Denk het niet, 2 punten uit de laatste 4 wedstrijden, dit is wel klaar, maar was het eigenlijk al een tijdje.quote:Op donderdag 15 mei 2025 06:44 schreef vaarsuvius het volgende:
Wat een bizarre ontknoping van een seizoen, voor het script moet het nu op de laatste dag wéer omkeren, dat kan niet anders, dus Ajax wint met 2-1 van Twente en PSV verprutst het
Dat valt toch ook wel weer meequote:Op donderdag 15 mei 2025 07:14 schreef franklop het volgende:
Het chagerijn komt dichter bij Tottenham dan ik vooraf dacht, maar haalt het nog niet. Zelfs daarop verliest dit elftal
Denk vandaag al.quote:Op donderdag 15 mei 2025 06:40 schreef Caland het volgende:
Boys goedemorgen
Nog een dagje werken en dan heb ik vakantie. Nu zit ik zondag in het vliegtuig: een uitgelezen moment om de nieuwe Kale en Kokkie podcast eens grondig te beluisteren zou je zeggen
Heeft iemand enig idee wanneer deze uitkomt?
Geen ploeg ter wereld gaat na een 2-1 voorsprong de laatste 3 minuten van de blessuretijd lekker drukken naar voren. Gebeurt nooit. De ploeg die achter staat gaat met zn8en voor de bal staan, de ploeg die voorstaat gaat daarmee automatisch meer naar achter staan. Dan moet je net ff met een counter goed uitkomen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand begrijpt waarom dit niet gebeurde, zeker niet nadat Groningen de rode kaart kreeg.
Maar Farioli zegt dat de spelers echt alles hebben gegeven, als dat zo is, dan heeft Ajax niets te zoeken in het linkerrijtje.
Weghorst?quote:Op donderdag 15 mei 2025 07:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het was een mooie run, helaas een zuur einde zo.
Benieuwd wat Farioli doet als hij zelf een spits mag uitzoeken. Want Broebby kan er in dit systeem helemaal niks van.
Het komt bij mij totaal niet daarbij in de buurt. Het doet eerder denken aan het WK 2010. Eigenlijk geneer je je voor het elftal maar als je dan toch zo dichtbij bent wil je wel winnen natuurlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2025 07:14 schreef franklop het volgende:
Het chagerijn komt dichter bij Tottenham dan ik vooraf dacht, maar haalt het nog niet. Zelfs daarop verliest dit elftal
Daarnaast is dat ook gewoon Ajax, die spelopvatting. Voor een jaartje, gezien de gigantische crisis hiervoor, heb ik het door de vingers gezien. Maar volgend jaar krijgt Farioli met mij te maken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 07:27 schreef peaceman het volgende:
Conclusie is dus wel dat Ajax uiteindelijk ook faalt als meer verdedigende ploeg.
Al is die tweede plek razend knap eigenlijk, al voelt dat nu natuurlijk als falen.
Desalniettemin volgend seizoen graag weer wat meer aanvallende intenties. Wedstrijden die je met 4/5-1 wint. Zit toch een stuk rustiger.
Nou dat ja. Volgend jaar gewoon weer aanvallend voetbal. Liever 3-2 winnen dan 1-0.quote:Op donderdag 15 mei 2025 07:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daarnaast is dat ook gewoon Ajax, die spelopvatting. Voor een jaartje, gezien de gigantische crisis hiervoor, heb ik het door de vingers gezien. Maar volgend jaar krijgt Farioli met mij te maken.
Ik denk dat niemand meer het type spel van dit seizoen wil zien. Het feit dat je de mega belangrijke CL gelden binnen harkt vergoed een hoop, maar het is nu wel tijd om door te pakken en de selectie te renoveren.quote:Op donderdag 15 mei 2025 07:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daarnaast is dat ook gewoon Ajax, die spelopvatting. Voor een jaartje, gezien de gigantische crisis hiervoor, heb ik het door de vingers gezien. Maar volgend jaar krijgt Farioli met mij te maken.
Liever op gegeven moment 20 punten achter staan en dan op het eind terugkomen tot 3, dan ditquote:Op donderdag 15 mei 2025 08:10 schreef Heeinz het volgende:
Aan het begin van het seizoen zouden we allemaal getekend hebben voor een tweede plek, maar toch doet dit wel erg pijn moet ik zeggen
Die invaller deed het de afgelopen helemaal niet zo slechtquote:Op woensdag 14 mei 2025 23:03 schreef superniger het volgende:
Hep Ajax echt niks beters dan Pasveer?
mee eensquote:Op woensdag 14 mei 2025 23:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tweehondervijftig miljoen euro betaald voor dit zwakbegaafdencircus. Tweehonderdvijftigmiljoen.
Zelfs Klaaszijndikkekut had beter gescout.
ZIjn fouten tegen Sparta (terugspeelbal en slecht gekeept bij de goal) hebben hem de das om gedaan.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die invaller deed het de afgelopen helemaal niet zo slecht
waarom die italiaan hem eruit haalde is onduidelijk
knettergek als een trainer dat zegtquote:
Je kan de bal wel in de eigen ploeg houden en verder van je eigen goal afspelen, zeker als je een man meer hebt.quote:Op donderdag 15 mei 2025 07:44 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Geen ploeg ter wereld gaat na een 2-1 voorsprong de laatste 3 minuten van de blessuretijd lekker drukken naar voren. Gebeurt nooit.
Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Als je je realiseert dat je in een competitie speelt waarin maar liefst vier ploegen een betere selectie hebben en je gaat na 33 speelronden van plek 1 naar plek 2 dan overheerst toch de berusting en het besef dat er met dit materiaal gewoon écht niet meer in had gezeten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:10 schreef Heeinz het volgende:
Aan het begin van het seizoen zouden we allemaal getekend hebben voor een tweede plek, maar toch doet dit wel erg pijn moet ik zeggen
Ajax heeft helemaal geen leidersquote:Op donderdag 15 mei 2025 08:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kan de bal wel in de eigen ploeg houden en verder van je eigen goal afspelen, zeker als je een man meer hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |