quote:Claude aus den Niederlanden festigt hier definitiv seine Mit-Favoriten-Rolle. Er spielt sehr gekonnt mit der Kamera und am Ende wird er auch sehr emotional. Das wirkte toll am Bildschirm.
Wat is er bij die tweede?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:48 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slecht ter been. Wordt geholpen met het omdoen van de microfoon.quote:
Privé vliegtuig van haar is ook vanmiddag geland.quote:
Daarom is het zo heerlijk dat Zwitserland het precies goed doet. Zij doet wat Frankrijk denken dat ze doen. Zwitserland gaat hun echt overschaduwen. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik begin echt een vorm van antipathie te ontwikkelen tegen de Franse inzending. Terwijl het toch een persoonlijk nummer is van een integere artieste. Maar alles eromheen is zo fake, en het nummer zelf is zo matig, dat ik het gewoon absurd vind worden. Elk ander land had hiermee stijf onderaan gestaan in de odds.
Waar komt dit nou allemaal weer vandaan? Is de jurystream wéér gehackt?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Slecht ter been. Wordt geholpen met het omdoen van de microfoon.
Nee satelliet feeds.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar komt dit nou allemaal weer vandaan? Is de jurystream wéér gehackt?
CHANTAL GODIN! Ze ziet er absoluut stunning uit zonder er enige opsmuk voor nodig te hebben!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:48 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vraag me wel af waar ze zit eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:54 schreef Greys het volgende:
Chantal ziet er wel uit alsof ze morgen een blauwe jurk met puntschouders aan gaat hebben.
Das toch hetzelfde?quote:
Is dit niet de zaal van de voorbeschouwing?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waar ze zit eigenlijk.
De hele jury uitzendingen staan gewoon op vk.comquote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Das toch hetzelfde?
Ik ben niet technisch. Maar de jury stream gaat toch via satelliet? Was de hele show weer te zien ook voor niet-juryleden dan dus? Krijgen weer complete optredens op X? 😅
In de studio waar de voorbeschouwingen worden gehouden, in De Hallen. Misschien is morgen wel een nabeschouwing ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waar ze zit eigenlijk.
Zijn dat Russische hackers?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De hele jury uitzendingen staan gewoon op vk.com
Ik dacht dat je internet stream bedoelde, maar de jury uitzending wordt idd ook via satelliet uitgezonden. Op Eutelsat 7 om precies te zijn (10966 mhz)quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Das toch hetzelfde?
Ik ben niet technisch. Maar de jury stream gaat toch via satelliet? Was de hele show weer te zien ook voor niet-juryleden dan dus? Krijgen weer complete optredens op X? 😅
Na afloop pas. Morgenochtend staat hij wel online. Hacken is een groot woord trouwens.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn dat Russische hackers?
En kon je die dan ook live meekijken daar of staat dat dan na afloop van de show er.
Dank voor de uitleg!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Na afloop pas. Morgenochtend staat hij wel online. Hacken is een groot woord trouwens.
Nee natuurlijk niet. Die site is Russisch daardoor zijn ze niet bij machten er iets tegen te doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg!
Maar het zal niet de bedoeling zijn van de EBU denk ik dat het op die/een website komt.
Wat komt Spanje niet al te best over in dit overzicht!quote:
Die ging even freestylen haha! Ik vind ergens San Marino er nog best uitspringen zo tegen het eindequote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat komt Spanje niet al te best over in dit oversicht!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |