SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik heb de musical twee keer gezien. Een keer in Nederland en een keer op Broadway. Dat was best indrukwekkend.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:21 schreef livelink het volgende: Tja, ik heb hem gezien. 0 indruk op me gemaakt.
Misschien de musical inderdaad. De film deed me helemaal niks. Ik ben sowieso niet zo'n Disney-liefhebber eigenlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb de musical twee keer gezien. Een keer in Nederland en een keer op Broadway. Dat was best indrukwekkend.
Uit 1998 inderdaad.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:24 schreef livelink het volgende:
Volgens mij is dit een ESF-nummer. Toepasselijk voor vanavond.
Best een leuk nummer eigenlijk. Hopelijk heeft ze gewonnen.quote:
Ze is 2e geworden.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Best een leuk nummer eigenlijk. Hopelijk heeft ze gewonnen.
Ah, ik protesteer met terugwerkende kracht.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze is 2e geworden.
Dana International won dat jaar.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, dit is voor de echte liefhebbers: https://www.tivolivredenb(...)p_nieuwsbrief_-_jhes
Ik zal hem eens doorzetten naar mijn man.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, dit is voor de echte liefhebbers: https://www.tivolivredenb(...)p_nieuwsbrief_-_jhes
Ik snap eerlijk gezegd niet dat ze mee mogen doen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik protesteer met terugwerkende kracht.
Fijne avond, en ik ga er nog even over denken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:31 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten. Veel luisterplezier nog en tot zaterdagavond later (als je draait met het ESF)
Ja, dat weet ik wel zeker. Triest allemaal. Verpest echt wel een beetje het ESF.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet dat ze mee mogen doen.
En reken maar dat dat optreden verstoord gaat worden.
Waarom zou UK niet mee mogen doen?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet dat ze mee mogen doen.
En reken maar dat dat optreden verstoord gaat worden.
Fijne avondquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:31 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten. Veel luisterplezier nog en tot zaterdagavond later (als je draait met het ESF)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |