Volgend jaar als land ook gewoon een groot applaus na je optreden aanvragen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, het boeit niemand, dus gaan ze dit gewoon blijven doen.
En het was nergens voor nodig gisteren, kreeg gewoon normaal applaus en geen overdreven boegeroepquote:
Frankrijk doet het dit jaar al. In dat optreden zit ook een enorm fake applaus.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgend jaar als land ook gewoon een groot applaus na je optreden aanvragen.
Kennelijk in Spanje ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Frankrijk doet het dit jaar al. In dat optreden zit ook een enorm fake applaus.
Dit is toch geen muziek? Wat jij, Tony Neef?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Leen Huijzer is prima.
Tijd om afgeserveerd te worden door de Barry Pafs, Linda Wagenmakers en Sienekes in de vakjury’s.
Is toch zondequote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Kennelijk in Spanje ook.
Het hele live gevoel is weg op tv zegt Dan.
[ x ]
Wij zijn nog van de generatie dat Marco Borsato een liedje zong en het TROS-publiek er dan uit de maat doorheen zat te klappenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Kennelijk in Spanje ook.
[ x ]
Ik vergeet nooit die echte GOLF aan aanzwellend 'whoahhhhhhh!' in de zaal bij het twiedeldiedel stukje van Moldavië Trenuletul toen. Kippenvel nog steeds na al die jaren als ik dat terugzie en hoor. Zo'n zaal die heel even knettergelukkig werd van dat stukje muziek.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is toch zondeje mist zo echt wat. Compleet belachelijk.
Volgend jaar hoeft er helemaal geen publiek meer te komen. Wordt gewoon AI-gegenereerd. Misschien de artiesten ook wel, dan krijg je niet van die vervelende mensen met een eigen mening en een eigen karakter.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij zijn nog van de generatie dat Marco Borsato een liedje zong en het TROS-publiek er dan uit de maat doorheen zat te klappen![]()
Maar goed, deze treurigheid van fake applaus en gejuich heeft iedereen dus volgend jaar.
Ik zei net in dat topic van het grote songfestivalfeest, je had vorig jaar die hele woohoo bij Kroatië gemist.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit die echte GOLF aan aanzwellend 'whoahhhhhhh!' in de zaal bij het twiedeldiedel stukje van Moldavië toen. Kippenvel nog steeds na al die jaren als ik dat terugzie en hoor. Zo'n zaal die veel even knettergelukkig werd van dat stukje muziek.
Dat heb je nu dus niet meer op tv.
Alleen nog live in de zaal.
Heb je ook niet meer zo'n enorme zaal nodig, als er toch alleen maar een podium in hoeft en geen publiek.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Volgend jaar hoeft er helemaal geen publiek meer te komen. Wordt gewoon AI-gegenereerd. Misschien de artiesten ook wel, dan krijg je niet van die vervelende mensen met een eigen mening en een eigen karakter.
Het Eurovisie is stukquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zei net in dat topic van het grote songfestivalfeest, je had vorig jaar die hele woohoo bij Kroatië gemist.
Ik las net drie positieve reviews onder elkaar over ze vanavond!quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las net drie positieve reviews onder elkaar over ze vanavond!
Je bent wel weer lekker op dreef he.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was wel aardig. Top 25 is wellicht haalbaar.
Met al die fanboys in de zaal heeft zeker Spanje dat nooit nodigquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Kennelijk in Spanje ook.
[ x ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |