Ze hadden ze nooit het dorp in moeten laten gaan.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:33 schreef Ali_boo het volgende:
zijn door de politie uit het dorp geleid
Ja idd elke week is het wel een paar keer ellende ergens.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:41 schreef thedeedster het volgende:
Ben wel klaar met dat babysitten door de politie. Hierdoor komen ze niet toe aan hun échte werk.
Laat natuur zijn gang gaan iddquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:41 schreef thedeedster het volgende:
Ben wel klaar met dat babysitten door de politie. Hierdoor komen ze niet toe aan hun échte werk.
Ze worden met de dag brutaler. Blij dat de mensen in Katwijk hun een lesje hebben geleerdquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze hadden ze nooit het dorp in moeten laten gaan.
Tijd om het demonstratierecht aan te pakken.
Ja idd. Ik hoop alleen niet dat hun nu opgepakt gaan worden, maar dat zal wel weer.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:46 schreef Ali_boo het volgende:
Ze worden met de dag brutaler. Blij dat de mensen in Katwijk hun een lesje hebben geleerd
Ben je inmiddels al naar Denk overgestapt?quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:54 schreef Starhopper het volgende:
Het is toch compleet gestoord dat in een Nederlandse kerk een feestje wordt gehouden voor een regime dat genocide pleegt en dat de mensen die daar iets van zeggen worden behandeld als het probleem? Hoe kan je serieus denken dat dit ok is?
En dan die stichting Christenen voor Israël, die aantoonbaar betrokken is bij illegale nederzettingen... maar he, laten we daar vooral voor applaudisseren.
Christenen voor Israël bouwt mee aan illegale wijk op Westelijke Jordaanoever
Nederlandse stichting biedt aan wapens te financieren voor Israëlische kolonisten
Advocaat: financiële steun aan Israël maakt je medeverantwoordelijk
Waarom zou ik?quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:57 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ben je inmiddels al naar Denk overgestapt?
Waarom is dat nu een probleem, NOS? Bij het gerel, geintimideer en gedemonstreer in de hoofdstad stikt het altijd van de met sjaals onherkenbaar gemaakte hoofden.quote:De groep werd belaagd door tegendemonstranten, van wie sommigen bivakmutsen droegen.
Alhamdoelillahquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:54 schreef Starhopper het volgende:
Het is toch compleet gestoord dat in een Nederlandse kerk een feestje wordt gehouden voor een regime dat genocide pleegt en dat de mensen die daar iets van zeggen worden behandeld als het probleem? Hoe kan je serieus denken dat dit ok is?
En dan die stichting Christenen voor Israël, die aantoonbaar betrokken is bij illegale nederzettingen... maar he, laten we daar vooral voor applaudisseren.
Nederlandse stichting biedt aan wapens te financieren voor Israëlische kolonisten
GeNoCiDe!!!!!!quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:54 schreef Starhopper het volgende:
Precies, die minderwaardige vrouwen moeten hun plek kennen en zijn niet welkom. De beweging van vrede en tolerantie.quote:
Dit soort salafisten krijgen alle ruimte om hun gal te spuwen. Waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:02 schreef Nober het volgende:
Uitzetten dit soort Nederlandhaters
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook wel "opvallend" trouwens dat de media meent te moeten benoemen dat de stichting Christenen voor Israël volgens onderzoek heeft meegeholpen aan de uitbreiding van illegale nederzettingen, maar dat er maar helemaal wordt gezwegen over het feit dat organisatoren achter de tegendemonstratie op z'n minst ook een dubieuze doopceel hebben.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:02 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dubieus? Zeg maar ronduit crimineel, IS financieel steunen en gewoon vrij kunnen blijven rondlopen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ook wel "opvallend" trouwens dat de media meent te moeten benoemen dat de stichting Christenen voor Israël volgens onderzoek heeft meegeholpen aan de uitbreiding van illegale nederzettingen, maar dat er maar helemaal wordt gezwegen over het feit dat organisatoren achter de tegendemonstratie op z'n minst ook een dubieuze doopceel hebben.
Alleen voor broeders, de kechs moeten thuis blijven.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:02 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is heel triest wat daar gebeurt. Maar ga lekker die kant op als je er wat aan wilt doen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:13 schreef Hathor het volgende:
Het is toch helemaal van de pot gerukt dat iedere keer wanneer die idioten uit Israel en Gaza elkaar de hersens weer eens in slaan, bij ons dan ook de pleuris uitbreekt. Hebben mensen niks beters te doen dan zich druk maken om een eindeloos conflict dat zich letterlijk duizenden kilometers verderop afspeelt?
Het is inderdaad heel triest wat daar gebeurt, maar voor mij is het niets anders dan het zoveelste conflict in een grote boze wereld. In Darfur speelt zich ook een tragedie af, in Oekraine is een oorlog gaande met honderden doden elke dag, en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Het is de ver van mijn bed show, maar er lopen hier lieden rond die het ook ons probleem willen maken. Donderstraal lekker op met je gejank.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:22 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Het is heel triest wat daar gebeurt. Maar ga lekker die kant op als je er wat aan wilt doen.
Al dat gedram hier gaat onderhand alleen maar irriteren.
Aan de andere kan is het een uitgelezen kans om te laten zien dat je moreel deugt, zoals Halsema gisterenquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel triest wat daar gebeurt, maar voor mij is het niets anders dan het zoveelste conflict in een grote boze wereld. In Darfur speelt zich ook een tragedie af, in Oekraine is een oorlog gaande met honderden doden elke dag, en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Het is de ver van mijn bed show, maar er lopen hier lieden rond die het ook ons probleem willen maken. Donderstraal lekker op met je gejank.
Voel me bijna geroepen om zelf naar Katwijk af te reizenquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:36 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Maar ze kwamen in vrede hoor, deze dappere Hamas strijders.
Het is in feite ook ons (het westen, de christenen enz.) probleem zonder dat die hooligans het gaan benadrukken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel triest wat daar gebeurt, maar voor mij is het niets anders dan het zoveelste conflict in een grote boze wereld. In Darfur speelt zich ook een tragedie af, in Oekraine is een oorlog gaande met honderden doden elke dag, en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Het is de ver van mijn bed show, maar er lopen hier lieden rond die het ook ons probleem willen maken. Donderstraal lekker op met je gejank.
Zie jij het als jouw probleem? Ik dus totaal niet. Het gaat hier om twee partijen die elkaar al vanaf dag 1 naar het leven staan. Aan Israelische zijde heb je idioten, en aan Palestijnse zijde heb je idioten. Prima, maak elkaar maar af, ik zal er geen snee brood minder door eten. Ze zijn in dat deel van de wereld compleet krankjorum, allemaal. Ze verdienen elkaar gewoon.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het is in feite ook ons (het westen, de christenen enz.) probleem zonder dat die hooligans het gaan benadrukken.
En wederom wil ik vaststellen dat de vele doodsbedreigingen die de propallies de afgelopen maanden zelf hebben geuit zelden tot dergelijke wijze tot artikelkop werden gemaakt.quote:
Ben het helemaal met je eens, maar jij en ik zijn slechts kleine schakeltjes. Zolang het westen Israel blijft steunen met geld, wapens en andere vormen van hulp, zullen er mafketels opstaan in Nederland om zaken nog verder op de spits te drijven.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zie jij het als jouw probleem? Ik dus totaal niet. Het gaat hier om twee partijen die elkaar al vanaf dag 1 naar het leven staan. Aan Israelische zijde heb je idioten, en aan Palestijnse zijde heb je idioten. Prima, maak elkaar maar af, ik zal er geen snee brood minder door eten. Ze zijn in dat deel van de wereld compleet krankjorum, allemaal. Ze verdienen elkaar gewoon.
Prima dat die Katwijkers voor zichzelf opkomen, maar geweld lokt alleen maar meer geweld uit.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Die Katwijkers begrijpen het tenminste. Laat dit maar vaker gebeuren tegen die pro Hamas idioten.
Autoriteiten doen het niet, dus doet de bevolking het zelf maar weer.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:37 schreef Richestorags het volgende:
Uitstekend ingegrepen door de inwoners van Katwijk.
Importeer shit, krijg shit, wordt shit.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:11 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Prima dat die Katwijkers voor zichzelf opkomen, maar geweld lokt alleen maar meer geweld uit.
Dit is geen oplossing, je verplaatst het probleem slechts.
Met als gevolg dat het steeds meer gaat escaleren en over een paar jaar zijn de meeste Nederlandse steden, stadjes en dorpjes verandert in oorlogsgebieden zoals je ook aantreft in de shithole countries.
Nou die tweet is wel heel snel verwijderd zeg.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:36 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Maar ze kwamen in vrede hoor, deze dappere Hamas strijders.
Ja, dat snapt mijn kat ook. Heb jij toevallig enig idee hoe je zoiets voor elkaar krijgt?quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Importeer shit, krijg shit, wordt shit.
Kan je makkelijk voorkomen nu nog. Niet shit importeren en de shit die er nu is terug sturen.
Alleen voor broeders… das ook niet inclusief Abou… heb je het soms niet zo op met vrouwen rechten?quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:02 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat is cultuur.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En wederom wil ik vaststellen dat de vele doodsbedreigingen die de propallies de afgelopen maanden zelf hebben geuit zelden tot dergelijke wijze tot artikelkop werden gemaakt.
Door te doen wat ze in denemarken doen misschien? Hun bepaalde manier van leven van dat soort heel lastig maken. Hinderlijk lastig.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, dat snapt mijn kat ook. Heb jij toevallig enig idee hoe je zoiets voor elkaar krijgt?
Zonder dat die ambtenaren van overheid en gemeentes zich er steeds tegen aan lopen te bemoeien?
Speciaal voor jouw, hier is die nog een keerquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou die tweet is wel heel snel verwijderd zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |