Ik denk dan eerder Hagenes, Kelderman of Van Baarle. Zou het Affini ook gunnen maar dat overlapt waarschijnlijk te veel met de rol van Campenaerts.quote:
Ik zou het willen zien, risico zal alleen te groot zijn voor de derde week.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Brennan, die wint meteen vijf ritten.
Ja, dat gaan ze nooit doen. Alles in dienst van het rijdende skelet.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zou het willen zien, risico zal alleen te groot zijn voor de derde week.
Bij Visma gaan ze vast geen 19-jarige naar de Tour sturen en al helemaal niet als ze vol voor de eindzege willen gaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zou het willen zien, risico zal alleen te groot zijn voor de derde week.
Na de eindzege in de Vuelta is hij het helemaal kwijt ja. Maar als knecht in een grote ronde heeft hij eigenlijk nooit teleurgesteldquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Voor een ploeg die overigens zo hoog in de topsportmentaliteit zegt te zitten is het me overigens een raadsel waarom Kuss in dit stadium al als een zekerheid wordt gezien. Die is echt fucking slecht dit seizoen. En het vorige ook.
Ze zullen wel redeneren dat er eigenlijk geen enkel alternatief is en de upside vele malen hoger ligt dan ieder ander dan ook, waar veel voor valt te zeggen, maar ik vind het behoorlijk Picniciaans denken om iemand die al anderhalf jaar lang van teleurstelling in teleurstelling valt in een vroeg stadium een zekerheidsspeld te geven. Daag zo'n gozer eens uit.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Na de eindzege in de Vuelta is hij het helemaal kwijt ja. Maar als knecht in een grote ronde heeft hij eigenlijk nooit teleurgesteld
Ik zit in de selectie 2025 te kijken en inderdaad TINA. Brommers die lang tempo kunnen rijden zijn er voldoende maar mannen die mee kunnen met de laatste paar knechten van UAE kom je niet verder dan Yates en Kuss. Paar jaar geleden zou je dat van Wielco mogen verwachten, nu en met een Giro in de benen lijkt dat wel heel erg wensdenken.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze zullen wel redeneren dat er eigenlijk geen enkel alternatief is en de upside vele malen hoger ligt dan ieder ander dan ook, waar veel voor valt te zeggen, maar ik vind het behoorlijk Picniciaans denken om iemand die al anderhalf jaar lang van teleurstelling in teleurstelling valt in een vroeg stadium een zekerheidsspeld te geven. Daag zo'n gozer eens uit.
Als Yates en Kuss een normaal niveau halen (en dat lijkt me bij beiden wel een twijfelgeval), heb je met Jorgenson erbij toch wel een goede ploeg? Grotere vraag is dan of de kopman zelf in de buurt kan komen van Pogiquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zit in de selectie 2025 te kijken en inderdaad TINA. Brommers die lang tempo kunnen rijden zijn er voldoende maar mannen die mee kunnen met de laatste paar knechten van UAE kom je niet verder dan Yates en Kuss. Paar jaar geleden zou je dat van Wielco mogen verwachten, nu en met een Giro in de benen lijkt dat wel heel erg wensdenken.
Ze hebben natuurlijk ook Jorgenson nog maar die wil je niet direct als knecht uitspelen.
Volgens mij heeft hij vooral (meermaals?) zwaar corona gehad.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Na de eindzege in de Vuelta is hij het helemaal kwijt ja. Maar als knecht in een grote ronde heeft hij eigenlijk nooit teleurgesteld
Wel een goede ploeg, maar stukken minder dan UAE. Poga is erbij, dus dan is UAE niet zo'n zooitje zoals het nu in de Giro lijkt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Yates en Kuss een normaal niveau halen (en dat lijkt me bij beiden wel een twijfelgeval), heb je met Jorgenson erbij toch wel een goede ploeg? Grotere vraag is dan of de kopman zelf in de buurt kan komen van Pogi
Korte hoogtestage, meestal toch wel 2,5-3 we(e)k(en)quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu over twee weken ook aan de start van de Dauphine.
MTB Novo Mesto > hoogtestage La Plagne > Dauphine > Tour.
Moet toch iets kunnen doen tijdens de eerste drie ritten.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu over twee weken ook aan de start van de Dauphine.
MTB Novo Mesto > hoogtestage La Plagne > Dauphine > Tour.
Eens, prima parcours voor hem.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moet toch iets kunnen doen tijdens de eerste drie ritten.
Als hij de Tour eindelijk eens serieus neemt moet hij van het vierluik Boulogne-sur-Mer, Rouen, Vire en Mur-de-Bretagne er toch minstens twee winnen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Eens, prima parcours voor hem.
En zo te lezen is Novo Mesto slechts een tussendoortje en is er dit jaar wel focus op de Tour. Ik reken alvast op een gele Mathieu op dag 2.
Die zou ik in de eerste week zeker een aantal keer als kanshebber zien. Helaas gaat Visma dat niet doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Brennan, die wint meteen vijf ritten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |