abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217641484
Heb in mijn tuin verspreid een aantal kerstbomen staan, al vele jaren, zonder enige problemen. Eentje heeft er dit jaar problemen, allemaal luizen zitten erin, en vol met verschrompelde bladeren.

Ik heb al geprobeerd om dit aan te pakken met brandnetelsap en een mengsel van water en afwasmiddel, maar helaas wordt de situatie elke dag slechter. Rondom de boom zijn ook opvallend veel mieren aanwezig.

Iemand een ander idee hoe ik dit kan oplossen? Of is de zaag erin de enige uitweg? Ho ho ho.
U MAD?
pi_217641575
Waarschijnlijk zijn die verschrompelde bladeren en luizen een gevolg van het zwak worden van deze boom. Ongedierte trekt naar de zwakste schakel.

Ik vermoed dat je beter de boom kan omkappen.
pi_217643322
quote:
Heb in mijn tuin verspreid een aantal kerstbomen staan, al vele jaren, zonder enige problemen. Eentje heeft er dit jaar problemen, allemaal luizen zitten erin, en vol met verschrompelde bladeren.
Ik denk dat het een boom met een identiteitscrisis is en dat hij/zij/hen het heeft opgegeven.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 15 mei 2025 @ 19:34:01 #4
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_217643901
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')