Vind frisdrank allemaal veel te zoet het is net zoetjes water.quote:
Laatste x dat ik voor m'n gezondheidscheck ging een half jaartje terug was ik ook gewoon hartstikke gezond. Ietwat verhoogde hartslag maar that's it. Dacht echt... huh!?quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verbaasd als ze bloedprikken bij mij dat er echt bloed uitkomt en geen cola.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Laatste x dat ik voor m'n gezondheidscheck ging een half jaartje terug was ik ook gewoon hartstikke gezond. Ietwat verhoogde hartslag maar that's it. Dacht echt... huh!?
Is er geen zon bij jou?quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
Een flatgebouw in de verte staat in de zon, zal het dan toch?
Oh huh, hier wel hoorquote:
Weinig verrassendquote:
Tsja, blijkbaar zegt overgewicht niet zo veel als je én actief aan 't afvallen bent én gewoon gezond aan 't leven bent grotendeels.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tsja, blijkbaar zegt overgewicht niet zo veel als je én actief aan 't afvallen bent én gewoon gezond aan 't leven bent grotendeels.
Zelfde als dat ik vorig jaar naar de tandarts ging voor 't eerst in 9 jaar, en maar 1 gaatje had want já ik at veel fastfood maar ik snoep nooit en drink ook niet bijster veel frisdrank en poets gewoon goed.
Gelukkig staat de wind de goede kant opquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekkage van biogas in Leiden.
Benieuwd hoeveel mensen er straks last hebben. Zijn er veel buiten met dit weer.
Man man man, wat ben je toch ook weer lekker typisch, Crackquote:
....quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Man man man, wat ben je toch ook weer lekker typisch, Crack
Die ontbreekt hier dan weer wel, stuur ook eens wat deze kant op. Ik heb jou ook wat zon gegevenquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig staat de wind de goede kant op
Lijkt me best leuk, voor eventjesquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja, behalve als je in Voorschoten woont, maar fuck Voorschoten.
In heel Nederland waait het momenteel?quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die ontbreekt hier dan weer wel, stuur ook eens wat deze kant op. Ik heb jou ook wat zon gegeven
Ik weet dat het soms anders lijkt maar Den Haag hoort nog steeds bij NL hoorquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In heel Nederland waait het momenteel?
Hier zonnig en zie weinig beweging in de bomen!quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In heel Nederland waait het momenteel?
Ze hebben em doormidden gezaagd om makkelijker te kunnen vervoeren.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Benieuwd wel. Ik kocht een plank van 120 cm lang, geen van de pakketten heeft als afmeting 120 cm of langer. Allemaal korter
Ik kan me niet voorstellen dat het daar niet waait en 10km verderop wel.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet dat het soms anders lijkt maar Den Haag hoort nog steeds bij NL hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |