Neejoh, kan veel goedkoper nogquote:Op donderdag 15 mei 2025 16:39 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Koop dan toch ook een PC, dan had je het nu meteen kunnen spelen.
Troostprijs -> https://www.ps3gameskopen(...)theft-auto-iv-gta-4/
Dat komt door die ps3.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:17 schreef MisterFox het volgende:
[ afbeelding ]
De tering zeg, dat spel kan inderdaad wel een remaster gebruiken.
PC gaming is een hel, al is het maar omdat je dan Windows moet installeren...quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat komt door die ps3.
Console sukkels.![]()
Dit spel op PC, met mods, is perfect. Heeft totaal geen remaster nodig.
Geen remaster nodig maar wel met mods.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat komt door die ps3.
Console sukkels.![]()
Dit spel op PC, met mods, is perfect. Heeft totaal geen remaster nodig.
als dat spelletje uitkomt is de ps6 al uitquote:Op donderdag 15 mei 2025 18:22 schreef Filosoofert het volgende:
Ik heb de ps5 alvast aangeschaft voor gta6
Goed bezig.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:22 schreef Filosoofert het volgende:
PS5 Pro ?quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:22 schreef Filosoofert het volgende:
Daarom pc, dan hoef je geen geld aan 'remasters' (wat gewoon een patch is) te betalenquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:17 schreef MisterFox het volgende:
[ afbeelding ]
De tering zeg, dat spel kan inderdaad wel een remaster gebruiken.
BO: Zombies was veel beter op de pc in verband met de custom maps, maar de community was volgens mij veel kleiner. Dan kun je echt een waardevolle toevoeging hebben, maar is er niemand om te reviven.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daarom pc, dan hoef je geen geld aan 'remasters' (wat gewoon een patch is) te betalen
Er zijn altijd uitzonderingen op de regel. Oude console achtige fps games zoals Black Ops deden het altijd matig op PC.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
BO: Zombies was veel beter op de pc in verband met de custom maps, maar de community was volgens mij veel kleiner. Dan kun je echt een waardevolle toevoeging hebben, maar is er niemand om te reviven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |