Toevallig was het wel.quote:
wrijf het er even inquote:Op donderdag 15 mei 2025 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lol. Dat word ik niet eens. En ik ben 36.
Maar ik denk ook niet dat ik jou op 35 zou schatten tbh.
Wil je dat?quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Mag ik nu meedoen aan de special olympics?Luna is 17, geloof ik. Moet ik een keer nakijken.
Ik denk dat dit een uitligger is die uitgesloten kan worden van het resultaat.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wrijf het er even in![]()
![]()
![]()
Maar ik heb denk ik echt nog nooit gehad dat iemand me ouder inschattewel dat mensen me uitlachen als ze horen wat mn leeftijd is, dus weenie. Ik ga er van uit dat deze persoon blind is
Wat. En dat mag zich therapeut noemen?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:01 schreef Crack_ het volgende:
Mijn therapeut vroeg ooit aan mij waarom ik het belangrijk vond om gezond te leven. Ik vond dat echt zo'n onwijs debiele vraag. NOU WAAROM DENK JE
Soms stelt een therapeut je een vraag met het doel om je na te doen denken over het antwoord, en niet omdat die persoon zich compleet niet voor kan stellen dat iemand gezond wil leven.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat. En dat mag zich therapeut noemen?
"OMDAT IK DE VEERTIG NOG WIL HALEN, RANDDEBIEL!" ?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:01 schreef Crack_ het volgende:
Mijn therapeut vroeg ooit aan mij waarom ik het belangrijk vond om gezond te leven. Ik vond dat echt zo'n onwijs debiele vraag. NOU WAAROM DENK JE
Dat is wel heel ehh streng?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat. En dat mag zich therapeut noemen?
Dat was dit niet hoorquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms stelt een therapeut je een vraag met het doel om je na te doen denken over het antwoord, en niet omdat die persoon zich compleet niet voor kan stellen dat iemand gezond wil leven.
Dat klopt, daarom zei ik ook dat ik haar vraag debiel vondquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:13 schreef Nizno het volgende:
sowieso is het een vraag gewoon om je na te laten denken en te laten praten. geeft geen mening over het onderwerp
was dan ook meer een reactie op aequequote:Op donderdag 15 mei 2025 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom zei ik ook dat ik haar vraag debiel vond
oh, ik voelde me aangesprokenquote:
Die downs is minderquote:
Ohhh, daar ga ik dus de mist in bij mijn imitatie van een normaal persoon.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Het is net een mens, die zeggen af en toe debiele dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |