Assistendenquote:Op donderdag 15 mei 2025 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Die doorgesnoven debiele assistenden stormden ook als eerste vechtend het veld op.
Dat krijg je ervan als je het hele jaar toestaat dat ze elke goal tegen de Almere City’s van deze wereld vieren alsof de CL wordt gewonnen
Harder werken? Alles geven? Beetje die dooddoeners?quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet de kritiek zich niet eerder richten op hoe Ajax met de titel voor het grijpen tegen teams als NEC en Groningen de wedstrijden begint?
Oh dan is het gedrag van Vaessen wel ok inderdaad.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Die doorgesnoven debiele assistenden stormden ook als eerste vechtend het veld op.
Dat krijg je ervan als je het hele jaar toestaat dat ze elke goal tegen de Almere City’s van deze wereld vieren alsof de CL wordt gewonnen
Nouja niet meteen al volledig terugtrekken en afwachten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Harder werken? Alles geven? Beetje die dooddoeners?
Ajax was zelf net zo goed opgefokt. Die vechtpartij ontstaat omdat Davy en Brian verhaal gaan halen bij Vaessen. Allemaal niet goed bij hun hoofd en hopelijk allemaal een schorsing.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja tegen Ajax is elke tegenstander opgefokt, dat krijg je als je tegen de grootste club van Nederland speelt. Dan gaat er een knopje om in die beperkte koppies. Tegen Psv of Fey is dat gewoon anders en laten ze zich makkelijk aftroeven
Volgens mij is dat simpelweg een tokkie. Die staat elke wedstrijd 5x hoofd aan hoofd met iemand.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:53 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Vaessen maakte de hele wedstrijd al een opgefokte indruk. Pakte Kenneth een keer bij zijn shirt, beukte Wijndal opzij etc. Zat hij aan de coke ofzo?
Ja dit volgens mij. Het spel lag stil. Dan kun je wel een gele kaart krijgen, maar blijft de situatie qua spel hetzelfde, in dit geval een vrije trap voor Groningen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:31 schreef Rambow het volgende:
Zo'n Vaessen die geel krijgt in de 16 voor iemand omver beuken zonder bal in de buurt. Waarom is dat dan geen vrij trap voor Ajax? Omdat Groningen al een vrije trap had? Beetje vreemde regel eigenlijk.
Omdat je volgens de regels geen vrije bal kunt krijgen voor iets wat buiten het spel om gebeurt.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:31 schreef Rambow het volgende:
Zo'n Vaessen die geel krijgt in de 16 voor iemand omver beuken zonder bal in de buurt. Waarom is dat dan geen vrij trap voor Ajax? Omdat Groningen al een vrije trap had? Beetje vreemde regel eigenlijk.
Tsjah. Het altijd prachtige Feyenoord staat alleen mijlenver achter dus dan blijft er weinig over naast PSV en Ajax tochquote:Op donderdag 15 mei 2025 10:18 schreef De_Pel het volgende:
Eerlijk gezegd maakt het me bijzonder weinig uit of Ajax kampioen wordt of het momenteel minstens zo walgelijke PSV, maar hoe je het uiteindelijk weggeeft is natuurlijk wel ongelooflijk lachwekkend en geslaagd leedvermaak.
Wappie Wout die huilend wegrent toont zich in ieder geval een ware Ajacied. Zou hij ondertussen Amsterdam al hebben bereikt, of is hij rechtstreeks de Noordzee in gerend?
En die zoeken dan ook vaak medetokkies opquote:Op donderdag 15 mei 2025 10:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Volgens mij is dat simpelweg een tokkie. Die staat elke wedstrijd 5x hoofd aan hoofd met iemand.
https://www.espn.nl/voetbal/verslag/_/wedstrijdId/705495quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:18 schreef De_Pel het volgende:
Eerlijk gezegd maakt het me bijzonder weinig uit of Ajax kampioen wordt of het momenteel minstens zo walgelijke PSV, maar hoe je het uiteindelijk weggeeft is natuurlijk wel ongelooflijk lachwekkend en geslaagd leedvermaak.
Wappie Wout die huilend wegrent toont zich in ieder geval een ware Ajacied. Zou hij ondertussen Amsterdam al hebben bereikt, of is hij rechtstreeks de Noordzee in gerend?
Ik snap de Hato hype sowieso niet goed. Ja speler met veel potentie en jong. Maar zijn er geen betere alternatieven (blijkbaar niet). Qua positiespel te vaak fouten, dekt vaak op een paar meter van de tegenstander. Opbouw soms echt heel matig (gisteren ook weer).quote:
Omdat het spel stil lag op dat moment.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:31 schreef Rambow het volgende:
Dit lijkt me geen hogere wiskunde inderdaad.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat het spel stil lag op dat moment.
Die kan er met een paar ferme tikken alleen op vooruit gaan ja.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:39 schreef Solispolar het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/blt292fee79b497ec3a
Hopen dat hij Klaassen heeft geraakt. Wat een naar boerderijhoofd heeft die jongen zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |