan. Weet iemand wat dat betekend
ja nu ook weer paar minuten. Even kijken of die nu wel warm isquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit er wel druk op de ketel? Heb je de kraan al even een paar minuten aangehad?
even 5 minuten de stroom er af halen ?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:33 schreef bitterbal het volgende:
ik heb alleen geen warm water... de cv ketel geeft tapvraag aan. Weet iemand wat dat betekend
ga ik proberen nu \quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
even 5 minuten de stroom er af halen ?
is altijd het eerste dat ik aanraad bij dingen die een stroomkabel hebbenquote:
Een rood stroopje is meestal niet goed toch?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:35 schreef bitterbal het volgende:
En de meter geeft precies het rode streepje aan
quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
is altijd het eerste dat ik aanraad bij dingen die een stroomkabel hebben
nee maar nog niet er voorbij dus zou nog moeten werkenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een rood stroopje is meestal niet goed toch?
mijn rode streepje stond op 2, maar de druk kon prima zakken tot 1,8, daarna was er pas paniekquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een rood stroopje is meestal niet goed toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |