Hoeft niet eens.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:04 schreef myShizzle het volgende:
Straks 1,5% van de 5% defensiebudget maar allemaal naar de wegen en bruggen in ons gave landje, dan is alles weer opgelost
Betaal dan genoeg.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:20 schreef Helenattenek het volgende:
Het hele land is zo vastgeroest aan die 9-5
Da's inderdaad raar ja.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:48 schreef Nober het volgende:
En het raar vinden dat mensen boos worden en zich afreageren op de wegwerkers.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:48 schreef Nober het volgende:
He je bent er weerquote:Op donderdag 15 mei 2025 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon genant deze post. Jemig.
Daarom worden wegen nu wekenlang afgesloten. Wel zo veilig.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:48 schreef Nober het volgende:
Dat klopt, maar thuiswerkers zijn juist naar kantoor gehaald zodat de managers ook wat te doen hadden.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:59 schreef raptorix het volgende:
Ik durf gerust te stellen dat 60% van die mensen helemaal niet om die tijd in een auto zouden hoeven te zitten, en dat een heel groot deel prima thuis kan werken. Nog maar niet te spreken dat een heel groot deel ook met het OV zou kunnen reizen.
Dat hele manager verhaal is achterhaald ik werk voor heel wat bedrijven en daar lopen nauwelijks managers rond, en al helemaal niet het type wat altijd aangehaald wordt bij dit soort verhalen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat klopt, maar thuiswerkers zijn juist naar kantoor gehaald zodat de managers ook wat te doen hadden.
Autorijden is pas leuk als je 130km/h mag he.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:20 schreef raptorix het volgende:
Als ik automobilisten mag geloven is het een fantastische ervaring om heerlijk privé in je auto te zitten, dan zit je er extra lang in, en dan is het ineens een ramp, bijzonder.
Dat doet een trein sneller, en dan kun je er nog lekker van genieten ookquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Autorijden is pas leuk als je 130km/h mag he.
Die vervolgens weer ergens stilstaat in een weiland.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat doet een trein sneller, en dan kun je er nog lekker van genieten ook
Nou en, dan wacht ik toch even, kan mij het nou schelen dat ik later ben, gewoon lekker relaxed leven.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die vervolgens weer ergens stilstaat in een weiland.
Ik word ook altijd boos op de conducteur, omdat de treinkaartjes zo duur zijn of de trein vertraging heeft. Ga je me nou vertellen dat dat geen nut heeft?quote:
Klopt. Alleen de teammanagers voelen zich nutteloos met het gemicromanage van hun kantoorschaapjes. Die moeten immers gestoord worden wanneer ze maar willen. Dat zijn de werkelijke schuldigen van het fileprobleem.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:59 schreef raptorix het volgende:
Ik durf gerust te stellen dat 60% van die mensen helemaal niet om die tijd in een auto zouden hoeven te zitten, en dat een heel groot deel prima thuis kan werken. Nog maar niet te spreken dat een heel groot deel ook met het OV zou kunnen reizen.
OV is alleen maar handig als je in een stad woont, met een station, en je bestemming dicht bij een station ligt, idealer wijze zonder overstappen. Als ik eens naar Amsterdam Centrum of Schiphol moet, dan neem ik ook liever de trein, maar nu moet je naar Leusden zuid, of naar Best of Geleen, tja, dan is de Auto toch echt stukken beter en snellerquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:20 schreef raptorix het volgende:
Als ik automobilisten mag geloven is het een fantastische ervaring om heerlijk privé in je auto te zitten, dan zit je er extra lang in, en dan is het ineens een ramp, bijzonder.
Gezien het bizarre verschil tussen de ochtend en avondspits is een groot deel überhaupt niet onderweg voor werk. Logisch ook met maar 4 miljoen voltijd werkenden op 18 miljoen inwoners.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:59 schreef raptorix het volgende:
Gewoon de laptop openklappen en in de trein doorwerken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou en, dan wacht ik toch even, kan mij het nou schelen dat ik later ben, gewoon lekker relaxed leven.
Oh eens hoor, maar doorgaans is het wel zo dat op de plekken waar reizen met OV vervelend is, je ook minder files hebt.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
OV is alleen maar handig als je in een stad woont, met een station, en je bestemming dicht bij een station ligt, idealer wijze zonder overstappen. Als ik eens naar Amsterdam Centrum of Schiphol moet, dan neem ik ook liever de trein, maar nu moet je naar Leusden zuid, of naar Best of Geleen, tja, dan is de Auto toch echt stukken beter en sneller
Ik betwijfel dat die een auto kunnen betalen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:40 schreef xpompompomx het volgende:
t lastig als je palletsorteerder bent.
Dat heb ik dus ook in de auto.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou en, dan wacht ik toch even, kan mij het nou schelen dat ik later ben, gewoon lekker relaxed leven.
Ik moet zeggen dat ik zelden grote vertraging heb met de trein, wat ik zelf veel irritanter vind is dat je belachelijke prijzen betaalt op het station, waarom zijn de prijzen daar 3 keer zo duur als in de supermarkt?quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:53 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook in de auto.
Alleen is dan alsnog de kans groter dat ik sneller thuis ben.
Ik hoef jou toch geen basis economie uit te leggen?quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik zelden grote vertraging heb met de trein, wat ik zelf veel irritanter vind is dat je belachelijke prijzen betaalt op het station, waarom zijn de prijzen daar 3 keer zo duur als in de supermarkt?
Hartstikke mooi dat het bij jou goed geregeld is, maar bij veel bedrijven zitten ontzettend veel overbodige tussenlagen. Te vaak meegemaakt dat als zo'n manager of leidinggevende afwezig was het werk veel vlotter ging vanwege de afwezigheid van bemoeienis.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat hele manager verhaal is achterhaald ik werk voor heel wat bedrijven en daar lopen nauwelijks managers rond, en al helemaal niet het type wat altijd aangehaald wordt bij dit soort verhalen.
Oh eens hoor, wij hebben dat gewoon opgelost door hem te vertellen dat we hem eens in de 2 weken in een kwartiertje bijpraten over waar we staan, en dat we de rest zelf wel regelenquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hartstikke mooi dat het bij jou goed geregeld is, maar bij veel bedrijven zitten ontzettend veel overbodige tussenlagen. Te vaak meegemaakt dat als zo'n manager of leidinggevende afwezig was het werk veel vlotter ging vanwege de afwezigheid van bemoeienis.
Dat heeft zeker nut. Conducteur zijn wordt zo onaantrekkelijker waardoor de controle afneemt. Tijdelijk natuurlijk, want daarna wordt er een blikje BOA-apen opengetrokken die verbaal niet zo sterk zijn. De trein staat wat langer stil op het perron omdat de reiziger met klachten en al afgevoerd wordt. Je maakt wat mee op het spoorquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:37 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik word ook altijd boos op de conducteur, omdat de treinkaartjes zo duur zijn of de trein vertraging heeft. Ga je me nou vertellen dat dat geen nut heeft?
Gedeeltelijk, want de afsluiting is tussen Ede en Utrecht. Blij dat ik niet over de A1 langs Barneveld hoef, want daar is het nu hommeles met al het omgeleide verkeer. Zelfs op rustige momenten staat daar steevast een file. Je zou toch het liefst 's nachts willen werken met al die files.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
A12 afsluiting was geen randstad.
Dat is nog steeds erg raar tokkie.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:48 schreef Nober het volgende:
Zou beter naar rekenonderwijs kunnen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:04 schreef myShizzle het volgende:
Straks 1,5% van de 5% defensiebudget maar allemaal naar de wegen en bruggen in ons gave landje, dan is alles weer opgelost
Dat is best bijzonder.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:40 schreef ACT-F het volgende:
Zelfs op rustige momenten staat daar steevast een file.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is de afsluiting inderdaad van Ede richting Utrecht.
Utrecht richting Ede is gewoon open.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
Daar is het de normquote:
Ja, ik begrijp je wel. Ik probeerde een grap te maken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar is het de normEr zijn niet echt alternatieven als ik naar Amsterdam moet, want via Utrecht is het omrijden en ook niet veel beter qua files. Je bent aangewezen op provinciale wegen, doorgaans oude rijkswegen van voor de aanleg van de A1, om een file door een ongeval te ontwijken.
In de provincie Noord-Holland gaan ze al die kant op met 30 km/u zones op doorgaande wegen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:22 schreef Niels0Kurovski het volgende:
In de provincie moeten we terug naar onverhard. Da's lekker nostalgisch voor ze.
Klopt, maar dan niet op stratenmakers maar de kansloze tokkie die door de gemeente opgetrommeld wordt met behoud van uitkering en daardoor denkt dat hij/zij dan nu eindelijk iets voorstelt.quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:48 schreef Nober het volgende:
Ja? Really? Daar mag je je op afreageren?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan niet op stratenmakers maar de kansloze tokkie die door de gemeente opgetrommeld wordt met behoud van uitkering en daardoor denkt dat hij/zij dan nu eindelijk iets voorstelt.
Ik zeg niet dat het mag of moet, maar dat het zou kunnen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:30 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja? Really? Daar mag je je op afreageren?
Dan vraag ik me toch af wie de "tokkie" is.
Je bent zelf een idiootquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:49 schreef kurk_droog het volgende:
Ts is een idioot. Griekenland heeft hier helemaal niets mee te maken en als dat nu zou gebeuren moeten ze die landen gewoon weer redden.
Europa is 1!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |