Dat past niet in "het proces" wat bij hen zo heilig is. Ze hebben ook wat weinig fitte renners om naast de verplichte WT-nummers en .1/Pro-koersen die ze al rijden allerlei koersen te gaan rijden voor de punten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:52 schreef Kloit het volgende:
[..]
Toch waren ze niet zo erg in de problemen gekomen als ze renners als Lund, Bittner, Van Uden, Poole en Onley wat slimmer hadden ingezet in kleinere koersen.
Ja, vooral veel zware bergritten die niet bergop eindigenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 16:56 schreef franklop het volgende:
3 aankomsten bergop maar? Dat had ik even niet scherp
Simpele overwinning voor Bart De Clerq met andere woorden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Aankomsten bergop in de eerste week van de Giro zijn altijd zo'n leuke rubriek. Haast altijd een massasprint bergop.
Een sprint van 2.5 kmquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Aankomsten bergop in de eerste week van de Giro zijn altijd zo'n leuke rubriek. Haast altijd een massasprint bergop.
Dat Roglic gratis naar de overwinning wordt gereden?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik krijg enorme Kopecky vibes bij het huidige pelotongedrag.
De plank zal waarschijnlijk weer niet passenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik krijg enorme Kopecky vibes bij het huidige pelotongedrag.
Nog een stuk of 5 neem ik aanquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gelukkig nog meer dan genoeg aankomsten bergop te gaan.
Primoz Kopecky krijgt de boel hier op een presenteerblaadje, en dat zonder zijn beste knecht.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat Roglic gratis naar de overwinning wordt gereden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |